Ik stond laatst in de tram en toen kwam dat nummer voorbij op m'n ipod, schoot ook spontaan in de lachquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Symer het volgende:
Ik moest spontaan weer lachen door de TT
Ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:01 schreef Symer het volgende:
Ik moest spontaan weer lachen door de TT
Er was toch ook een dating show waarin ruben van de meer een heel ander persoon dacht te zijn dan op het bordje stond die was ook geweldig.quote:
Dat was geloof ik met de Beatles.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Er was toch ook een dating show waarin ruben van de meer een heel ander persoon dacht te zijn dan op het bordje stond die was ook geweldig.
Je bedoelt die ene waar Tijl mocht kiezen? Het was zo overduidelijk dat de kandidaten Pavarotti, Michael Jackson, Guus Meuwis en Elvis waren dat ie voor de grap zei dat het de Beatles waren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie datingshow was ook met de Beatles.
Welke uitzending was het ook weer met de datingshow waar Ruben Nicolai, Albert Verlinde was, die vond ik briljant..quote:
Ow ja, toen was Sara er nog inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie datingshow was ook met de Beatles.
Nee, met de Beatles. Met enkel de voornamen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:17 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene waar Tijl mocht kiezen? Het was zo overduidelijk dat de kandidaten Pavarotti, Michael Jackson, Guus Meuwis en Elvis waren dat ie voor de grap zei dat het de Beatles waren.
Idd, Eveli haalt het een beetje door de war.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, met de Beatles. Met enkel de voornamen.
Is anders vast wel op YouTube ofzo te vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef Eveli het volgende:
Weet niet eens of ik die wel gezien heb.Vast wel.
Moet je ff in het archief van afleveringen kijken. Met Guus Meeuwis als gast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef Eveli het volgende:
Weet niet eens of ik die wel gezien heb.Vast wel.
Daphne Deckersquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:33 schreef -Franktastic- het volgende:
Wie is er vanavond te gast?
Hmmz..quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 01:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=5723541&md5=4292731d8b209c1d1abb8c497769398c
Ja eindelijk, dat moordspel is wel zo'n beetje het saaiste van de hele show.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:01 schreef Djeez het volgende:
Leuke aflevering, eindelijk eens geen moordspel, maar een briljante datingshow!
Wie komt er? Najib?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Met de enige leuke Nederlandse Marokkaan.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga desnoods op die uitlaatpijp zitten
Ik ken hem niet en heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond hem wel leuk meedoen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Had wel iets meer verwacht van Mimoum, heb hem een keer gezien bij de vloer op, daar kon hij echt erg goed improviseren, iets andere setting dan ook![]()
Vroeg me af of zo veel mensen wel weten wat ie bedoelde..quote:
quote:
Vindt Ruben v/d Meer beter, die draagt de show sinds hij erin zit, voor zijn tijd had je Martijn Oosterhuis en Kristel Zweers en die waren pijnlijk niet grappig. Sinds Ruben v/d Meer bij de Lama's zit is het programma veel en veel leuker geworden.quote:Op zondag 4 november 2007 22:24 schreef T3rr0r het volgende:
Jeroen draagt echt de show, zo grappig die gast
Eens is!quote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vindt Ruben v/d Meer beter, die draagt de show sinds hij erin zit, voor zijn tijd had je Martijn Oosterhuis en Kristel Zweers en die waren pijnlijk niet grappig. Sinds Ruben v/d Meer bij de Lama's zit is het programma veel en veel leuker geworden.
niet mee eens...quote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vindt Ruben v/d Meer beter, die draagt de show sinds hij erin zit, voor zijn tijd had je Martijn Oosterhuis en Kristel Zweers en die waren pijnlijk niet grappig. Sinds Ruben v/d Meer bij de Lama's zit is het programma veel en veel leuker geworden.
Bah schaatsen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef Rebbedebje het volgende:
Zijn er geen lama's vanavond???
Of zit ik weer niet goed te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |