De "Tududu we gaan weer volgen" was geniaal.quote:Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond het ook een leuke aflevering. Dierenwinkel was leuk, en ook Jeroen met die struisvogelplukkerEn reddingsbrigade in Belgie: er verdrinkt iemand, snel, schep de zee leeg!
Tududu we gaan weer golven
De snelheid in combinatie met de creativiteit van de spelers (vind ik).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef valek het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan de lama's? Ikzelf vind er dus geen reet aan.
"Geef me één goede troonrede"quote:
En de lol die ze er zelf in hebben werkt aanstekelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De snelheid in combinatie met de creativiteit van de spelers (vind ik).
En jij natuurlijk gelijk: "U komt zeker voor de Lama's?"quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had vandaag Tijl aan de kassa bij Artismet zijn dochtertje, echt een leuk, lief kind
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij natuurlijk gelijk: "U komt zeker voor de Lama's?"![]()
![]()
Verbaaste me dat ze niet aankwamen met 'Hit me baby one more time'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ook bij die boksliedjes:
"Ik krijg een heel apart gevoel"![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij natuurlijk gelijk: "U komt zeker voor de Lama's?"![]()
![]()
Arie speelde mevrouw van Dam he en die zit er niet meer bij.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Piles het volgende:
Ik miste mevrouw Van Dam met die rollator![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Arie speelde mevrouw van Dam he en die zit er niet meer bij.
Die doventolk doet hij anders wel briljantquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
ik vind die ruben zonder haar steeds slechter worden...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die doventolk doet hij anders wel briljant![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef liefie_ het volgende:
ow ik neem mn woorden terug nu is ie best leuk
Als je op www.delamas.nl kijkt, die je dat ze een gouden DVD hebben uitgereikt aan de Lama's.quote:
Die ligt nu plat dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Als je op www.delamas.nl kijkt, die je dat ze een gouden DVD hebben uitgereikt aan de Lama's.
iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:59 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het de laatste tijd nogal ingekakt, maar vanavond was echt weer een leuke show
En die band erbij betrekken regelmatig kwam het allemaal ook alleen maar ten goedequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef Rianne84 het volgende:
die voorwerpenrondeen ruben van der meer als doventolk
omg, echt 2 onderdelen die ik normaal niet leuk vind, heb echt gelachen
![]()
Guus is grappig, nuchter (naja zonder capsones enzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
maar ik vind guus meeuwis sowieso wel grappigvorige keer ook
Dat kan heel fout gaan, maar ze deden het superquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
En die band erbij betrekken regelmatig kwam het allemaal ook alleen maar ten goede.
Ik wilde eerst liever Gordon gaan kijken, maar ben blij dat ik na het zien van het voorstukje toch maar gekeken hebquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk het eigenlijk bijna nooit, vergeet het meestal maar ben echt blij dat ik deze heb gezien.
Ik hoop het, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort zullen er wel filmpjes van de doventolk op youtube komen, wat gaaf.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef bladibladibla het volgende:
Vooral 'de blikken in je ogen'
Waarom ze de link er dan ook opzetten snap ik ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:58 schreef t-x-m het volgende:
Jammer dat die stream het nog niet doet
Hij was leuk maar niet de beste. Dat blijft nog altijd de show met als gast George Baker.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef sjarreltje het volgende:
dit was de beste aflevering van de lama's die ik ooit heb gezien.. ge-ni-aal
Ik had het idee dat die doventolk ook niet helemaal improvisatie was... ze wisten vast van tevoren dat ze zo'n nummertje van Guus Meeuwis moesten vertolken. Maar goed, als het leuk is hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de lama's nooit zo boeiend (eerste afl die ik keek was ws net zo'n matige afl), maar gisteren was het prachtig. Ik vond dat Jeroen van Koningsbrugge wel érg goed tolkte; herkende er zelfs een paar kloppende gebaren in (maar dat is niet zo moeilijk aangezien gebaren vaak ook niet volledig arbitrair zijn).
Dat heb ik bij heel veel dingen maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef Vogel87 het volgende:
Ik had het idee dat die doventolk ook niet helemaal improvisatie was... ze wisten vast van tevoren dat ze zo'n nummertje van Guus Meeuwis moesten vertolken. Maar goed, als het leuk is hoor je mij niet klagen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die doventolk ook niet helemaal improvisatie was... ze wisten vast van tevoren dat ze zo'n nummertje van Guus Meeuwis moesten vertolken. Maar goed, als het leuk is hoor je mij niet klagen.
Volgens mij zal ik "Geef mij nu je angst" nooit meer kunnen horen zonder schaterend 'blikjes open te trekken'quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die blikken in je ogen...
Vond ik juist niet, doordat Guus zo in een deuk lag moest ik nog harder lachenquote:Op zondag 30 september 2007 11:50 schreef lingq het volgende:
weetje hoe vet mega jammer het was dat guus zo hard moest lachen bij ruben van der meer... wel grappig maar het stoort de scene enormmm!!
Nou het was wel weer te gek hoor,maar ik heb altijd wel dat ik niet alles goed vind in een aflevering.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef sjarreltje het volgende:
dit was de beste aflevering van de lama's die ik ooit heb gezien.. ge-ni-aal
Dat meen je niet?quote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef leichje het volgende:
EN IK MIS SARA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook zo kijken. Als we op de stream moeten wachten dan kunnen we wachten tot we een ons wegen.quote:Op zondag 30 september 2007 19:09 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben erg benieuwd! Helaas moeten missen en nog geen mogelijkheid gezien om het terug te kijken via de stream...
Ik zit al klaar
Het dondert en het bliksemt?quote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef jordyjood het volgende:
Hoe heet nou dat deuntje an het begin van de aflevering!??![]()
BVD
En een dienst bewijzenquote:Op zondag 30 september 2007 21:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Ge-wel-dig!![]()
![]()
![]()
Vooral ruben met die blikken in ze ogen... of het verliezen van zijn vriendin![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 21:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Ge-wel-dig!![]()
![]()
![]()
Vooral ruben met die blikken in ze ogen... of het verliezen van zijn vriendin![]()
Hij was echt goed idd.quote:
Mèèèèèèèèèh.quote:Op zondag 30 september 2007 20:34 schreef Zyggie het volgende:. Ik heb deze aflevering gezien, typisch voorbeeld van hoe ze falen in hun pogingen grappig te zijn. De band is ook nog eens enorm slecht.
Oei kritiek.quote:
Kritiek is niet erg, maar om elke week precies hetzelfde stukje te lezen wordt een beetje vermoeiendquote:Op zondag 30 september 2007 21:32 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Oei kritiek.![]()
Ik begrijp goed dat sommige mensen een wat simpeler gevoel voor humor hebben en zich makkelijk schikken naar hun pogingen.
ze heeft weer een nieuwe showquote:Op zondag 30 september 2007 13:45 schreef leichje het volgende:
[..]
EN IK MIS SARA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 21:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Ge-wel-dig!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doventolk van Ruben vd Meer.
De hele doventolk (7 min).
Tof!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:59 schreef t-x-m het volgende:
Yeah. creatief omgaan met linkjes en je kunt de aflevering toch kijken
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3897/bb.20070928.asf
Bedankt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:59 schreef t-x-m het volgende:
Yeah. creatief omgaan met linkjes en je kunt de aflevering toch kijken
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)3897/bb.20070928.asf
Ik vond Guus ook erg leuk weer. Had wel een beetje 't idee dat ie zich ietwat ergerde aan de associatie met 't bier/studentenleven. Maar dat hield ie wel goed in. En deed gewoon wederom erg leuk meequote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen is Tatum de gastlama. Leuk, Tatum is grappig.
Ik vind Tatum niet grappig.quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Hehe, moest helaas net hardlopen toen het begon, maar ook tweede keer was het grappig om te zien (heb vrijdag al gekeken).
Op een naturistencamping.
"Is die van jezelf?"
"Ja die is van mezelf ja".
"Dat is geen vraag"
"Nee, maar hij is wel van mezelf".
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:54 schreef DaMook het volgende:
Kan niet tippen aan die van vorige week.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het was minder dan vorige week, maar ik vond de draaideur wel enigszins grappig.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
De draaideur was erg leuk, vooral toen ze opeens alle scenario's gingen combineren (met een geniale Jeroen).
quote:De Laatste drie Lama gasten van dit seizoen zijn bekend gemaakt: Daphne Deckers, Marianne Thieme (fractievoorzitter Partij voor de Dieren) en Mimoun Oaissa (o.a. Shouf Shouf Habibi) zijn vanaf 5 oktober te gast bij de opnames.
geschreven op 2007-09-27
Dat mocht van mij nog wel wat langer doorgaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
De draaideur was erg leuk, vooral toen ze opeens alle scenario's gingen combineren (met een geniale Jeroen). Verder bij lange na niet zo leuk als vorige week, maar dat is ook hopen tegen beter weten in
.
Arie is te druk met Sylvester. Dus die is weg.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:03 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb het een tijdje gemist, maar zijn ze nou met z'n vieren? Ik dacht dat ze met Tijl, Ruben, Ruben, Arie en Jeroen waren? Of was Arie weg?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:03 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb het een tijdje gemist, maar zijn ze nou met z'n vieren? Ik dacht dat ze met Tijl, Ruben, Ruben, Arie en Jeroen waren? Of was Arie weg?
En dat ie die bloedneus nog ff aanhaalde. Zo kijkend naar Ruben: "En daar hebben we beelden van"quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:12 schreef Smash-it het volgende:
Ik vond het gister juist echt meesterlijk. Ik wil graag zien 'bij Patriek thuis', dat was echt briljant. Lummelen met z'n brilletje, mama wat eten we, en op de een of andere manier kwam het vlaamse accent weer terug bij Ruben N.
Welke zijn dat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:50 schreef Minna het volgende:
Ik vond Tatum echt stom, maar de gastlama's die nog op het programma staan lijken me wel leuk!
Stond ergens anders in dit topic al:quote:
quote:De Laatste drie Lama gasten van dit seizoen zijn bekend gemaakt: Daphne Deckers, Marianne Thieme (fractievoorzitter Partij voor de Dieren) en Mimoun Oaissa (o.a. Shouf Shouf Habibi) zijn vanaf 5 oktober te gast bij de opnames.
geschreven op 2007-09-27
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef avw1982 het volgende:
Hilversum, 11 oktober 2007
Een Lama in je Arie? Oh pardon, een Arie in De Lama's bedoelen we natuurlijk. En niet zomaar één: Arie Koomen is terug! Vrijdagavond 12 oktober bezoekt hij voor één keer zijn oude Lamavrienden. Dat wordt lahahamalachen! Kijken dus!
JOEPIEArie was altijd zo kick.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:10 schreef Bullebak het volgende:
Ik vind Jeroen vrijwel elke aflevering het beste![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Damn, werd ik maar door Ruben van m'n stoel gesleurd...![]()
![]()
Hè, staan we weer vast op de ring van Saturnus.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:03 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hè, staan we weer vast op de ring van Saturnus.![]()
Of die '3-4' en uberhauptquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:28 schreef Creature het volgende:
Jeroen met z'n poepje in het ruimtepak
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef DaFrenk het volgende:
Inderdaad, die Marianne was inderdaad niks![]()
Voor de rest toch een paar keer goed gelachen. En dat maakt alles goed
Holy cr*p wat een resolutiequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
hmmm uptight wijfje, maar hmmm![]()
Ik ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:31 schreef GloriaTatlock95 het volgende:
Leuke uitzending maar ik miste Ruben Nicolai wel
Ja maar, hij eindigt wel altijd met een pruil lipje en en zijn handen in de zij. Dat is toch zo schattig he.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef avw1982 het volgende:
Vond het wel een leuke aflevering. Jeroen wordt met de week nog beter. Dat Ruben N. er niet bij was, vond ik niet zo erg. Die blijft af en toe te lang doorgaan terwijl de grap niet komt of niet aanslaat.
10 voor half 8 ned 3 kijken. Dan is de herhaling.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:30 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik probeer de aflevering te kijken maar uitzendinggemist werkt niet zo goed meeHeeft iemand een alternatieve link misschien?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. die voorwerpenronde werd ook nog echt leuker na de zoemer van Patrick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. die voorwerpenronde werd ook nog echt leuker na de zoemer van Patrick
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Jan heeft wel het moordspel verkloot imho.
ik ook..quote:
Hij had op z'n minst wat afleveringen terug kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd : "Wat moet ik doen, ik ken dit niet" . Lees je dan in als je naar een programma gaat.
quote:
Het moordspel heeft ie wél echt verneukt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap niet wat iedereen loopt te zeiken op Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |