Ik stond laatst in de tram en toen kwam dat nummer voorbij op m'n ipod, schoot ook spontaan in de lachquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Symer het volgende:
Ik moest spontaan weer lachen door de TT
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Symer het volgende:
Ik moest spontaan weer lachen door de TT
Er was toch ook een dating show waarin ruben van de meer een heel ander persoon dacht te zijn dan op het bordje stond die was ook geweldig.quote:
Dat was geloof ik met de Beatles.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er was toch ook een dating show waarin ruben van de meer een heel ander persoon dacht te zijn dan op het bordje stond die was ook geweldig.
Je bedoelt die ene waar Tijl mocht kiezen? Het was zo overduidelijk dat de kandidaten Pavarotti, Michael Jackson, Guus Meuwis en Elvis waren dat ie voor de grap zei dat het de Beatles waren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie datingshow was ook met de Beatles.
Welke uitzending was het ook weer met de datingshow waar Ruben Nicolai, Albert Verlinde was, die vond ik briljant..quote:
Ow ja, toen was Sara er nog inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie datingshow was ook met de Beatles.
Nee, met de Beatles. Met enkel de voornamen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene waar Tijl mocht kiezen? Het was zo overduidelijk dat de kandidaten Pavarotti, Michael Jackson, Guus Meuwis en Elvis waren dat ie voor de grap zei dat het de Beatles waren.
Idd, Eveli haalt het een beetje door de war.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, met de Beatles. Met enkel de voornamen.
Is anders vast wel op YouTube ofzo te vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef Eveli het volgende:
Weet niet eens of ik die wel gezien heb.Vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |