quote:Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Games Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Verzonden
quote:Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Wordt verwerkt
quote:Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Wordt verwerkt Verwachte levertijd: Gereserveerde titel
Nee dan komt de Eternal Sonata Hype trein aan op spoor 8!quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:54 schreef =HellFire= het volgende:
Na dit alles vallen we in een diep hyep-gat, dus geniet er nog maar van.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dan komt de Eternal Sonata Hype trein aan op spoor 8!
dat is ook goed , want die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef wc-eend het volgende:
En op spoor 9 komt de mass effect trein
Die heeft hopelijk eerst nog enige vertraging.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef wc-eend het volgende:
En op spoor 9 komt de mass effect trein
zie die zwarte lege vlek daar ? , dat is nederlandquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hopelijk kan ik em morgenochtend al ergens oppikken
[afbeelding]
doe is lief , en hoop van nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heeft hopelijk eerst nog enige vertraging.
Ik ben een xbox newbiequote:
Nergens meer, was een foutje op bol.comquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ik ben een xbox newbiewaar haal je die game voor 60 + gold abbo?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nergens meer, was een foutje op bol.com
de trein zal wel vertraging hebben om dat cyberia cod4 gaat zitten hypenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De game niet, de trein mag wel wat vertraging hebben![]()
BAN en alles is opgelost.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de trein zal wel vertraging hebben om dat cyberia cod4 gaat zitten hypen
quote:
Waarschijnlijk krijg je over 3 weken mail terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Bol.com maar even een email gestuurd met de vraag wanneer de bestelling op de bus gaat
Kan niet wachten
Verzenden bij Bol.com staat er altijd rond het middaguur, dan staat er Vandaag verzondenquote:
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verzenden bij Bol.com staat er altijd rond het middaguur, dan staat er Vandaag verzonden
En om 22.00 ong. staat er pas Verzonden.
Jawel hoor, maar je kunt je even inlezen. Zijn verschilende websites die het verhaal van de 1e 2 delen utileggen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef Opie het volgende:
Is Halo 3 qua singleplayer ook maar enigszins de moeite waard als je nooit deel 1 en 2 hebt gespeeld?
Dat denk ik wel..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef Opie het volgende:
Is Halo 3 qua singleplayer ook maar enigszins de moeite waard als je nooit deel 1 en 2 hebt gespeeld?
Haha van een Halo fan als jou had ik toch wel verwacht dat je het verhaal wistquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik wel..
Kijk ik ken het verhaal ook niet.. omdat in deel 1 en 2 word er wel het eea verteld, maar dan ben je zo druk met schieten op alles wat op jou schiet dat ik me daar niet mee bezig hield. Het is ongeveer.. er is oorlog en de bad guys moeten dood..
Deel 3 staat op het punt dat ze op de aarde allemaal geslacht moeten worden.. prima toch.. vlgs de review van insidegamer zitten er in de SP momenten die zo cool zijn dat je ze over een paar jaar nog weet te herrineren.
Linkje met het complete achtergrondverhaal (games en novels):quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik wel..
Kijk ik ken het verhaal ook niet.. omdat in deel 1 en 2 word er wel het eea verteld, maar dan ben je zo druk met schieten op alles wat op jou schiet dat ik me daar niet mee bezig hield. Het is ongeveer.. er is oorlog en de bad guys moeten dood..
Deel 3 staat op het punt dat ze op de aarde allemaal geslacht moeten worden.. prima toch.. vlgs de review van insidegamer zitten er in de SP momenten die zo cool zijn dat je ze over een paar jaar nog weet te herrineren.
Denk je? Die trein valt in het niet denk ik. Die van Mass Effect wordt groter/langer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dan komt de Eternal Sonata Hype trein aan op spoor 8!
Ik heb de SP van halo2 niet eens uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha van een Halo fan als jou had ik toch wel verwacht dat je het verhaal wist
Balen, dus je moet Live betalen en je kunt niet eens meer spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel 1 van de slechtste TT's ooit.
Hopelijk gooit BOL morgen Halo 3 op de post. Dan heb ik t/m augustus 2007 Xbox Live Gold
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Balen, dus je moet Live betalen en je kunt niet eens meer spelen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had net een kwart knipperend rode lichtje om me aan en uit knop wat betekent dat?
Toen deed ik hem weer uit en daarna deed hij het weer gewoon.
Heb vandaag bij de FRS gevraagd wanneer ze hem kregen. Hij zei dat ie ze eigenlijk de 20ste binnen moest hebben maar hij had ze nog niet. Wanneer ze dan wel kwamen wist ie ook nietquote:
Hij zal vast vanaf morgen in de winkels liggen, play.com heeft bv. de releasedatum ook alweer terug gezet op 28/09.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb vandaag bij de FRS gevraagd wanneer ze hem kregen. Hij zei dat ie ze eigenlijk de 20ste binnen moest hebben maar hij had ze nog niet. Wanneer ze dan wel kwamen wist ie ook niet
Dan ook maar meteen de 'normale' reactie verwijderen, zwak hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
Kar98k reageer even normaal wil je?
Inderdaad, ipv Fifa dan PESquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij zal vast vanaf morgen in de winkels liggen, play.com heeft bv. de releasedatum ook alweer terug gezet op 28/09.
Dan Fifa 08 er nog effe bij, en ik ben weer zoet tot aan Mass Effect.
Mensen happen op jouw post, jij post vervolgens vissen die happen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Dan ook maar meteen de 'normale' reactie verwijderen, zwak hoor.
*zucht* ok mein fuhrer...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mensen happen op jouw post, jij post vervolgens vissen die happen.
Ik heb alle quotes en reakties die op die van jouw sloegen verwijdert.
En als je het er niet mee eens bent mag je *hier* verder klagen zodat wij hier weer ontopic kunnen.
Van welke game dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Fijn.... Savegame weg. Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem krijgen, laat het effe weten aub.
Was verdomme halverwegeEn nee, ik heb geen illegale versie, gewoon UK.
Drgames in Utrecht dus, maar volgens mij moest je wel een preorder hebben; je kan proberen te bellen...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:04 schreef piet_pelle het volgende:
Wordt ie ergens om 00.00 uur verkocht? Ik wil best even langs de winkel om middernacht.
Bekijk het van de goeie kant, je mag nog een keer spelen en genietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Fijn.... Savegame weg. Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem krijgen, laat het effe weten aub.
Was verdomme halverwegeEn nee, ik heb geen illegale versie, gewoon UK.
Veel succes daarmeequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Gezocht: Halo 3 helm! ruilen tegen mijn Two Worlds figurine van ridder een op paard!!
Dat was toch alleen bij de versie die de media krijgt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef DooD het volgende:
mah geen Legendary weten te bemachtigen. Eplaza had ze allemaal al verkochtHij had wel de limited editions al leggen maar hij mocht ze niet verkopen. Morgenochtend vroeg ga ik dus terug en check ik ter plekke op krassen van de LE, want anders wil ik een andere.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Gezocht: Halo 3 helm! ruilen tegen mijn Two Worlds figurine van ridder te paard!!
Dat je die kunt tekenen zonder over te trekken... Getuigt al van nerdism..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:58 schreef Aurelius het volgende:
pffff...saaie cursus hier. beetje fokken op mijn pda en tekeningetjes van master chief maken...
Niemand joh, tis best exclusief ende zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef =HellFire= het volgende:
Wie is er nog meer vanavond, behalve Fliepke en ik dan?
Oja, hahahah.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Niemand joh, tis best exclusief ende zo
[boeren accent] goeden dag [/end boeren accent]quote:
Goedendag yerquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[boeren accent] goeden dag [/end boeren accent]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goedendag yer![]()
Ik verwacht overigens zo wel een mailtje van Zuiderpark dat de Legendary Edition vandaag gewoon op de post gaat hoor![]()
Hey medegamer met slechte voetbalsmaakquote:
Spoilerquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens toen ik de video review van IGN bekeek zag ik weer van die ontzettend stomme zombies. Als die wéér een groot deel in het spel zitten ga ik me weer erg irriteren vrees ik. Dat was toch wel een hele saaie stuk in Halo 1![]()
DIE VAN MIJ OOOOOOKKKK WHOOEEEHHOOEEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes! BOL.com heeft Halo 3 verstuurd
Stel ze verliezen jou pakketje...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
DIE VAN MIJ OOOOOOKKKK WHOOEEEHHOOEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Dan heeft mijn leven verder geen zin meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Stel ze verliezen jou pakketje...
Je bent geweldig Royquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook geen mail, gewoon je status online bekijken.
Ik zie alleen een blauwe schroevendraaier liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:10 schreef linuxje het volgende:
om toch maar ff te pimpen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
25.09.2007
Heb inmiddels ook de mail binnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent geweldig Roy![]()
Ik ging er vanuit dat je een mail kreeg maar hij staat op verzonden bij bestelstatus![]()
Meldquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef =HellFire= het volgende:
Wie is er nog meer vanavond, behalve Fliepke en ik dan?
Ik heb precies dezelfde email.. ze gaven wel in de laatste mailwisseling aan dat ze Halo 3 er gratis bij deden.. misschien dat het spel daarom niet vermeld staat, dus dat ze het op een andere manier uitboeken ofzo..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:28 schreef WolfsNL het volgende:
Vage mail van Bol gehad. Bij mijn bestelstatus op de website staat het volgende:
25.09.2007
En in mijn mailbox krijg ik dit:
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card -
13 Maanden
-------------------------------
EUR 59.99 Subtotaal
EUR 59.99 Totaalbedrag
Voor de zekerheid naar Bol gebeld om te vragen of het spel er nou wel of niet inzit, krijg ik zo'n stakker aan de lijn die natuurlijk geen uitsluitsel kon geven. Maargoed, mocht ik hem niet krijgen dan zal ik mijn poot stijf houden om dat spel alsnog te krijgen. Nu maar hopen dat ik hem morgen gewoon krijg
.
hoelaat vanavond?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie heeft er binnenkort zin om met mij en nog 3 anderen de Halo 3 SP Co-op uit te spelen?
Ik heb hetzelfde... ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:28 schreef WolfsNL het volgende:
Vage mail van Bol gehad. Bij mijn bestelstatus op de website staat het volgende:
25.09.2007
En in mijn mailbox krijg ik dit:
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card -
13 Maanden
EUR 59.99 Subtotaal
EUR 59.99 Totaalbedrag
Voor de zekerheid naar Bol gebeld om te vragen of het spel er nou wel of niet inzit, krijg ik zo'n stakker aan de lijn die natuurlijk geen uitsluitsel kon geven. Maargoed, mocht ik hem niet krijgen dan zal ik mijn poot stijf houden om dat spel alsnog te krijgen. Nu maar hopen dat ik hem morgen gewoon krijg
.
Lees even mijn post, staat duidelijk bij wat er op de site staat bij bestelstatus en wat ik in mijn mail krijg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef devv05 het volgende:
Wat staat er op BOL.com? Daar staat bij mij Halo 3 + 12 maanden Live. En ik heb paar weken terug mail gehad dat ze een foutje gemaakt hadden maar dat ik toch de game erbij krijg.
Ik heb de game nog nietquote:
quote:Aantal Prijs Titel----------------------------------------------------------------------1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden ------------------------------- EUR 59.99 Subtotaal EUR 1.95 Verzendkosten ------------------------------- EUR 61.94 Totaalbedrag
koopje toch ?quote:Product name Qty. Price/Unit Price
Mass Effect (US, NTSC U/C)
Release date Nov, 2007 1 US$ 59.90 (~42.45 EUR) US$ 59.90 (~42.45 EUR)
Halo 3 (US, NTSC U/C)
Release date Oct 02, 2007 1 US$ 59.90 (~42.45 EUR) US$ 59.90 (~42.45 EUR)
Sum US$ 119.80 (~84.90 EUR)
Shipping US$ 8.20 (~5.81 EUR)
Total US$ 128.00 (~90.71 EUR)
Ik krijg die melding ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..], zou iemand die mail nog een keer kunnen copy pasten hierzo.
De mail waarin stond dat ze een fout hadden gemaakt en dat we Halo 3 gewoon krijgen
quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12 Maanden’ besteld met bestelnummer ************
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt u de artikelen.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
al uitgespeeld ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:10 schreef linuxje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nu moet ie wel doen :p
negermail !quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:49 schreef Scarface2004 het volgende:
thnx morpheus.
Als ik het niet binnenkrijg kunnen we die tegen hun gebruiken
Van winkel naar winkel rennen en dan proberen van dichtbij te pakken..quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:13 schreef Digixz het volgende:
Ik krijg Carlito niet dood in DR, als die professor opgehangen is.
Ik welquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ich habe nog steeds geen mail van Bol.com! Nouja geduld is een schone zaak![]()
Tis lang geleden alweer maar je kunt gewoon bij het aanmaken van je account kiezen voor betalen met creditcard en automatisch verlengen... althans zo doe ik het al sinds 2002...quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef Dark_Prince het volgende:
Om je xbox live account te verlengen moet je dan echt een code kopen? Je kan dus niet via je xbox zelf een creditcard nummer invoeren zodat hij dan automatisch betaalt. Ik heb het geprobeerd maar je moet dan op een gegeven moment je Staat+postcode invoeren en ik woon natuurlijk niet in de USA.
De prijs in dollars is natuurlijk veel beter dan zo'n prijs in euro's want bij de webshop betaal je al snel 60 euro tov 50 dollar via xbox live.
Dat zou weleens einde Flevogames kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef Markster het volgende:
Flevogames was hem hier vandaag al aan het verkopen, duidelijk ff een melding gemaakt bij mijn hoofdkantoor en MS
Schijt aan hun, moeten ze zich maar aan de regels houden. Net zoals wij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat zou weleens einde Flevogames kunnen zijn.![]()
Btw in mijn mail staat ook alleen de Live Gold card. Zal wel kloppen anders hang ik morgen aan de telefoon.
Tuurlijk, ze kunnen niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn in ieder geval. Op games zit over het algemeen niet zoveel marge dat je een boete van 50k even te boven komt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Schijt aan hun, moeten ze zich maar aan de regels houden. Net zoals wij.
Zijn die boetes zo hoog dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn in ieder geval. Op games zit over het algemeen niet zoveel marge dat je een boete van 50k even te boven komt.
Dat staat in het contract dat getekend moet worden om Halo 3 ook maar te krijgen in je winkeltje. Eerder dan de 26e verkopen is een boete. Neem aan dat MS zich daar dan ook aan gaat houden. Zeker nu jij het bij ze gemeld hebt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Zijn die boetes zo hoog dan?
Weet wel dat het vooral bij dit soort gigantische releases (want dat is halo natuurlijk, net zoals GOW toendertijd) veel strenger wordt gekeken dan bij andere releases.
maar 50.000?
Zal ook wel moeten denk ik. Stel dat de boete een ¤ 5.000 is. Als je dat per bedrijf zou krijgen dan zou een Mediamarkt alsnog dat ding een dag eerder verkopen. Die komen die ¤ 5.000 wel te boven door alle klanten naar zich toe te trekken. Echter ligt die boete dus veel hoger en ik vermoed dat de boete ook per filiaal zal gaan. Stel dat je marge een ¤ 10,- per game is. Dan zou Mediamarkt gewoon nationaal het spel 1 dag eerder verkopen en hoeven zij er nationaal gezien maar 5000 stuks extra te verkopen bovenop de normale verkopen, wat ook weer geen onmogelijke opgave is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Zijn die boetes zo hoog dan?
Weet wel dat het vooral bij dit soort gigantische releases (want dat is halo natuurlijk, net zoals GOW toendertijd) veel strenger wordt gekeken dan bij andere releases.
maar 50.000?
Niet leuk zoquote:
Iedereen die Halo 3 SP nog gaat spelen kijk het tweede filmpje nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:38 schreef Niek. het volgende:
Kijk eerst dit filmpje, lees dan wat reacties en kijk dan deze.![]()
![]()
![]()
Wat een kutjong zegquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:38 schreef Niek. het volgende:
Kijk eerst dit filmpje, lees dan wat reacties en kijk dan deze.![]()
![]()
![]()
Het is gewoon kansloos en kinderachtig om dit soort dingen te plaatsen zonder enige waarschuwing.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Niek. het volgende:
Voor de mensen die zeuren over het filmpje,
Speel de game uit, blijf kijken tot na de credits en stop met zeuren, dat hij dat zegt in het filmpje maakt het toch niet meteen de waarheid?
Daarnaast vind ik het een best goeie actie, hij had aan het einde alles kunnen zeggen, mensen geloven het toch wel, ideale manier om halo fan(boys) helemaal gek te maken.
quote:Ubisoft heeft vandaag namelijk de game Tom Clancy's Air Combat aangekondigd. In deze game zul je als piloot van een geavanceerde straaljager je vaderland (U.S.) moeten beschermen. Ubisoft hoopt hiermee het vlieg-genre eveneens te overheersen. Sebastien Delen, managing director van Ubisoft's Bucharest studio verwoordde het zo:
Quote:
"We are confident that this new brand will become the new benchmark for flight combat games and will be, like other Tom Clancy based games, an instant online multiplayer hit
Halo 3quote:
Het is gewoon een goeie grap want hij gaat toch niet doodquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Un4 het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos en kinderachtig om dit soort dingen te plaatsen zonder enige waarschuwing.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
Mijn 360 heeft vanavond een mooi moment gekozen om te overlijden, de bastard.....
Niet NUquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
Mijn 360 heeft vanavond een mooi moment gekozen om te overlijden, de bastard.....
Ik doe mee met co-opquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Gvd wil ook Halo![]()
Knoep hard co-op spelen. Ik schiet alles kapot wat beweegt!
WHehehe, heb ik iig iemand om mee te co-op'en zodra ik verhuisd ben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
en owja;quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
4 player online co-op zelfs.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Er zit toch geen online Co-op in Halo 3?
Ow, ik dacht dat dat enkel offline was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
4 player online co-op zelfs.
Mass Effect Fanboyquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Er zit toch geen online Co-op in Halo 3?
Haha, ik dacht het ergens in een review te hebben zien staan. Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect FanboyAls het ff over een ander spel gaat weet je er nix van
![]()
ik ben het eens met deze stellingquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht het ergens in een review te hebben zien staan. Blijkbaar niet dus.
Halo 3 kan inderdaad niet tippen aan Mass Effect maar 4 player online Coop is wel erg cool.
Klopt, moet dat ding echt niet flikken op die datum, 2 van de vetste spellen (voor mij dan) komen uit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Als tie 9 November dood gaat draai ik door.
Verder zie ik niet echt een game aankomen waarvan ik flink ga balen als die 360 dood gaat
zal ik dan maar een bal breaker zijn en vragen welke dat zijn ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, moet dat ding echt niet flikken op die datum, 2 van de vetste spellen (voor mij dan) komen uit.
tja boeien mij alle2 nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Scarface2004 het volgende:
ik denk dat Wessiej Pes2008 en CoD4 bedoelt
En Assassins Creed, en WWE Smackdown vs RAW 2008 (daarom zei ik voor mijquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Scarface2004 het volgende:
ik denk dat Wessiej Pes2008 en CoD4 bedoelt
assasins creed vind nou wel weer coolquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En Assassins Creed, en WWE Smackdown vs RAW 2008 (daarom zei ik voor mij)
Dit is juist de meest nieuwe, General Manager mode is niet meer, is nu 24/7, gemixt met de career mode.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb alle smackdowns gehad, weet niet of ik deze ga halen...toch weer meer van het zelfde.
Die General Manager Mode was echt vet....zwaar lopen bikkelen om die achievement te halen.
Rey heeft nu een overal rating van 93quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zit nu net dat PU THQ blaadje te lezen ja.
ff wachten op een demo.
Zolang Rey erin blijft zitten vindt ik het best.
Bij Shut your Mouth was hij echt slap...iets in de 7....heb echt vaak career met hem gedaan om hem op 10 te krijgen.
Brock lesnar zat er toen ook nog in.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:10 schreef linuxje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nu moet ie wel doen :p
Dat was die zeker welquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef piet_pelle het volgende:
Kut, hier in Groningen was ie nergens te krijgen, moet ik toch nog tot morgen wachten.![]()
Leuk voor jequote:Op woensdag 26 september 2007 07:51 schreef Fliepke het volgende:
Weet je wat kut is?
In de krant kijken (spits ofzo) en dan een foto zien van de halo 3 launchparty, terwijl je zelf nog op weg naar huis bent.
Oh ll cool j suckt in gamen. Pharell ook en carmen... tja ...
Had je mij gezien?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:49 schreef devv05 het volgende:
Halo 3 VIP Première was
Ben nu helaas alleen te moe om de game te spelen
Hier nog 1 ...quote:Op woensdag 26 september 2007 09:01 schreef ijsmeis het volgende:
Vanavond werken en morgenvroeg werken. Dus vanavond nog steeds geen Halo voor me.
49 euro in Utrechtquote:Op woensdag 26 september 2007 09:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah?!
Straks maar even naar de MM, heeft die weer een actieprijs?
Komt straks binnen met de postquote:Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef Darow het volgende:
Heeft al iemand iets van Bol.com gekregen?
Ja bij mij ook, maar heb toch mijn twijfels aangezien ik in de email niks over de game halo 3 zelf lees. Ben er pas zeker van zodra ik hem daadwerkelijk heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Komt straks binnen met de post![]()
Hij is die ene moslim... come on!!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe had ik je kunnen herkennen?
inclusief helm?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb mijn vriendin vanochtend voor de winkel gelegd met een slaapzakje!ik moet zelf werken en kon niet tot openingstijd van de winkel wachten!!
maar HALO3 ligt thuis op mij te wachten!
Post bij mij moet nog komen, dus nog ff afwachten maar ik zie het somber inquote:ja jongens, bol.com bestellers zijn officieel gepwnt want ze brachten vanochtend alleen het inet abo zonder game
Dan ga ik ze toch wel eventjes bellen hoor. Kom nouquote:Op woensdag 26 september 2007 11:37 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Post bij mij moet nog komen, dus nog ff afwachten maar ik zie het somber in
Die de hele tijd met Frans stond te lullen? In dat geval hebben we elkaar wel gezien.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is die ene moslim... come on!!
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:37 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Post bij mij moet nog komen, dus nog ff afwachten maar ik zie het somber in
quote:owkee dit is wat die dude tegen mij zei aan de phone:
aangezien de release van het spel vandaag is, kunnen ze het spel apart verstuurt hebben en kan ik het in de middag verwachten. mocht dat niet zo zijn dan moet ik terugbellen.
gekkenhuis
Inderdaad, ik heb een mail gehad dat ze alles zouden leveren en dat ik Halo 3 op de release zou spelen. Desnoods doen ze een spoedlevering.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga ik ze toch wel eventjes bellen hoor. Kom nou.
Dat klinkt al wat beterquote:
Nou, niet per se op de releasedatum.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb een mail gehad dat ze alles zouden leveren en dat ik Halo 3 op de release zou spelen. Desnoods doen ze een spoedlevering.
Eind september kan ook morgen, overmorgen of zaterdag zijnquote:Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
Kan best zijn dat het Xbox Live Gold pakket met de postbode meekomt en de game met de TNT auto... tegenwoordig gaan alle pakketjes die niet door de bus kunnen (en ook sommigen die er wel doorheen kunnen) in principe allemaal met de auto...quote:Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat beter. Maar ik neem aan dat ie die shit met de post kreeg? En Bol.com stuurt normaal de games/boeken/whatever toch ook gewoon met de post?
En het is toch niet zo dat de post twee keer op een dag komt..
Op bol.com zelf heeft altijd gestaan 'bestel nu en je speelt m op de release'quote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, niet per se op de releasedatum.
[..]
Eind september kan ook morgen, overmorgen of zaterdag zijn.
terwijl ik dit besteld had:quote:1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card -
13 Maanden
quote:1 EUR 59.99 EUR 59.99 Halo 3 & Live Gold Verschijnt 26.09.2007
Abonnement - 12 Maanden
Dit was allemaal besproken toch. Bol zou leveren. Was allang bekend toch. Bol fout consumenten krijgen halo.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu ook in de mail dat ze dit verzonden hebben:
[..]
terwijl ik dit besteld had:
Zoals je hier kan lezen leveren ze wel het verkeerde, de 13 maanden kaart. Aangezien de post maar één keer per dag komt zijn we fuckedquote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit was allemaal besproken toch. Bol zou leveren. Was allang bekend toch. Bol fout consumenten krijgen halo.
Rustig mensen rustig
Oh godquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals je hier kan lezen leveren ze wel het verkeerde, de 13 maanden kaart. Aangezien de post maar één keer per dag komt zijn we fucked
Welke winst als je geen Halo3 hebt?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh god60 euro winst en dan nog zeuren
Nederlanders!
Je hebt wel een beetje gelijk hoor
Dan ga je met zijn allen bol mailenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke winst als je geen Halo3 hebt?
Heeee, dat model Samsung heb ik ook!!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef apengek het volgende:
[afbeelding]
zijn er mensen geintereseerd in foto van de inhoud van het limited edition pakket?
Het gekke is, op sommige punten ziet het spel er werkelijk fantastisch mooi uit terwijl het op sommige punten inderdaad wat teleurstellend is.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ach Bol.com kan mij halo leveren of mijn geld terug geven.
Als ze 3 weken terug hun fout hadden toegegeven en hadden gezegd dat ze niet leverde had ik er geen problemen mee gehad.
Dit is niet de overeenkomst die we gesloten hebben en betaal ik er dus niet voor.
Oh, en ik heb de limited edition al in huis en vind het grafisch erg tegenvallen.. Niet HDTV waardig iig.
Wel een leuke game hoor, graphics zijn niet lelijk.. maar Halo 2 HD klopt wel
Het risico lopen door online te bestellen en vervolgens nog lopen zeiken....... c'mon.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke winst als je geen Halo3 hebt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ach Bol.com kan mij halo leveren of mijn geld terug geven.
Als ze 3 weken terug hun fout hadden toegegeven en hadden gezegd dat ze niet leverde had ik er geen problemen mee gehad.
Ik EIS vandaag dat spel te hebben!quote:Onlangs heeft u bij ons 'Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12
Maanden' besteld met bestelnummer xxxxxxxxxx.
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De
omschrijving had moeten zijn 'Xbox Live Halo 3 Special Edition
Gold Card - 13 Maanden', dus zonder de game Halo 3. Onze
oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk EUR 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
Jij hebt makkelijk praten,... je gamed hem al sinds vrijdag. En anno 2007 noem ik online aankopen doen geen risico. Zou gewoon goed moeten gaan,.... fouten kunnen gebeuren, maar dit is echt een naai-aktie van bol.com met een communicatie van -5quote:Op woensdag 26 september 2007 12:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het risico lopen door online te bestellen en vervolgens nog lopen zeiken....... c'mon.
Wat nou c'mon??quote:Op woensdag 26 september 2007 12:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het risico lopen door online te bestellen en vervolgens nog lopen zeiken....... c'mon.
waarom moet de backlight uit?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Heeee, dat model Samsung heb ik ook!!Tip: Zet je backlight uit.
Bij mij staat er inmiddels Resume Solo Campaign.
Dat gaat hem niet worden,.........quote:Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ik EIS vandaag dat spel te hebben!
Ik heb ook zoveel mooie woorden gekregen als ik dingen bestelde. EIS jij maar lekkerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik EIS vandaag dat spel te hebben!
Tis wel weer iets voor jouquote:Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
........................
Goedzo, nu snel naar de winkel rennen en het spel halenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ze ook maar even gebeld.... en duidelijk verteld wat ik van deze actie vond en wat ze er mee konden doen.
Er zijn ook mensen die daadwerkelijk een functie hebben in deze maatschappij, en dus zo nu en dan moeten werken.. wellicht wel eens van gehoord?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Goedzo, nu snel naar de winkel rennen en het spel halen
Goed dat dit nu ook weer opgelost is.
Wel met die 12+1 Maand Gold Card. Maar die is niet beloofd dus ik zou wachten.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Darow het volgende:
wtf? Dus moet ook nog een nieuw account gaan aanmaken wil ik die 12 +1 maanden gebruiken?
Nog net dat beetje matigerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker danIn de verzendmail stond idd Halo 3 12 + 1 Maand Gold Card terwijl een 12 Maanden Gold Card beloofd was. Zo'n 12+1 kaart kun je alleen gebruiken als je een nieuw account aanmaakt.
Ik hoop dat BOL.com vandaag nog Halo 3 + 12 Maanden Xbox Live Gold op de bus doet, dan ben ik best bereid om de 12+1 Maand Gold Card terug te sturen.
Heel verstandig van je bijna-naamgenootquote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef Rossoneri het volgende:
Mss de verkeerde plek om dit te gaan zeggen
Ik snap die Halo hype niet zo, ik vind er niet veel aan hoewel het er natuurlijk wel uber uitziet. Heb halo1 op de pc gespeeld, halo2 op de xbox en halo3 laat ik maar liggen denk ik![]()
Er zijn ook winkels savonds los onder andere MMquote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die daadwerkelijk een functie hebben in deze maatschappij, en dus zo nu en dan moeten werken.. wellicht wel eens van gehoord?
Waarom zet je je Halo 3 bestelling dan niet om in een reservering voor een andere titel en haal je m in de winkel? Moet toch kunnen?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
........................
Kaalgeschoren en kort was ik liep best wel vaak rond met hapjesquote:Op woensdag 26 september 2007 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe had ik je kunnen herkennen?
O jij!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kaalgeschoren en kort was ik liep best wel vaak rond met hapjes
Toch geen Legendary hequote:Op woensdag 26 september 2007 13:26 schreef =HellFire= het volgende:
Dank u MS voor het leveren van Halo 3 in mijn goodiebag!
verder: IK BEN KAPOOOOOOOOOOT. Die bokito's (;)) hakten er wel in zeg
Heb hem net bij de MM in Eindhoven gehaald voor ¤44.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah?!
Straks maar even naar de MM, heeft die weer een actieprijs?
wootquote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef ach het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat bol.com alsnog alleen die 13maanden kaart gaat opsturenOf wel de game erbij maar dan ook echt eind september zoals in de mail staat.
Helderziende Ach!quote:
quote:De Xbox LIVE Gold lidmaatschapskaart kan alleen worden gebruikt om een XBOX Live-account aan te vragen of te vernieuwen.
Hmm,.. in Groningen was ie 49,99 bij de MM. Maar goed, scheelt altijd nog een 10tje met de rest.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef Slickrick het volgende:
[..]
Heb hem net bij de MM in Eindhoven gehaald voor ¤44.
Vond het ook wel erg cheap, niet dat dat erg is natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hmm,.. in Groningen was ie 49,99 bij de MM. Maar goed, scheelt altijd nog een 10tje met de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |