Ik vond die niet zo leuk.quote:
Me too. Heb tranen in m'n ogen gelachenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:51 schreef Veerboot het volgende:
Hmm, ik vond 'm vandaag juist erg leuk.
Jeroen is een absolute aanwinst.... maar het ligt toch ook vaak aan de gast... Gordon en Froukje dienden ook een beetje als onderwerp van de grappen en dat zijn toch vaak de leukste uitzendingen... met Valerio en Mathijs kunnen ze een stuk minderquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:58 schreef nichtpis het volgende:
Komt door Jeroen, sinds hij erbij is vind ik de rest ook ingekakt. Jeroen heeft totaal geen humor.
Dat is hij zeker. Erg leuke gast met een goed gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jeroen is een absolute aanwinst....
De enige weet ik niet, maar ik vind juist de * leuke * overige onderdelen het leukst!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de enige die "Zoveel manieren om ..", "De allerslechste allertijden", "Ik wil graag zien" en "Slechte Slogans" eigenlijk alleen maar leuk vind om te zien?
die was goed jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef Rnnz het volgende:
'Im startin' with the Man In The Mirror' .... WHAAA![]()
Nee, over het algemeen zijn dat ook mijn favo dingen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Ben ik de enige die "Zoveel manieren om ..", "De allerslechste allertijden", "Ik wil graag zien" en "Slechte Slogans" eigenlijk alleen maar leuk vind om te zien?
Interview achteruit is vooral leuk als ze elkaar op gaan lopen naaienquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:59 schreef Beroepsgokker het volgende:
Verboden te lachen is het beste spel!!. Vind de dierenwinkel, interview achteruit en datingshow vaak wat minder.
Die vind ik weer saai.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:16 schreef Eveli het volgende:
Doventolk is vaak ook wel grappig. *schiet in de lach bij het denken aan 'Bitterbaldansen' en 'Foto's van kennissen/kermissen'*
Horace Cohen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:15 schreef Redux het volgende:
Ruben van de Meer deed iets te popiejopie. Kwam dat omdat die ene andere knakker in het publiek zat?
Horacequote:
Hij was er geloof ik ook bij toen ik daar naartoe ging.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:40 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bij de Lama's on tour waar ik ben geweest was hij erbij. Hij is echt grappig!![]()
en lekker![]()
Hoe was het ook alweer?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:36 schreef snellejelle het volgende:
Wilt u lid worden van de Matthijs van Nieuwkerk fanclub?
Oh, u bent Matthijs van Nieuwkerk?
En u wil toch lid worden?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:09 schreef Eveli het volgende:
'Wilt u een abonnement op de vinketering...
U heeft nog liever de VARA-gids?'
ik had ze alle vijfquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:40 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Bij de Lama's on tour waar ik ben geweest was hij erbij. Hij is echt grappig!![]()
en lekker![]()
vinketering was hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:09 schreef Eveli het volgende:
[..]
Hoe was het ook alweer?
'Wilt u een abonnement op de kievetering(?)
...
U heeft nog liever de VARA-gids?'
![]()
Ja ik ook die 5, maar wel met Patrick.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:27 schreef eefj het volgende:
[..]
ik had ze alle vijf*jeroen, horace, ruben, ruben en tijl
*
patrick was ziek*vond ik niet heel erg
*
Ik heb ze gezien met Arie, Ruben, Ruben, Tijl (en Patrick)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja ik ook die 5, maar wel met Patrick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |