koopje toch ?quote:Product name Qty. Price/Unit Price
Mass Effect (US, NTSC U/C)
Release date Nov, 2007 1 US$ 59.90 (~42.45 EUR) US$ 59.90 (~42.45 EUR)
Halo 3 (US, NTSC U/C)
Release date Oct 02, 2007 1 US$ 59.90 (~42.45 EUR) US$ 59.90 (~42.45 EUR)
Sum US$ 119.80 (~84.90 EUR)
Shipping US$ 8.20 (~5.81 EUR)
Total US$ 128.00 (~90.71 EUR)
Ik krijg die melding ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..], zou iemand die mail nog een keer kunnen copy pasten hierzo.
De mail waarin stond dat ze een fout hadden gemaakt en dat we Halo 3 gewoon krijgen
quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12 Maanden’ besteld met bestelnummer ************
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt u de artikelen.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geīnformeerd en wensen u veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
al uitgespeeld ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:10 schreef linuxje het volgende:
om toch maar ff te pimpen
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nu moet ie wel doen :p
negermail !quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:49 schreef Scarface2004 het volgende:
thnx morpheus.
Als ik het niet binnenkrijg kunnen we die tegen hun gebruiken
Van winkel naar winkel rennen en dan proberen van dichtbij te pakken..quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:13 schreef Digixz het volgende:
Ik krijg Carlito niet dood in DR, als die professor opgehangen is.
Ik welquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ich habe nog steeds geen mail van Bol.com! Nouja geduld is een schone zaak![]()
Tis lang geleden alweer maar je kunt gewoon bij het aanmaken van je account kiezen voor betalen met creditcard en automatisch verlengen... althans zo doe ik het al sinds 2002...quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef Dark_Prince het volgende:
Om je xbox live account te verlengen moet je dan echt een code kopen? Je kan dus niet via je xbox zelf een creditcard nummer invoeren zodat hij dan automatisch betaalt. Ik heb het geprobeerd maar je moet dan op een gegeven moment je Staat+postcode invoeren en ik woon natuurlijk niet in de USA.
De prijs in dollars is natuurlijk veel beter dan zo'n prijs in euro's want bij de webshop betaal je al snel 60 euro tov 50 dollar via xbox live.
Dat zou weleens einde Flevogames kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef Markster het volgende:
Flevogames was hem hier vandaag al aan het verkopen, duidelijk ff een melding gemaakt bij mijn hoofdkantoor en MS
Schijt aan hun, moeten ze zich maar aan de regels houden. Net zoals wij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat zou weleens einde Flevogames kunnen zijn.![]()
Btw in mijn mail staat ook alleen de Live Gold card. Zal wel kloppen anders hang ik morgen aan de telefoon.
Tuurlijk, ze kunnen niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn in ieder geval. Op games zit over het algemeen niet zoveel marge dat je een boete van 50k even te boven komt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Schijt aan hun, moeten ze zich maar aan de regels houden. Net zoals wij.
Zijn die boetes zo hoog dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:01 schreef Un4 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd zijn in ieder geval. Op games zit over het algemeen niet zoveel marge dat je een boete van 50k even te boven komt.
Dat staat in het contract dat getekend moet worden om Halo 3 ook maar te krijgen in je winkeltje. Eerder dan de 26e verkopen is een boete. Neem aan dat MS zich daar dan ook aan gaat houden. Zeker nu jij het bij ze gemeld hebt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Zijn die boetes zo hoog dan?
Weet wel dat het vooral bij dit soort gigantische releases (want dat is halo natuurlijk, net zoals GOW toendertijd) veel strenger wordt gekeken dan bij andere releases.
maar 50.000?
Zal ook wel moeten denk ik. Stel dat de boete een ¤ 5.000 is. Als je dat per bedrijf zou krijgen dan zou een Mediamarkt alsnog dat ding een dag eerder verkopen. Die komen die ¤ 5.000 wel te boven door alle klanten naar zich toe te trekken. Echter ligt die boete dus veel hoger en ik vermoed dat de boete ook per filiaal zal gaan. Stel dat je marge een ¤ 10,- per game is. Dan zou Mediamarkt gewoon nationaal het spel 1 dag eerder verkopen en hoeven zij er nationaal gezien maar 5000 stuks extra te verkopen bovenop de normale verkopen, wat ook weer geen onmogelijke opgave is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Zijn die boetes zo hoog dan?
Weet wel dat het vooral bij dit soort gigantische releases (want dat is halo natuurlijk, net zoals GOW toendertijd) veel strenger wordt gekeken dan bij andere releases.
maar 50.000?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |