Neem jij de lama's überhaupt serieus dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef sjeppert het volgende:
van wat ik gezien heb vond ik het allemaal niks
dat hoorspel is niet serieus te nemen
Misschien past hij er gewoon niet tussen, klikt het niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:30 schreef heaven7 het volgende:
Maar vertel me eens, hoe zit het nou met Adjust?? Ik dacht dat dat gewoon een vaste lama zou worden? Nouja, dan wel afgewisseld met Jeroen en Jandino maar ik heb nergens gehoord of begrepen dat hij 1 aflevering op tv mee zou mogen doen en 1 in het theater?
Als ik dronken kijk gaat de helft langs me heen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering, veel gelachen, maar kwam ook omdat ik redelijk dronken was toen ik het keek.
Nee man, Tijl en Ruben N.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
Jeroen is echt een enorme aanwinst voor het team. Ik vind hem echt verreweg het beste, vooral die strakke kop die hij bij alles trekt. Nooit verwacht die die citroëndealer ook buiten de reclame zo'n hilarisch figuur zou zijn
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
Jeroen is echt een enorme aanwinst voor het team. Ik vind hem echt verreweg het beste, vooral die strakke kop die hij bij alles trekt. Nooit verwacht die die citroëndealer ook buiten de reclame zo'n hilarisch figuur zou zijn
In Nieuw Dier was hij ook erg grappig hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:27 schreef T3rr0r het volgende:
O, die vind ik juist zwaar overdreven en echt té makkelijk. Seksgrapjes. woehoe! M.n. Ruben van der Meer kan daar wel wat van.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Zeker waar!
De beste scene tot nu toe (vond ik) was waar Ruben de vreemdgaan scene van Willem-Alexander en van Maxima deed.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Toitle het volgende:
een KinkyGiraf die niet van sexgrapjes houdt?
Ze zijn soms te makkelijk inderdaad en lang niet allemaal leuk, daar heb je gelijk in. Is prima, toch verschillende mening.
Ok, you win, I'm off.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Verschillende meningen zijn prima, maar ik hoor zo vaak mensen terugkomen op die scene, dus ik dacht: kom, laat ik eens wat posten
Ben het helemaal met je eens, vond die grap ook veel te makkelijk en niet echt grappig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Verschillende meningen zijn prima, maar ik hoor zo vaak mensen terugkomen op die scene, dus ik dacht: kom, laat ik eens wat posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |