De "Tududu we gaan weer volgen" was geniaal.quote:Op maandag 24 september 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond het ook een leuke aflevering. Dierenwinkel was leuk, en ook Jeroen met die struisvogelplukkerEn reddingsbrigade in Belgie: er verdrinkt iemand, snel, schep de zee leeg!
Tududu we gaan weer golven
De snelheid in combinatie met de creativiteit van de spelers (vind ik).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:23 schreef valek het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan de lama's? Ikzelf vind er dus geen reet aan.
"Geef me één goede troonrede"quote:
En de lol die ze er zelf in hebben werkt aanstekelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De snelheid in combinatie met de creativiteit van de spelers (vind ik).
En jij natuurlijk gelijk: "U komt zeker voor de Lama's?"quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef Rianne84 het volgende:
Ik had vandaag Tijl aan de kassa bij Artismet zijn dochtertje, echt een leuk, lief kind
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij natuurlijk gelijk: "U komt zeker voor de Lama's?"![]()
![]()
Verbaaste me dat ze niet aankwamen met 'Hit me baby one more time'.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ook bij die boksliedjes:
"Ik krijg een heel apart gevoel"![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij natuurlijk gelijk: "U komt zeker voor de Lama's?"![]()
![]()
Arie speelde mevrouw van Dam he en die zit er niet meer bij.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:42 schreef Piles het volgende:
Ik miste mevrouw Van Dam met die rollator![]()
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Arie speelde mevrouw van Dam he en die zit er niet meer bij.
Die doventolk doet hij anders wel briljantquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
ik vind die ruben zonder haar steeds slechter worden...
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die doventolk doet hij anders wel briljant![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:51 schreef liefie_ het volgende:
ow ik neem mn woorden terug nu is ie best leuk
Als je op www.delamas.nl kijkt, die je dat ze een gouden DVD hebben uitgereikt aan de Lama's.quote:
Die ligt nu plat dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Als je op www.delamas.nl kijkt, die je dat ze een gouden DVD hebben uitgereikt aan de Lama's.
iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:59 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het de laatste tijd nogal ingekakt, maar vanavond was echt weer een leuke show
En die band erbij betrekken regelmatig kwam het allemaal ook alleen maar ten goedequote:Op vrijdag 28 september 2007 21:57 schreef Rianne84 het volgende:
die voorwerpenrondeen ruben van der meer als doventolk
omg, echt 2 onderdelen die ik normaal niet leuk vind, heb echt gelachen
![]()
Guus is grappig, nuchter (naja zonder capsones enzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
maar ik vind guus meeuwis sowieso wel grappigvorige keer ook
Dat kan heel fout gaan, maar ze deden het superquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
En die band erbij betrekken regelmatig kwam het allemaal ook alleen maar ten goede.
Ik wilde eerst liever Gordon gaan kijken, maar ben blij dat ik na het zien van het voorstukje toch maar gekeken hebquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kijk het eigenlijk bijna nooit, vergeet het meestal maar ben echt blij dat ik deze heb gezien.
Ik hoop het, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Binnenkort zullen er wel filmpjes van de doventolk op youtube komen, wat gaaf.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:25 schreef bladibladibla het volgende:
Vooral 'de blikken in je ogen'
Waarom ze de link er dan ook opzetten snap ik ook nietquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:58 schreef t-x-m het volgende:
Jammer dat die stream het nog niet doet
Hij was leuk maar niet de beste. Dat blijft nog altijd de show met als gast George Baker.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:40 schreef sjarreltje het volgende:
dit was de beste aflevering van de lama's die ik ooit heb gezien.. ge-ni-aal
Ik had het idee dat die doventolk ook niet helemaal improvisatie was... ze wisten vast van tevoren dat ze zo'n nummertje van Guus Meeuwis moesten vertolken. Maar goed, als het leuk is hoor je mij niet klagen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de lama's nooit zo boeiend (eerste afl die ik keek was ws net zo'n matige afl), maar gisteren was het prachtig. Ik vond dat Jeroen van Koningsbrugge wel érg goed tolkte; herkende er zelfs een paar kloppende gebaren in (maar dat is niet zo moeilijk aangezien gebaren vaak ook niet volledig arbitrair zijn).
Dat heb ik bij heel veel dingen maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef Vogel87 het volgende:
Ik had het idee dat die doventolk ook niet helemaal improvisatie was... ze wisten vast van tevoren dat ze zo'n nummertje van Guus Meeuwis moesten vertolken. Maar goed, als het leuk is hoor je mij niet klagen.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:37 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die doventolk ook niet helemaal improvisatie was... ze wisten vast van tevoren dat ze zo'n nummertje van Guus Meeuwis moesten vertolken. Maar goed, als het leuk is hoor je mij niet klagen.
Volgens mij zal ik "Geef mij nu je angst" nooit meer kunnen horen zonder schaterend 'blikjes open te trekken'quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die blikken in je ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |