Joh dat stamt nog uit deeltje 40 of zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef DaFan het volgende:
Waarom wel een hartje bij die emo (Sara) en niet bij Veronica
Nou nou wat een taalquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vond het kut.
Wat jij wilquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:05 schreef Meddo het volgende:
en dat plaatje onder in de openingspost zou je bovenin moeten zetten
Nou ja, ik bén Engels en ik vind het de afgelopen twee afleveringen ook slecht gesteld qua verstaanbaarheid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef Game_Error het volgende:
wat zijnn jullie een stel aanstellers met het niet kunne verstaan, ga engels leren ofzotis gewoon goed te volgen, en trouwens. t was weer een ouderwets toffe aflevering
Ik weet het nog niet zo, de rest van Sona moet natuurlijk niet doorhebben dat Scofield gaat uitbreken, anders moet hij ze weer allemaal meenemen... en ik denk niet dat hij dat van plan is, nadat hij dat in Fox River ook al moest doen en daardoor mensen zoals T-Bag vrijkwamen. En als hij weigert hun mee te nemen, dan vermoorden ze hem waarschijnlijk. Dus de spanning van het rondsneaken zal er [hopelijk] nog inblijvenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef GlazenKaak het volgende:
Maar ik mis nog wel een beetje de spanning, het is lang niet zo spannend als in Fox River..waar overal bewakers loerden enzo en de beveiliging wel wat beter wasik heb echt het idee dat als die gevangenen willen uitbreken ze dat wel zou lukken, met hulp van buiten ofzo.
Precies, veel te veel bas en achtergrondgeluid/muziek en de stemmen te zacht.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:00 schreef Xurk het volgende:
Nou ja, ik bén Engels en ik vind het de afgelopen twee afleveringen ook slecht gesteld qua verstaanbaarheid.
Zit er wel dik in.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:27 schreef Lief-visje het volgende:
Leuke afleveringben benieuwd naar volgende week of sucre terug zal gaan om lincoln te gaan helpen.
Alsof ze gaan zeggen dat dit een matig seizoen wordt in vergelijking met seizoen 1quote:Op woensdag 26 september 2007 09:52 schreef Syd het volgende:
Vette aflevering, en volgens de Cast zelf word dit beste seizoen van de 3, ik denk dat het ook zo gaat worden.
Ik mag hopen van wel! Hij luisterde iig wel naar Linc's advies!quote:Op woensdag 26 september 2007 07:27 schreef Lief-visje het volgende:
Leuke afleveringben benieuwd naar volgende week of sucre terug zal gaan om lincoln te gaan helpen.
bellick zei dat hij had gelogen over wat hij met haar gedaan had, hij heeft haar nooit gevangen genomen. (volgens mij) Die baas is gewoon de koning van de gevangenis.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:59 schreef Suerte het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Bellick nou zei tegen Sucre over Maricruz?Ik verstond er geen zak van![]()
En wie is die donkere 'baas' nou![]()
ik dacht aan ratquote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Was ik de enige die dacht dat het vlees dat geen kippenvlees was, mensenvlees is?
Nee, vandaar de TTquote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Was ik de enige die dacht dat het vlees dat geen kippenvlees was, mensenvlees is?
toen hij voor het eerst dat riool inging voelde hij iets aan die buis, waarschijnlijk water. Toen dacht hij, he hier water, maar niet uit de kraanquote:Op woensdag 26 september 2007 13:50 schreef planethugo het volgende:
michael kan opeens ergens water vandaan toveren terwijl hij pas in sona zit, de andere die er al veel langer zitten lukt dat niet
maar verder wel aardige aflevering, er zit iig wel tempo in 't verhaal, had gedacht dat die whistler nog wel een paar afleveringen onder de grond zou zitten
Slimme jongen is het tochquote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
toen hij voor het eerst dat riool inging voelde hij iets aan die buis, waarschijnlijk water. Toen dacht hij, he hier water, maar niet uit de kraanVERSTOPPING!!!!!
boem baf half uur later stromend water
De eerste keer toen Michael in het kamertje van die zwarte baas kwam zoomde ze in op dat gaas van een ventilator. Die ging toch al aardig diep en ver. Die waterleidingen zitten ook door het hele gebouw heen dus er is van alles mogelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 15:27 schreef Trancelocator het volgende:
Enige manier om daaruit te komen lijkt mij een tunnel graven. Maar dat gaat niet lukken in een week...
Ventilatieschachten blijven binnen het gebouw, dus daar heb je niets aan. Alleen waterleidingen en stroom komen van buitenaf. Uitgaand is er het riool, dat zou ook een mogelijk kunnen zijn. Ze hebben in ieder geval de gevangenis in handen, dus ze kunnen makkelijk dingen gaan onderzoeken.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De eerste keer toen Michael in het kamertje van die zwarte baas kwam zoomde ze in op dat gaas van een ventilator. Die ging toch al aardig diep en ver. Die waterleidingen zitten ook door het hele gebouw heen dus er is van alles mogelijk.
je kan je beter afvragen wat dat over tbag zegtquote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef GlazenKaak het volgende:
Trouwens, het is wel frappant dat na een paar dagen in Sona Bellick geen kleren meer heeft, geen vrienden heeft gemaakt, geen eten en drinken tot zijn beschikking heeft maar T-Bag dat allemaal wel heeft, wat zegt dat over Bellick echt
Die knapen vinden zijn rubberen hand wel kinky.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kan je beter afvragen wat dat over tbag zegt
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Fugie het volgende:
ja linc is opeens slim ? Beetje vage shit
Het geluid is gewoon bagger, heeft niets met wel of niet Engels kunnen te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Jonge jonge, als je geen Engels kunt download dan gewoon subs.
Zo slecht is dat geluid nou ook weer niet. Als je er uit opmaakt dat Whistler ergens burgermeester is heb je er toch vrij weinig van begrepenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:04 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het geluid is gewoon bagger, heeft niets met wel of niet Engels kunnen te maken.
Ja oke, dat is wel heel ergquote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo slecht is dat geluid nou ook weer niet. Als je er uit opmaakt dat Whistler ergens burgermeester is heb je er toch vrij weinig van begrepen
Fragment nog eens beluisterd en het bleek inderdaad dat niet Whistler burgemeester is.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo slecht is dat geluid nou ook weer niet. Als je er uit opmaakt dat Whistler ergens burgermeester is heb je er toch vrij weinig van begrepen
Whistler had in een cafégevecht de burgemeester van Panama City vermoord en de gevangen in Sona wilden hem allemaal vinden, want Lechero had een prijs op zijn hoofd gezet. The Company wil Whistler hebben, daarom hebben ze Michael in Sona gestopt en LJ en Sarah ontvoerd als gijzelaars, anders zou Michael nooit de moeite doen voor Whistler.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wat nou precies het verhaal rond Whistler is is me nog niet duidelijk. Het lijkt erop dat ze hem vrij willen hebben voor een politieke reden ofzo (verstond ik nou dat hij ergens burgemeester was?). Toen Linc zijn vriendin namelijk benaderde verbeet ze hem dat ze Whistler met rust moesten laten, dus lijkt het erop dat er een andere organisatie is (de kidnappers van Sara en LJ) die Whistler vrij willen krijgen. Toen Linc zei dat hij Scofields broer was reageerde ze niet echt herkennend ofzo.
kunnen ze in dat America geen twee afleveringen per week uitzenden? Ik wil de volgende aflevering!!
Ja dat heb ik nu gelukkig ook beter begrepen. In eerste instantie verstond ik alleen Whistler en mayor of Panama City.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Whistler had in een cafégevecht de burgemeester van Panama City vermoord en de gevangen in Sona wilden hem allemaal vinden, want Lechero had een prijs op zijn hoofd gezet. The Company wil Whistler hebben, daarom hebben ze Michael in Sona gestopt en LJ en Sarah ontvoerd als gijzelaars, anders zou Michael nooit de moeite doen voor Whistler.
Vissen jaquote:Whistlers vriendin heeft (denk ik) niks met The Company te maken, haar verhaal is nog onduidelijk.
Waarom The Company Whistler wil hebben is ook nog onduidelijk. Het heeft iets met die burgemeester te maken, en waarschijnlijk ook dat boekje over die vissen![]()
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 26 september 2007 16:49 schreef Fugie het volgende:
ja linc is opeens slim ? Beetje vage shit
fugie, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ik dacht eerst dat ie molotov cocktails ging maken enzo, rambo stilo
Toch denk ik dat hij die op 1 of andere manier toch meeneemt, hij zal hem wel weer ergens voor nodig hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef NoNickOne het volgende:
Hij neemt Bagwell geen 2e keer mee hoor, Mikey heeft namelijk een geweten.
Trouwens voor degene die willen weten waar de 5 miljoen is!
Die heeft Tweener opgedoken..
Waarom moest jij dan wel subsquote:Op woensdag 26 september 2007 20:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Jonge jonge, als je geen Engels kunt download dan gewoon subs.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Meteen cappen en NL subs erbij aub
Groter afzetgebiedquote:Op donderdag 27 september 2007 02:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom moest jij dan wel subs.
[..]
aan het eind van de aflevering nadat hij wat water ophad zag hij er ook opeens helemaal 100% uit enzo, vrij bizar als je zag hoe hij strompelde enzoquote:Op donderdag 27 september 2007 07:29 schreef Lief-visje het volgende:
Vond het overigens erg knap dat Wistler er goed uit zag voor iemand die een tijd achter een muur heeft geleefd.
Voor de rest een leuke aflevering !
Hij heeft een machtpositie doordat hij de schakel is met die bewakers rondomheen die het water ook moeten brengen enzo. Maar ik had ook direct zoiets van waarom stormen ze die ruimte van hun niet gewoon binnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:39 schreef Gremen het volgende:
Ook vreemd dat die whistler eerst zo gewild was en nu gewoon rond loopt![]()
Door dat water kreegg scofield (en whistler) dan wel bescherming van die baas, maar echt veel macht had die baas ook weer niet, als je daarvoor die opstand zag. Hij heeft ook maar 4 mannetjes om zich heen.....
Bijna.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Whistler had in een cafégevecht de burgemeester van Panama City vermoord en de gevangen in Sona wilden hem allemaal vinden, want Lechero had een prijs op zijn hoofd gezet. The Company wil Whistler hebben, daarom hebben ze Michael in Sona gestopt en LJ en Sarah ontvoerd als gijzelaars, anders zou Michael nooit de moeite doen voor Whistler.
Whistlers vriendin heeft (denk ik) niks met The Company te maken, haar verhaal is nog onduidelijk.
Waarom The Company Whistler wil hebben is ook nog onduidelijk. Het heeft iets met die burgemeester te maken, en waarschijnlijk ook dat boekje over die vissen![]()
Geloof ik dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was 'Padman' niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:46 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb er hier nog niets over gelezen, maar die gast die op 31:40 in z'n auto naar Linc en de vriendin van Whistler kijkt, is toch die dude waar Kim voor werkte?
Ik zou het haast doen, met al die vragen hier die in de aflevering zelf beantwoord worden.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Guilin, typ je volgende week ook ff de hele aflevering uit.. Scheelt mij weer een boel download werk
Zou Lechero nu dan aan de haal gaan met de moord op Whistler om zo voor een rechter te mogen verschijnen of laat iedereen hem met rust? Zou wel geinig zijn, komt er een machtsstrijd wie in dat mooie kamertje mag verblijvenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:26 schreef Guilin het volgende:
O, en verder: We zagen dus Mahone die Whistler wilde hebben, vanwege die prijs. Alleen was hij 'outbid' door Michael, vanwege dat trucje met het water. Hierna heeft Lechero dus de prijs van Whistler gehaald.
EDIT: En voordat je denkt "Hoe kan dat nou? De burgemeester had toch die prijs op Lechero z'n hoofd gezet?" Ja dat klopt, maar dat was alleen aan Lechero verteld en die had het aan de andere inmates verteld, dus nu zegt hij weer dat die prijs eraf is.
Nee, ook dat heeft Lechero zelf al uitgelegd: Hij heeft naar eigen zeggen 'five consecutive life sentences' en komt zodoende niet snel meer uit Sona. Dus die prijs op Whistler z'n hoofd was puur voor de andere inmates.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Zou Lechero nu dan aan de haal gaan met de moord op Whistler om zo voor een rechter te mogen verschijnen of laat iedereen hem met rust? Zou wel geinig zijn, komt er een machtsstrijd wie in dat mooie kamertje mag verblijven
Ah op die fiets. Heb je stiekem ondertiteling ofzoquote:Op donderdag 27 september 2007 12:56 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nee, ook dat heeft Lechero zelf al uitgelegd: Hij heeft naar eigen zeggen 'five consecutive life sentences' en komt zodoende niet snel meer uit Sona. Dus die prijs op Whistler z'n hoofd was puur voor de andere inmates.
Nee, ik heb gewoon goed geluid. Alsof die ruis enzo harder is dan de stemmen. Ik kan in ieder geval iedereen verstaan hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Heb je stiekem ondertiteling ofzo![]()
geen enkel probleem hier hoor.. ik kijk op mn tv-set, maar dan wel met een koptelefoon. Geluid dichterbij en duidelijker, dus beter te verstaanquote:Op donderdag 27 september 2007 14:22 schreef nlboy het volgende:
Idd, deze keer was er een HDTV met mooie letters ingebakken en als die er niet is kijk ik even op ondertitels met een com erbij.Ik wist niet dat het zo moeilijk te verstaan is, maar ja ik kijk altijd films met ondertitels.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon goed geluid. Alsof die ruis enzo harder is dan de stemmen. Ik kan in ieder geval iedereen verstaan hoor.
Ik dacht zelfs een gladgeschoren huidje!quote:Op donderdag 27 september 2007 07:29 schreef Lief-visje het volgende:
Vond het overigens erg knap dat Wistler er goed uit zag voor iemand die een tijd achter een muur heeft geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |