das exit Ad-Justquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wie is die gozer in dat rode jasje, die net opeens in beeld kwam?
Dat is Ad-net-niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wie is die gozer in dat rode jasje, die net opeens in beeld kwam?
liever Valerio dan Ad-Justquote:
Ah, kom op, die was helemaal te flauw.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Tvp
Ad-Just is echt minder. Ze hadden beter die Alain kunnen pakken, maarja stemmen he....
Hij haalt sowieso maar net de 1.70, ik denk dat 'ie 2 koppen kleiner dan ik wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef roburt het volgende:
whaha wat is die Valerio klein/smal/dun als hij tussen die lama's staat:D:D
pffff hahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Tvp
Ad-Just is echt minder. Ze hadden beter die Alain kunnen pakken, maarja stemmen he....
Ik denk dus eigenlijk dat hij zich wel beter kan aanpassen. Het gaat om de lachers op je hand te krijgen, niet om een enorm goed doordachte onderbouwde grap te krijgen waarover je enorm lang moet nadenkenquote:
Dan vond ik die Rob de beste. Heel flauw, maar wel wat scherper dan Ad-just en leuker dan Alain.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dus eigenlijk dat hij zich wel beter kan aanpassen. Het gaat om de lachers op je hand te krijgen, niet om een enorm goed doordachte onderbouwde grap te krijgen waarover je enorm lang moet nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |