Ze kraken elkaar nog steeds af, Ruben N en Tijl vooral elkaar. Maar zij hebben dan telkens goede comebacks waardoor het niet echt opvalt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Flurrie het volgende:
Volgens mij werd in de 1e serie van de lama's Tijl ook afgekraakt en moet je kijken wat hij er nu uitgooit,
Sommige mensen hebben gewoon tijd nodig om beter te worden.
Ik denk dat hij bedoeld dat Tijl op verschillende fora werd afgekraakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ze kraken elkaar nog steeds af, Ruben N en Tijl vooral elkaar. Maar zij hebben dan telkens goede comebacks waardoor het niet echt opvalt.
maak er maar een zij vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat Tijl op verschillende fora werd afgekraakt.
hoe kun je dat nu weten, is toch nog niet uitgezonden?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Chaos210 het volgende:
Echt een leuke aflevering vandaag, gelukkig was jandino er niet maar Jeroen wel.
De publieke omroep ondersteunt dat bij mijn weten niet, is pas te vinden op uitzending gemist als t uitgezonden is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik probeer de uitzending live via mijn computer te kijken, maar vind maar geen werkend linkje. Iemand een tip?
Iddquote:
Oooo okquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat Tijl op verschillende fora werd afgekraakt.
die nieuwe?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, die nieuwe moet overduidelijk nog een beetje inkomen.
Er zaten hier en daar wel wat leuke dingen tussen, maar vond het niet echt één van de betere.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:55 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een hilarische aflevering, één van de betere afleveringen van het seizoen.
Cor Bakker is een goede muzikant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
Viel mij ook tegen, maar nu wil ik ook piano leren spelen![]()
Maar vorige keer hadden we wel mooi Ellemieke Vermolen! Maar wel leuk, met stiltecoupé, hoorspel en muziekleraar Cor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:15 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb gelachen, vond het stukken beter dan de vorige keer.
Ja van mij ook, ik liep zelfs weg van de tv.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Rebbedebje het volgende:
En dat jebberen of jabberen mogen ze eruit gooien van mij.
Inderdaad, Jeroen is duidelijk sneller dan de rest. Je ziet Ruben en Tijl vaak wanhopig nadenken terwijl Jeroen al met een strak gezicht iets start.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:59 schreef gfree het volgende:
Ik vind Jeroen op sommige momenten beter dan de andere lama's, hij komt snel met een idee waarop de rest weer in kan spelen. Zie bijvoorbeeld "verboden te lachen", als de scene wisselt is hij de eerste die ergens mee komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |