Die grap vond ik ook heel goed, alleen jammer dat Tijl 'm zat te pushen om naar de reclame te gaan waardoor de grap minder goed werd afgemaakt.quote:
Ja, zijn management. Beetje afgang eigenlijk. Hij maakt alleen dit seizoen af en daarna is hij geen Lama meer. Zal denk ik volgende maand wel bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2007 14:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je een bron?
Want volgens mij is ie nog niet eens op tv geweest, beetje snel om 'm er dan al uit te gooien.
en op de site staat ie ook nog gewoon: http://www.bnn.nl/page/lamaswieiswie (Ad-Just trouwens ook)
En hij heeft in mijn ogen 1 van de beste grappen ooit gemaakt:quote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Haunter het volgende:
[..]
Klopt, Ruben vd Meer was in het begin echt matig.. nu is hij 1 van de betere
Ad bij Giel Beelenquote:Op zondag 22 april 2007 14:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je een bron?
Want volgens mij is ie nog niet eens op tv geweest, beetje snel om 'm er dan al uit te gooien.
en op de site staat ie ook nog gewoon: http://www.bnn.nl/page/lamaswieiswie (Ad-Just trouwens ook)
Nou lekker nuttig was dat hele Lama Gezocht dan.quote:
1x dit seizoen (is ook bijna afgelopen denk ik?). Daarna is hij er gewoon weer bijquote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ad bij Giel Beelen
op giel.vara.nl bij fragmenten even terugluisteren. Hij zegt dat ie maar 1x meedoet
Waarom denk jij van niet?quote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ik denk t namelijk van niet
Hoe weet je dat hij in de theatershow speelt?quote:Op maandag 23 april 2007 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom denk jij van niet?
Het lijkt me wel, aangezien hij nog gewoon in de theatershow meespeelt ook. Dan krijgt hij ook meer kans om er tussen te komen, dus het zou raar zijn als ze dat gewoon 'weggooien'.
Dat zei hij in dezelfde radioshow, het staat in het mailtje van BNN die in vorig topic was geplaatst, en mensen op het bnn-lama-forum hebben hem gezien bij de theatershows.quote:Op maandag 23 april 2007 16:55 schreef JeroenV het volgende:
Hoe weet je dat hij in de theatershow speelt?
Legendarischquote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
En hij heeft in mijn ogen 1 van de beste grappen ooit gemaakt:
De ronde ik wil graag zien.... Maxima die vreemdgaat
Hilarisch!![]()
![]()
Dat zou hij nou moeten gebruiken denk ik... net als Ruben met zn gabbertjequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef IV_Xample het volgende:
ja en ik zie hem nog steeds als cowboy henk
dat krijg ik maar niet uit mijn hoofd als ik hem zie
Je bedoelt: minder slecht dan de restquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar misschien komt het ook omdat ie als een soort van "leuker dan de rest" is binnengekomen.
nah, want dan had ik dat wel gezegd...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je bedoelt: minder slecht dan de rest
hij kan tenminste improviseren...quote:Op woensdag 25 april 2007 12:25 schreef Heathen het volgende:
Arie is totaal niet grappig, die kinderhumor van hem.
leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef IV_Xample het volgende:
ik ga vanavond nog naar arie toe en silvester ofcourse
Robert ten brink praat het toch aan elkaar, deze show...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:20 schreef IV_Xample het volgende:
euhm is dat een grapje uit de show?
want anders begrijp ik niet wat je bedoelt
misschien na vanavond wel
hehehehe
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Leuke compilatie van Ruben vd Meer, voor de zoveelste keer bekeken![]()
Ik vind het allemaal tenenkrommend.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij kan tenminste improviseren...
maar gelukkig, smaken verschillen....![]()
zit daar nou Jeroen van Koningsbrugge in het publiek?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Die overdrijving is echt geweldig! Elke keer weer kramp in m'n kaken van het lachen als ik 'm weer zie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef Haunter het volgende:
Hm. Ik vind die man normaal gesproken echt helemaal niks. Ben benieuwd of hij me vanavond wel kan charmeren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
vanavond is mathijs van nieuwkerk te gast...
Haha idd die was wel leuk om te zien jahquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die datingshow is altijd erg sterk, jammer dat ze die niet vaak doen. Maar toen ze elkaar moesten nadoen met froukje de both was het echt geniaal
Whaha zie dit filmpje pas voor het eerst en ik moet zeggen dat ik ook dubbel lag bij die overdrijvingquote:Op woensdag 25 april 2007 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die overdrijving is echt geweldig! Elke keer weer kramp in m'n kaken van het lachen als ik 'm weer zie.
Maxima en Alexander die vreemd gaan zijn ook erg goed.
In ieder geval niet met Ad-Just.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond... met wie?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef -Dries- het volgende:
Vanavond... met wie?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:44 schreef Rianne84 het volgende:
vanavond is mathijs van nieuwkerk te gast...
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:12 schreef Chaos210 het volgende:
Je kan de aflevering van vanavond al in stukken kijken als je hier klikt:
http://www.bnn.nl/page/y_lamaplayer
Dan alle vidoe's met Mathijs erachter zijn nieuw en komt vanvond.
Veel Plezier
Dat is idd wel raar. Maar ik kijk vanavond wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?
Ik denk omdat misschien morgen niemand op zijn werk is om de site bij te werken dus dan doen ze het de avond daarvoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Haunter het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat er nu al op? Zonde van de kijkers vanavond toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |