De lama's op lowlands heb ik onilne gezien en ik vond het eigenlijk vrij matig.quote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef Ynske het volgende:
Gister van de dvd de bonus van de Lama's op Lowlands gezien.
Heb echt zitten lachen toen er bij Ik wil graag zien: gevraagd werd om het slechtste optreden van Lowlands.
Arie ging in de maneschijn zingen, de hele zaal ging mee
in de maneschijn was idd subliemquote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef Ynske het volgende:
Heb echt zitten lachen toen er bij Ik wil graag zien: gevraagd werd om het slechtste optreden van Lowlands.
matthijs was totaal niet grappigquote:Op zondag 29 april 2007 18:47 schreef soapie het volgende:
Vond de aflevering van vrijdag niet bijzonder, maar ik vind die Matijs van Nieuwkerk ook maar een vies mannetje....
Mathijs was gewoon zichzelf, als je niet let op die kus scenequote:
Ik vind Ruben Nicolai soms best irritant eigenlijk. VOlgens mij vind ie zichzelf ook behoorlijk grappig. Zoals laatst bij de Dierenwinkel zat ie de hele tijd zo'n vaag lachje te doen omdat er in het begin een paar mensen om moesten lachen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:36 schreef Taurus het volgende:
![]()
Ik vind Jeroen wel grappig in typetjes en z'n spel, maar hij is nooit goed (vind ik) in 't sturen van 'n verhaallijn. Hij maakt er vaak een te serieuze verhaallijn van en kan niet op iets 'geks' komen. De scene met de zoemer is daarom niet aan hem besteed, vind ik. Hij is niet erg 'creatief' op de seconde, dat kan Ruben Nicolai veel beter. Die roept echt hele bizarre dingen als ie 3 keer iets moet veranderen.
Waarom dan? Volgens mij ben je namelijk een van de weinigen hier.quote:Op zondag 29 april 2007 18:41 schreef morgane het volgende:
Hoogtepunt van elke aflevering blijft voor mij het Moordspel![]()
Ik vond dat lachje echt hilarischquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik vind Ruben Nicolai soms best irritant eigenlijk. VOlgens mij vind ie zichzelf ook behoorlijk grappig. Zoals laatst bij de Dierenwinkel zat ie de hele tijd zo'n vaag lachje te doen omdat er in het begin een paar mensen om moesten lachen.
[..]
Waarom dan? Volgens mij ben je namelijk een van de weinigen hier.
Die komt niet zo vaak..Laatst was hij er 2 weken geledenquote:Op zondag 29 april 2007 19:12 schreef hierissiedan het volgende:
waar is die ad-just heen?
Dat heb ik geloof ik ook gezien, was wel grappig ja.quote:Op zondag 29 april 2007 17:37 schreef Ynske het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb geen uitgebreide motivatie eigenlijkquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik vind Ruben Nicolai soms best irritant eigenlijk. VOlgens mij vind ie zichzelf ook behoorlijk grappig. Zoals laatst bij de Dierenwinkel zat ie de hele tijd zo'n vaag lachje te doen omdat er in het begin een paar mensen om moesten lachen.
[..]
Waarom dan? Volgens mij ben je namelijk een van de weinigen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |