das exit Ad-Justquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wie is die gozer in dat rode jasje, die net opeens in beeld kwam?
Dat is Ad-net-niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Piles het volgende:
Wie is die gozer in dat rode jasje, die net opeens in beeld kwam?
liever Valerio dan Ad-Justquote:
Ah, kom op, die was helemaal te flauw.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Tvp
Ad-Just is echt minder. Ze hadden beter die Alain kunnen pakken, maarja stemmen he....
Hij haalt sowieso maar net de 1.70, ik denk dat 'ie 2 koppen kleiner dan ik wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:43 schreef roburt het volgende:
whaha wat is die Valerio klein/smal/dun als hij tussen die lama's staat:D:D
pffff hahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:42 schreef Piovan het volgende:
Tvp
Ad-Just is echt minder. Ze hadden beter die Alain kunnen pakken, maarja stemmen he....
Ik denk dus eigenlijk dat hij zich wel beter kan aanpassen. Het gaat om de lachers op je hand te krijgen, niet om een enorm goed doordachte onderbouwde grap te krijgen waarover je enorm lang moet nadenkenquote:
Dan vond ik die Rob de beste. Heel flauw, maar wel wat scherper dan Ad-just en leuker dan Alain.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk dus eigenlijk dat hij zich wel beter kan aanpassen. Het gaat om de lachers op je hand te krijgen, niet om een enorm goed doordachte onderbouwde grap te krijgen waarover je enorm lang moet nadenken
leg eens uit wat je dan leuk aan m vind?quote:
Inderdaad, daar kun je echt niks mee, al was zelfs die met Gordon leukquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
Die diashow is altijd zo kansloos.
Is erg weinig aan idd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
En dan nog 10x beter dan dat moordspelquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
is gordon bij de lama's geweest?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kun je echt niks mee, al was zelfs die met Gordon leuk
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
Dit was wel de slechtste aflevering die ik heb gezien. Zelfs de lama-audities waren minder tenenkrommend.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
is gordon bij de lama's geweest?
Wanneer?
twee weken geleden, terugkijken op uitzendinggemist.nl, je ligt vanaf minuut 1 in een scheurquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
is gordon bij de lama's geweest?
Wanneer?
Blijkbaar ligt ie niet of nog niet in de groep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef Zephyrus het volgende:
Hoe ligt Ad-just eigenlijk in de groep, vraag ik me af? Ik zie niet veel activiteit bij hem, terwijl hij bij de audities veel beter was.
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En dan nog 10x beter dan dat moordspel
datingshow vind ik echtquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaal
Die was inderdaad erg goed!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaal
Zoals Gordonquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind dat ze gewoon weer een keer een lekker wijf moeten uitnodigen!
Volgens mij is hij best goed, alleen wordt hij nog een beetje ondergesneeuwd door de andere Lama's. Hij voelt zich nog niet echt thuis op het podium, denk ik... hij was een beetje afwezig vandaagquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:41 schreef Liquidootje het volgende:
Die AdjustNiet echt gelach bij hem alleen maar sympathie geklap
Heb ik altijd gevondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef haaahaha het volgende:
Jeroen is een enorme aanvulling aan de groep. Je ziet nu hij er niet bij is hoe waardevol hij is.
Ja nog een keer yolanthe?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik vind dat ze gewoon weer een keer een lekker wijf moeten uitnodigen!
Nehquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Jeroen was de eerste paar afleveringen ook afzijdiger. AdJust moet er gewoon ook nog inkomen, iets wat niet meer dan logisch is.
Helaas krijgt hij er amper kans voor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef PeRi het volgende:
Jeroen was de eerste paar afleveringen ook afzijdiger. AdJust moet er gewoon ook nog inkomen, iets wat niet meer dan logisch is.
Nu Jan zijn paling daar ingestoken heeft, laat maar....quote:
Dat idee had ik bij Jeroen ook in den beginne, maar dat loopt gewoon vanzelf los. Zoals bij Jeroen ook gebeurd is. Ze moeten gewoon wat aan elkaar wennen. Einde van deze aflevering vond ik de groep ook al stukken op elkaar ingespeeld dan in het begin bijvoorbeeld. Komt gewoon goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Helaas krijgt hij er amper kans voor.
kansen genoeg deze aflevering, je moet ze alleen wel nemenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
precies... Ad-Just is gewoon een ramp en dat zal niet beter wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
kansen genoeg deze aflevering, je moet ze alleen wel nemen
Het viel mij al op dat Tijl zo'n opmerking maakt in de trant van 'Adjust, zie je in wat voor een programma je bent beland' tijdens 'Ík wil graag zien', dat Adjust een beetje werd weggeduwd door Nicolaï...quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee man, jeroen heeft veel meer lef. Adjust is gevoelig en bij hem krijg je het gevoel dat het niet lekker gaat. Een wereld van verschil met jeroen, niet te vergelijken. Niet eens in dezelfde leaguequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij Jeroen ook in den beginne, maar dat loopt gewoon vanzelf los. Zoals bij Jeroen ook gebeurd is. Ze moeten gewoon wat aan elkaar wennen. Einde van deze aflevering vond ik de groep ook al stukken op elkaar ingespeeld dan in het begin bijvoorbeeld. Komt gewoon goed.
Amenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee man, jeroen heeft veel meer lef. Adjust is gevoelig en bij hem krijg je het gevoel dat het niet lekker gaat. Een wereld van verschil met jeroen, niet te vergelijken. Niet eens in dezelfde league
Ik vond rubennnnnnn ook een kabouter toen-ie naast Ad-rust stond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:59 schreef Smash-it het volgende:
Valerio was echt ieniemienie toen hij in het rijtje stond.
Het is een samenvoeging van de namen van z'n opa en oma: Ad en Justine geloof ik..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
welke weldenkende ouder noemt zijn kind adjust??aanpassen! hierkomen...
![]()
maar ik vind het tot nu toe nog niet veel... ik mis Arie...![]()
Jeroen is ooit een keer gastlama geweest en toen was ie al magistraal... ben blij dat ze hem erbij hebben gehaald... Ad-Just kan me gestolen worden...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:06 schreef haaahaha het volgende:
De allereerste aflevering van dit seizoen vond ik nog het beste. Ook daar weer vond ik jeroen enorm sterk en humoristisch overkomen. Vorige aflevering lag ik in een deuk toen hij ruben vermeer na deed. Tijn en nicolai waren daarin minder sterk.
Als gastlama wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:09 schreef Canisfire het volgende:
In de eerste deed Ad-just toch ook mee ?van dit siezoen.
Ik vind het jammer omdat ik adjust bij de lama gezocht erg leuk vond en er uit vond springen. Ik vond het moeilijk kiezen tussen hem en die belg, waarbij ik eerst die belg als favoriet zag. Die rob vond ik een enorme lamlul met slappe platte humor en die elke aflevering wel moest zoenen of knuffelen. Vooral omdat ik adjust zo goed vond in de lama gezocht valt ie me nu enorm tegen. Het is net een klein verlegen jochie tussen de grote jongens. Dat straalt ie wat mij betreft erg uit, daarnaast heeft hij ook een hele andere soort humor, is veel beter in het maken van geluiden en nadoen van geluiden. Hij past daardoor wat mij betreft ook een stuk minder in de groep, heeft inderdaad minder ballen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeroen is ooit een keer gastlama geweest en toen was ie al magistraal... ben blij dat ze hem erbij hebben gehaald... Ad-Just kan me gestolen worden...
Hij doet alleen niet meer mee de rest vsan t seizoenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
Ad-Just zie ik nog wel loskomen in het verloop van de Lama's.
Z'n vriend moest poepen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef SiGNe het volgende:
Ruben Nicolaï is trouwens vader geworden vandaag of gister, ik dacht eigenlijk dat ie homo was omdat de andere Lama's 'm daar vaak mee pestten..
Wanneer kwam jeroen in het begin niet uit de verf dan? Bedoel je de 1e aflevering een week of 4-5 geleden? Want toen was jeroen juist enorm sterk en erg humoristisch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
Ad-Just zie ik nog wel loskomen in het verloop van de Lama's. Valt ook niet mee om tussen een sterk en vooral ervaren improvisatieteam direct je stempel te drukken. Net als dat Jeroen in het begin niet uit de verf kwam en gewoon matig qua humor was, is dat ook helemaal omgeslagen. Iedereen moet groeien, en Ad-Just heeft gewoon de minste ervaring. Geef 'm de tijd.
Ik heb in ieder geval genoten van de uitzendingIncl. Ad-Just
.
Ja dat blijf ik maar een raar verhaal vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij doet alleen niet meer mee de rest vsan t seizoen
Yolanthe is maagd!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu Jan zijn paling daar ingestoken heeft, laat maar....
Ik kan me ook geen enkel zwak moment van Jeroen herinneren verder eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wanneer kwam jeroen in het begin niet uit de verf dan? Bedoel je de 1e aflevering een week of 4-5 geleden? Want toen was jeroen juist enorm sterk en erg humoristisch.
Hij werd wel een beetje gepwnd af en toe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:14 schreef Lollifant het volgende:
Ik denk dat vanaf volgende week Jandino erbij is.
Ik vond het niet echt geslaagd met Adjust erbij, ik heb geen een keer om hem moeten lachen.
Valerio vind ik zo'n kneus. Arrogant tiepje, en hij kijkt zo altijd zo serieus alsof hij heel wat is.![]()
Interessant. Wat vond je leuk aan hem?quote:
Gelukkig wel ja, had nog wel meer gemogen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij werd wel een beetje gepwnd af en toe.
Hij is eigenlijk heel erg onzeker.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:14 schreef Lollifant het volgende:
Arrogant tiepje, en hij kijkt zo altijd zo serieus alsof hij heel wat is.![]()
Smaken verschillen blijkbaar sterk. Ik vond 'm in het begin meer irritant dan grappig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:12 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wanneer kwam jeroen in het begin niet uit de verf dan? Bedoel je de 1e aflevering een week of 4-5 geleden? Want toen was jeroen juist enorm sterk en erg humoristisch.
Da's vreemd, want juist zijn inbreng in de groep resulteerde in hilarische momenten. Dus niet zozeer hij als individu was grappig maar samen als groep waren de scenes enorm grappig. In tegenstelling tot wat we van adjust zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Smaken verschillen blijkbaar sterk. Ik vond 'm in het begin meer irritant dan grappig.
Jij hebt echt een gebrek aan humor als dat de enige keer is dat je gelachen hebt... maar je kijkt wel gewoon elke week?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef SunChaser het volgende:
De enige keer dat ik heb gelachen om de ;lama's was toen Jeroen in de blinddatedinges Ruben van der Meer nadeed met Gabbertje
Het staat elke vrijdag verplicht op jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt echt een gebrek aan humor als dat de enige keer is dat je gelachen hebt...
[/q
De enige keer dat ik heb gelachen omn de Lama's, is dat zo gek? Ik vind er echt geen reet aan, tenenkrommend slecht
[q]
maar je kijkt wel gewoon elke week?
Je kunt ook een boek pakken ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het staat elke vrijdag verplicht op ja
nee maar misschien kun je je wel conCentreren als je in een andere kamer gaat zittenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je dat ik me kan consentreren dan met die ongein?
Heb ik vanavond toch nog gelachen. Wat een slechte aflevering zegquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar goed dat zijn ouders hem geen Ad-Rem hebben genoemd
Eenschquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:25 schreef ThaSandman het volgende:
Hoe kunnen jullie Ad-Just nu al afschrijven? Ik vond hem niet goed vandaag, maar komop zeg. Het is de eerste keer dat hij meedoet. Over een aantal afleveringen kun je hem pas beoordelen. Ik vond hem trouwens wel grappig met die onderwaterdocumentaire.
Ja da's wel jammer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:35 schreef SiGNe het volgende:
Alleen jammer dat we daar de tijd niet voor krijgen, hij komt niet meer terug begreep ik uit eerdere posts
Ik neem aan dat dit niet het laatste seizoen is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:35 schreef SiGNe het volgende:
Alleen jammer dat we daar de tijd niet voor krijgen, hij komt niet meer terug begreep ik uit eerdere posts
Waarom zopuden ze hem volgend seizoen nog laten terugkomen, als hij nu al niet aan bod komt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:48 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet het laatste seizoen is.
Die laatste heb je nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:48 schreef Cerubo het volgende:
Ad-Just past er totaal niet bij. Hoort niet bij de groep, is veel te lang en heeft te weinig leuke grappen. Bij uitzendinggemist staat zijn naam er al niet meer bij: Ruben van der Meer, Tijl Beckand, Ruben Nicolai, Jeroen van Koningsbrugge en Jandino Asporaat improviseren er lustig op los.
Ad Just was de reden dat ik bijna was weggezapt, totaal geen toegevoegde waarde, veel te gedwongen en die kop (dat laatste kan ie niet helpen natuurlijk)quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Ad_just is een stuk beter dan Ruben Nicolai en ik vind Tijl ook erg sleets.
Ad Just had gisteravond de meest originele inbreng.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Denk je dat ik me kan concentreren dan met die ongein?
smquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dat nou laats met Ruben van de Meer die Patriek sloeg? Baldadigheid?
Ik dus echt niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:18 schreef Littleme44 het volgende:
Ik kan harder lachen om ad-just dan om jeroen!!
Tijl word steeds beter ja ):quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik dus echt niet.![]()
Deze aflevering was wel leuk, niet heel bijzonder. Had liever Jeroen erbij dan Ad-Just. Wel vind ik TIjl steeds leuker worden.
ik echt niet Jeroen is echt heel goed en grappig, Adjust heeft nog niet veel van zich laten horenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:18 schreef Littleme44 het volgende:
Ik kan harder lachen om ad-just dan om jeroen!!
Adjust is er ook pas netquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef AIlse het volgende:
[..]
ik echt niet Jeroen is echt heel goed en grappig, Adjust heeft nog niet veel van zich laten horen
Zoals?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Ad Just had gisteravond de meest originele inbreng.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
De aflevering was misschien slecht, maar ze kunnen het wel:
Aanschouw een inzamelingsactie 'lama' stijl:
http://www.101.tv/page/clip/fb33d1e0b60a744687e8b219620147b9/
HAHAquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
Dit was gewoon geen beste aflevering maar normaliter zijn ze gewoon ijzersterk...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:00 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik matig aan de Lama's vindt is hun gebrek aan improvisatievermogen...
Zoals ze daar in het bed lagen, elkaar pijnlijk onzeker aankijkend omdat ze totaal niets wisten te verzinnen...
Als ze eenmaal bezig zijn, dan gaan ze wel mee met de flow van de scene, maar zelfs die flow komt meestal erg geforceerd over.
Echt, als je dit vergelijkt met de US versie...niet vergelijkbaar!
African Chant
Questions only
Sound effects
3headed broadway
En ook hier zie je weer dat Ad-Just er heel weinig uithaalt en daar wat blijft staan... Geef mij maar liever Jeroenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
En ook hier zie je weer dat Ad-Just er heel weinig uithaalt en daar wat blijft staan... Geef mij maar liever Jeroen
De amerikaanse verse vind ik echt goed. Maar soms lijkt alles te makkelijk te gaan.. Volgens mij krijgen ze daar een script of first-notice ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:00 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik matig aan de Lama's vindt is hun gebrek aan improvisatievermogen...
Zoals ze daar in het bed lagen, elkaar pijnlijk onzeker aankijkend omdat ze totaal niets wisten te verzinnen...
Als ze eenmaal bezig zijn, dan gaan ze wel mee met de flow van de scene, maar zelfs die flow komt meestal erg geforceerd over.
Echt, als je dit vergelijkt met de US versie...niet vergelijkbaar!
African Chant
Questions only
Sound effects
3headed broadway
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar goed dat zijn ouders hem geen Ad-Rem hebben genoemd
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
HAHADe meest onzinnige inzamelingsactie. Zou pas vet zijn als al die mensen naar voren komen, en dat Ruben dan zegt: ''Oke ga nu maar weer terug ofzo''
Precies, die 2 dingen vind ik echt geen ruk aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:11 schreef Rnnz het volgende:
Wat ontzettend nep dan.
Wat een saaie uitzending gisteren zeg.. pff, zelfs Valerio kreeg geen lach bij mij op het gezicht. Ad-Just was ook maar weinig aan. Ze zouden die diashow eruit moet flikkeren, net als het moordspel.
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:11 schreef Rnnz het volgende:
Wat ontzettend nep dan.
Wat een saaie uitzending gisteren zeg.. pff, zelfs Valerio kreeg geen lach bij mij op het gezicht. Ad-Just was ook maar weinig aan. Ze zouden die diashow eruit moet flikkeren, net als het moordspel.
Ja, tenenkromend.quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef -Dries- het volgende:
Toen Ad-just die hele lange grap maakte over een quiz ofzo.. Dat was eigenlijk best triest.
lol, dus je impliceert dat de andere lama's ad-just niet o.k. vinden? Dus daarmee bedoel je dat er door lama's gezocht een zoektocht wordt gestart waarbij een nieuwe lama wordt gezocht om het team aan te vullen en daar zouden de huidige lama's eigenlijk helemaal niet achter staan?quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef Bayswater het volgende:
Onderwaterdocumentaire van Ad-just was wel goed, bewees daar duidelijk zijn talent. Als die andere lama's hem een kans geven en wat meer op elkaar ingespeeld raken zie ik in hem een prima lama. Maar wellicht dat die andere lama's dat helemaal niet willen, het is nl het ideale programma om vriendjes in de kijker te spelen.
Heb je een bron?quote:Op zondag 22 april 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
Die andere gozer, jandieno asepraat ofzo die is alweer weg getrapt bij de Lama's. Volgens mij is hij nog 1x te zien (of dat is al geweest)
Nee hoor, wat het interesseert me geen reet.quote:Op zondag 22 april 2007 13:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, dus je impliceert dat de andere lama's ad-just niet o.k. vinden? Dus daarmee bedoel je dat er door lama's gezocht een zoektocht wordt gestart waarbij een nieuwe lama wordt gezocht om het team aan te vullen en daar zouden de huidige lama's eigenlijk helemaal niet achter staan?
Of je bedoelt dat de huidige lama's eigenlijk helemaal niet blij zijn met de gekozen lama?
Volgens mij zit dat niet zo. Volgens mij sluit ad-just (op dit moment) gewoon niet aan in de groep. En dat ligt natuurlijk aan beide kanten, maar over het algemeen zie ik een schichter verlegen ad-just in de groep die niet uit de verf komen en andere lama's die gewoon hun ding doen.
En wat jij aangeeft, dat het een ideaal programma is om vriendjes in de kijker te spelen, het laat wel een heel erg negatieve kijk op een gewoon leuk programma zien. En dat zegt in mijn ogen meer over jou dan over het programma. 't is namelijk jouw kijk op de gang van zaken die als je reeel kijkt niet strookt met de werkelijkheid.
omdat Patrick er zo irritant doorheen zat te schreeuwenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dat nou laats met Ruben van de Meer die Patriek sloeg? Baldadigheid?
*reageert geschokt.quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Symer het volgende:
Afgelopen woensdag deden Ad-Just en Jandino allebei mee aan de Lama's-on-tour theatervoorstelling in Purmerend.
Schijnt dat ze beide even slecht waren.
Bron?quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Symer het volgende:
Afgelopen woensdag deden Ad-Just en Jandino allebei mee aan de Lama's-on-tour theatervoorstelling in Purmerend.
Schijnt dat ze beide even slecht waren.
Klopt, Ruben vd Meer was in het begin echt matig.. nu is hij 1 van de beterequote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef AirRaid het volgende:
laat Ad-Just effe erin komen, in het begin waren de andere ook niet even briljant.
Oh die vond ik juist heel goed.quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef -Dries- het volgende:
Toen Ad-just die hele lange grap maakte over een quiz ofzo.. Dat was eigenlijk best triest.
Zij is nooit goed geweestquote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, alles beter dan die vette zeug van een Kroos
Die grap vond ik ook heel goed, alleen jammer dat Tijl 'm zat te pushen om naar de reclame te gaan waardoor de grap minder goed werd afgemaakt.quote:
Ja, zijn management. Beetje afgang eigenlijk. Hij maakt alleen dit seizoen af en daarna is hij geen Lama meer. Zal denk ik volgende maand wel bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2007 14:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je een bron?
Want volgens mij is ie nog niet eens op tv geweest, beetje snel om 'm er dan al uit te gooien.
en op de site staat ie ook nog gewoon: http://www.bnn.nl/page/lamaswieiswie (Ad-Just trouwens ook)
En hij heeft in mijn ogen 1 van de beste grappen ooit gemaakt:quote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt, Ruben vd Meer was in het begin echt matig.. nu is hij 1 van de betere
Ad bij Giel Beelenquote:Op zondag 22 april 2007 14:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je een bron?
Want volgens mij is ie nog niet eens op tv geweest, beetje snel om 'm er dan al uit te gooien.
en op de site staat ie ook nog gewoon: http://www.bnn.nl/page/lamaswieiswie (Ad-Just trouwens ook)
Nou lekker nuttig was dat hele Lama Gezocht dan.quote:
1x dit seizoen (is ook bijna afgelopen denk ik?). Daarna is hij er gewoon weer bijquote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ad bij Giel Beelen
op giel.vara.nl bij fragmenten even terugluisteren. Hij zegt dat ie maar 1x meedoet
Waarom denk jij van niet?quote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ik denk t namelijk van niet
Hoe weet je dat hij in de theatershow speelt?quote:Op maandag 23 april 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom denk jij van niet?
Het lijkt me wel, aangezien hij nog gewoon in de theatershow meespeelt ook. Dan krijgt hij ook meer kans om er tussen te komen, dus het zou raar zijn als ze dat gewoon 'weggooien'.
Dat zei hij in dezelfde radioshow, het staat in het mailtje van BNN die in vorig topic was geplaatst, en mensen op het bnn-lama-forum hebben hem gezien bij de theatershows.quote:Op maandag 23 april 2007 16:55 schreef JeroenV het volgende:
Hoe weet je dat hij in de theatershow speelt?
Legendarischquote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
En hij heeft in mijn ogen 1 van de beste grappen ooit gemaakt:
De ronde ik wil graag zien.... Maxima die vreemdgaat
Hilarisch!![]()
![]()
Dat zou hij nou moeten gebruiken denk ik... net als Ruben met zn gabbertjequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef IV_Xample het volgende:
ja en ik zie hem nog steeds als cowboy henk
dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd als ik hem zie
Je bedoelt: minder slecht dan de restquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar misschien komt het ook omdat ie als een soort van "leuker dan de rest" is binnengekomen.
nah, want dan had ik dat wel gezegd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je bedoelt: minder slecht dan de rest
hij kan tenminste improviseren...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Heathen het volgende:
Arie is totaal niet grappig, die kinderhumor van hem.
leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef IV_Xample het volgende:
ik ga vanavond nog naar arie toe en silvester ofcourse
Robert ten brink praat het toch aan elkaar, deze show...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef IV_Xample het volgende:
euhm is dat een grapje uit de show?
want anders begrijp ik niet wat je bedoelt
misschien na vanavond wel
hehehehe
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Leuke compilatie van Ruben vd Meer, voor de zoveelste keer bekeken![]()
Ik vind het allemaal tenenkrommend.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij kan tenminste improviseren...
maar gelukkig, smaken verschillen....![]()
zit daar nou Jeroen van Koningsbrugge in het publiek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Die overdrijving is echt geweldig! Elke keer weer kramp in m'n kaken van het lachen als ik 'm weer zie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Hm. Ik vind die man normaal gesproken echt helemaal niks. Ben benieuwd of hij me vanavond wel kan charmeren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
vanavond is mathijs van nieuwkerk te gast...
Haha idd die was wel leuk om te zien jahquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Whaha zie dit filmpje pas voor het eerst en ik moet zeggen dat ik ook dubbel lag bij die overdrijvingquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die overdrijving is echt geweldig! Elke keer weer kramp in m'n kaken van het lachen als ik 'm weer zie.
Maxima en Alexander die vreemd gaan zijn ook erg goed.
In ieder geval niet met Ad-Just.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond... met wie?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond... met wie?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
vanavond is mathijs van nieuwkerk te gast...
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:12 schreef Chaos210 het volgende:
Je kan de aflevering van vanavond al in stukken kijken als je hier klikt:
http://www.bnn.nl/page/y_lamaplayer
Dan alle vidoe's met Mathijs erachter zijn nieuw en komt vanvond.
Veel Plezier
Dat is idd wel raar. Maar ik kijk vanavond wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?
Ik denk omdat misschien morgen niemand op zijn werk is om de site bij te werken dus dan doen ze het de avond daarvoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?
Ik vond die niet zo leuk.quote:
Me too. Heb tranen in m'n ogen gelachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:51 schreef Veerboot het volgende:
Hmm, ik vond 'm vandaag juist erg leuk.
Jeroen is een absolute aanwinst.... maar het ligt toch ook vaak aan de gast... Gordon en Froukje dienden ook een beetje als onderwerp van de grappen en dat zijn toch vaak de leukste uitzendingen... met Valerio en Mathijs kunnen ze een stuk minderquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:58 schreef nichtpis het volgende:
Komt door Jeroen, sinds hij erbij is vind ik de rest ook ingekakt. Jeroen heeft totaal geen humor.
Dat is hij zeker. Erg leuke gast met een goed gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeroen is een absolute aanwinst....
De enige weet ik niet, maar ik vind juist de * leuke * overige onderdelen het leukst!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de enige die "Zoveel manieren om ..", "De allerslechste allertijden", "Ik wil graag zien" en "Slechte Slogans" eigenlijk alleen maar leuk vind om te zien?
die was goed jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef Rnnz het volgende:
'Im startin' with the Man In The Mirror' .... WHAAA![]()
Nee, over het algemeen zijn dat ook mijn favo dingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de enige die "Zoveel manieren om ..", "De allerslechste allertijden", "Ik wil graag zien" en "Slechte Slogans" eigenlijk alleen maar leuk vind om te zien?
Interview achteruit is vooral leuk als ze elkaar op gaan lopen naaienquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Verboden te lachen is het beste spel!!. Vind de dierenwinkel, interview achteruit en datingshow vaak wat minder.
Die vind ik weer saai.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef Eveli het volgende:
Doventolk is vaak ook wel grappig. *schiet in de lach bij het denken aan 'Bitterbaldansen' en 'Foto's van kennissen/kermissen'*
Horace Cohen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Redux het volgende:
Ruben van de Meer deed iets te popiejopie. Kwam dat omdat die ene andere knakker in het publiek zat?
Horacequote:
Hij was er geloof ik ook bij toen ik daar naartoe ging.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:40 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bij de Lama's on tour waar ik ben geweest was hij erbij. Hij is echt grappig!![]()
en lekker![]()
Hoe was het ook alweer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:36 schreef snellejelle het volgende:
Wilt u lid worden van de Matthijs van Nieuwkerk fanclub?
Oh, u bent Matthijs van Nieuwkerk?
En u wil toch lid worden?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:09 schreef Eveli het volgende:
'Wilt u een abonnement op de vinketering...
U heeft nog liever de VARA-gids?'
ik had ze alle vijfquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:40 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bij de Lama's on tour waar ik ben geweest was hij erbij. Hij is echt grappig!![]()
en lekker![]()
vinketering was hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:09 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer?
'Wilt u een abonnement op de kievetering(?)
...
U heeft nog liever de VARA-gids?'
![]()
Ja ik ook die 5, maar wel met Patrick.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:27 schreef eefj het volgende:
[..]
ik had ze alle vijf*jeroen, horace, ruben, ruben en tijl
*
patrick was ziek*vond ik niet heel erg
*
Ik heb ze gezien met Arie, Ruben, Ruben, Tijl (en Patrick)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik ook die 5, maar wel met Patrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |