das exit Ad-Justquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wie is die gozer in dat rode jasje, die net opeens in beeld kwam?
Dat is Ad-net-niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wie is die gozer in dat rode jasje, die net opeens in beeld kwam?
liever Valerio dan Ad-Justquote:
Ah, kom op, die was helemaal te flauw.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Tvp
Ad-Just is echt minder. Ze hadden beter die Alain kunnen pakken, maarja stemmen he....
Hij haalt sowieso maar net de 1.70, ik denk dat 'ie 2 koppen kleiner dan ik wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef roburt het volgende:
whaha wat is die Valerio klein/smal/dun als hij tussen die lama's staat:D:D
pffff hahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Tvp
Ad-Just is echt minder. Ze hadden beter die Alain kunnen pakken, maarja stemmen he....
Ik denk dus eigenlijk dat hij zich wel beter kan aanpassen. Het gaat om de lachers op je hand te krijgen, niet om een enorm goed doordachte onderbouwde grap te krijgen waarover je enorm lang moet nadenkenquote:
Dan vond ik die Rob de beste. Heel flauw, maar wel wat scherper dan Ad-just en leuker dan Alain.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dus eigenlijk dat hij zich wel beter kan aanpassen. Het gaat om de lachers op je hand te krijgen, niet om een enorm goed doordachte onderbouwde grap te krijgen waarover je enorm lang moet nadenken
leg eens uit wat je dan leuk aan m vind?quote:
Inderdaad, daar kun je echt niks mee, al was zelfs die met Gordon leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
Die diashow is altijd zo kansloos.
Is erg weinig aan idd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
En dan nog 10x beter dan dat moordspelquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
is gordon bij de lama's geweest?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kun je echt niks mee, al was zelfs die met Gordon leuk
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dit was wel de slechtste aflevering die ik heb gezien. Zelfs de lama-audities waren minder tenenkrommend.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
is gordon bij de lama's geweest?
Wanneer?
twee weken geleden, terugkijken op uitzendinggemist.nl, je ligt vanaf minuut 1 in een scheurquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
is gordon bij de lama's geweest?
Wanneer?
Blijkbaar ligt ie niet of nog niet in de groep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Zephyrus het volgende:
Hoe ligt Ad-just eigenlijk in de groep, vraag ik me af? Ik zie niet veel activiteit bij hem, terwijl hij bij de audities veel beter was.
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan nog 10x beter dan dat moordspel
datingshow vind ik echtquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaal
Die was inderdaad erg goed!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaal
Zoals Gordonquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind dat ze gewoon weer een keer een lekker wijf moeten uitnodigen!
Volgens mij is hij best goed, alleen wordt hij nog een beetje ondergesneeuwd door de andere Lama's. Hij voelt zich nog niet echt thuis op het podium, denk ik... hij was een beetje afwezig vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
Die AdjustNiet echt gelach bij hem alleen maar sympathie geklap
Heb ik altijd gevondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef haaahaha het volgende:
Jeroen is een enorme aanvulling aan de groep. Je ziet nu hij er niet bij is hoe waardevol hij is.
Ja nog een keer yolanthe?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon weer een keer een lekker wijf moeten uitnodigen!
Nehquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Jeroen was de eerste paar afleveringen ook afzijdiger. AdJust moet er gewoon ook nog inkomen, iets wat niet meer dan logisch is.
Helaas krijgt hij er amper kans voor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Jeroen was de eerste paar afleveringen ook afzijdiger. AdJust moet er gewoon ook nog inkomen, iets wat niet meer dan logisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |