Ik dus echt niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:18 schreef Littleme44 het volgende:
Ik kan harder lachen om ad-just dan om jeroen!!
Tijl word steeds beter ja ):quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik dus echt niet.![]()
Deze aflevering was wel leuk, niet heel bijzonder. Had liever Jeroen erbij dan Ad-Just. Wel vind ik TIjl steeds leuker worden.
ik echt niet Jeroen is echt heel goed en grappig, Adjust heeft nog niet veel van zich laten horenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:18 schreef Littleme44 het volgende:
Ik kan harder lachen om ad-just dan om jeroen!!
Adjust is er ook pas netquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef AIlse het volgende:
[..]
ik echt niet Jeroen is echt heel goed en grappig, Adjust heeft nog niet veel van zich laten horen
Zoals?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
Ad Just had gisteravond de meest originele inbreng.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
De aflevering was misschien slecht, maar ze kunnen het wel:
Aanschouw een inzamelingsactie 'lama' stijl:
http://www.101.tv/page/clip/fb33d1e0b60a744687e8b219620147b9/
HAHAquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
Dit was gewoon geen beste aflevering maar normaliter zijn ze gewoon ijzersterk...quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:00 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik matig aan de Lama's vindt is hun gebrek aan improvisatievermogen...
Zoals ze daar in het bed lagen, elkaar pijnlijk onzeker aankijkend omdat ze totaal niets wisten te verzinnen...
Als ze eenmaal bezig zijn, dan gaan ze wel mee met de flow van de scene, maar zelfs die flow komt meestal erg geforceerd over.
Echt, als je dit vergelijkt met de US versie...niet vergelijkbaar!
African Chant
Questions only
Sound effects
3headed broadway
En ook hier zie je weer dat Ad-Just er heel weinig uithaalt en daar wat blijft staan... Geef mij maar liever Jeroenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef bravo het volgende:
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
En ook hier zie je weer dat Ad-Just er heel weinig uithaalt en daar wat blijft staan... Geef mij maar liever Jeroen
De amerikaanse verse vind ik echt goed. Maar soms lijkt alles te makkelijk te gaan.. Volgens mij krijgen ze daar een script of first-notice ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:00 schreef Knipoogje het volgende:
Wat ik matig aan de Lama's vindt is hun gebrek aan improvisatievermogen...
Zoals ze daar in het bed lagen, elkaar pijnlijk onzeker aankijkend omdat ze totaal niets wisten te verzinnen...
Als ze eenmaal bezig zijn, dan gaan ze wel mee met de flow van de scene, maar zelfs die flow komt meestal erg geforceerd over.
Echt, als je dit vergelijkt met de US versie...niet vergelijkbaar!
African Chant
Questions only
Sound effects
3headed broadway
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar goed dat zijn ouders hem geen Ad-Rem hebben genoemd
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
HAHADe meest onzinnige inzamelingsactie. Zou pas vet zijn als al die mensen naar voren komen, en dat Ruben dan zegt: ''Oke ga nu maar weer terug ofzo''
Precies, die 2 dingen vind ik echt geen ruk aan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:11 schreef Rnnz het volgende:
Wat ontzettend nep dan.
Wat een saaie uitzending gisteren zeg.. pff, zelfs Valerio kreeg geen lach bij mij op het gezicht. Ad-Just was ook maar weinig aan. Ze zouden die diashow eruit moet flikkeren, net als het moordspel.
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:11 schreef Rnnz het volgende:
Wat ontzettend nep dan.
Wat een saaie uitzending gisteren zeg.. pff, zelfs Valerio kreeg geen lach bij mij op het gezicht. Ad-Just was ook maar weinig aan. Ze zouden die diashow eruit moet flikkeren, net als het moordspel.
Ja, tenenkromend.quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef -Dries- het volgende:
Toen Ad-just die hele lange grap maakte over een quiz ofzo.. Dat was eigenlijk best triest.
lol, dus je impliceert dat de andere lama's ad-just niet o.k. vinden? Dus daarmee bedoel je dat er door lama's gezocht een zoektocht wordt gestart waarbij een nieuwe lama wordt gezocht om het team aan te vullen en daar zouden de huidige lama's eigenlijk helemaal niet achter staan?quote:Op zondag 22 april 2007 13:04 schreef Bayswater het volgende:
Onderwaterdocumentaire van Ad-just was wel goed, bewees daar duidelijk zijn talent. Als die andere lama's hem een kans geven en wat meer op elkaar ingespeeld raken zie ik in hem een prima lama. Maar wellicht dat die andere lama's dat helemaal niet willen, het is nl het ideale programma om vriendjes in de kijker te spelen.
Heb je een bron?quote:Op zondag 22 april 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
Die andere gozer, jandieno asepraat ofzo die is alweer weg getrapt bij de Lama's. Volgens mij is hij nog 1x te zien (of dat is al geweest)
Nee hoor, wat het interesseert me geen reet.quote:Op zondag 22 april 2007 13:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, dus je impliceert dat de andere lama's ad-just niet o.k. vinden? Dus daarmee bedoel je dat er door lama's gezocht een zoektocht wordt gestart waarbij een nieuwe lama wordt gezocht om het team aan te vullen en daar zouden de huidige lama's eigenlijk helemaal niet achter staan?
Of je bedoelt dat de huidige lama's eigenlijk helemaal niet blij zijn met de gekozen lama?
Volgens mij zit dat niet zo. Volgens mij sluit ad-just (op dit moment) gewoon niet aan in de groep. En dat ligt natuurlijk aan beide kanten, maar over het algemeen zie ik een schichter verlegen ad-just in de groep die niet uit de verf komen en andere lama's die gewoon hun ding doen.
En wat jij aangeeft, dat het een ideaal programma is om vriendjes in de kijker te spelen, het laat wel een heel erg negatieve kijk op een gewoon leuk programma zien. En dat zegt in mijn ogen meer over jou dan over het programma. 't is namelijk jouw kijk op de gang van zaken die als je reeel kijkt niet strookt met de werkelijkheid.
omdat Patrick er zo irritant doorheen zat te schreeuwenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dat nou laats met Ruben van de Meer die Patriek sloeg? Baldadigheid?
*reageert geschokt.quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Symer het volgende:
Afgelopen woensdag deden Ad-Just en Jandino allebei mee aan de Lama's-on-tour theatervoorstelling in Purmerend.
Schijnt dat ze beide even slecht waren.
Bron?quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Symer het volgende:
Afgelopen woensdag deden Ad-Just en Jandino allebei mee aan de Lama's-on-tour theatervoorstelling in Purmerend.
Schijnt dat ze beide even slecht waren.
Klopt, Ruben vd Meer was in het begin echt matig.. nu is hij 1 van de beterequote:Op zondag 22 april 2007 20:44 schreef AirRaid het volgende:
laat Ad-Just effe erin komen, in het begin waren de andere ook niet even briljant.
Oh die vond ik juist heel goed.quote:Op zondag 22 april 2007 12:18 schreef -Dries- het volgende:
Toen Ad-just die hele lange grap maakte over een quiz ofzo.. Dat was eigenlijk best triest.
Zij is nooit goed geweestquote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, alles beter dan die vette zeug van een Kroos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |