Rey heeft nu een overal rating van 93quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik zit nu net dat PU THQ blaadje te lezen ja.
ff wachten op een demo.
Zolang Rey erin blijft zitten vindt ik het best.
Bij Shut your Mouth was hij echt slap...iets in de 7....heb echt vaak career met hem gedaan om hem op 10 te krijgen.
Brock lesnar zat er toen ook nog in.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:10 schreef linuxje het volgende:
om toch maar ff te pimpen
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: nu moet ie wel doen :p
Dat was die zeker welquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef piet_pelle het volgende:
Kut, hier in Groningen was ie nergens te krijgen, moet ik toch nog tot morgen wachten.![]()
Leuk voor jequote:Op woensdag 26 september 2007 07:51 schreef Fliepke het volgende:
Weet je wat kut is?
In de krant kijken (spits ofzo) en dan een foto zien van de halo 3 launchparty, terwijl je zelf nog op weg naar huis bent.
Oh ll cool j suckt in gamen. Pharell ook en carmen... tja ...
Had je mij gezien?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:49 schreef devv05 het volgende:
Halo 3 VIP Première was
Ben nu helaas alleen te moe om de game te spelen
Hier nog 1 ...quote:Op woensdag 26 september 2007 09:01 schreef ijsmeis het volgende:
Vanavond werken en morgenvroeg werken. Dus vanavond nog steeds geen Halo voor me.
49 euro in Utrechtquote:Op woensdag 26 september 2007 09:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah?!
Straks maar even naar de MM, heeft die weer een actieprijs?
Komt straks binnen met de postquote:Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef Darow het volgende:
Heeft al iemand iets van Bol.com gekregen?
Ja bij mij ook, maar heb toch mijn twijfels aangezien ik in de email niks over de game halo 3 zelf lees. Ben er pas zeker van zodra ik hem daadwerkelijk heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Komt straks binnen met de post![]()
Hij is die ene moslim... come on!!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe had ik je kunnen herkennen?
inclusief helm?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik heb mijn vriendin vanochtend voor de winkel gelegd met een slaapzakje!ik moet zelf werken en kon niet tot openingstijd van de winkel wachten!!
maar HALO3 ligt thuis op mij te wachten!
Post bij mij moet nog komen, dus nog ff afwachten maar ik zie het somber inquote:ja jongens, bol.com bestellers zijn officieel gepwnt want ze brachten vanochtend alleen het inet abo zonder game
Dan ga ik ze toch wel eventjes bellen hoor. Kom nouquote:Op woensdag 26 september 2007 11:37 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Post bij mij moet nog komen, dus nog ff afwachten maar ik zie het somber in
Die de hele tijd met Frans stond te lullen? In dat geval hebben we elkaar wel gezien.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is die ene moslim... come on!!
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:37 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Post bij mij moet nog komen, dus nog ff afwachten maar ik zie het somber in
quote:owkee dit is wat die dude tegen mij zei aan de phone:
aangezien de release van het spel vandaag is, kunnen ze het spel apart verstuurt hebben en kan ik het in de middag verwachten. mocht dat niet zo zijn dan moet ik terugbellen.
gekkenhuis
Inderdaad, ik heb een mail gehad dat ze alles zouden leveren en dat ik Halo 3 op de release zou spelen. Desnoods doen ze een spoedlevering.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ga ik ze toch wel eventjes bellen hoor. Kom nou.
Dat klinkt al wat beterquote:
Nou, niet per se op de releasedatum.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb een mail gehad dat ze alles zouden leveren en dat ik Halo 3 op de release zou spelen. Desnoods doen ze een spoedlevering.
Eind september kan ook morgen, overmorgen of zaterdag zijnquote:Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
Kan best zijn dat het Xbox Live Gold pakket met de postbode meekomt en de game met de TNT auto... tegenwoordig gaan alle pakketjes die niet door de bus kunnen (en ook sommigen die er wel doorheen kunnen) in principe allemaal met de auto...quote:Op woensdag 26 september 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat beter. Maar ik neem aan dat ie die shit met de post kreeg? En Bol.com stuurt normaal de games/boeken/whatever toch ook gewoon met de post?
En het is toch niet zo dat de post twee keer op een dag komt..
Op bol.com zelf heeft altijd gestaan 'bestel nu en je speelt m op de release'quote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, niet per se op de releasedatum.
[..]
Eind september kan ook morgen, overmorgen of zaterdag zijn.
terwijl ik dit besteld had:quote:1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card -
13 Maanden
quote:1 EUR 59.99 EUR 59.99 Halo 3 & Live Gold Verschijnt 26.09.2007
Abonnement - 12 Maanden
Dit was allemaal besproken toch. Bol zou leveren. Was allang bekend toch. Bol fout consumenten krijgen halo.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu ook in de mail dat ze dit verzonden hebben:
[..]
terwijl ik dit besteld had:
Zoals je hier kan lezen leveren ze wel het verkeerde, de 13 maanden kaart. Aangezien de post maar één keer per dag komt zijn we fuckedquote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit was allemaal besproken toch. Bol zou leveren. Was allang bekend toch. Bol fout consumenten krijgen halo.
Rustig mensen rustig
Oh godquote:Op woensdag 26 september 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals je hier kan lezen leveren ze wel het verkeerde, de 13 maanden kaart. Aangezien de post maar één keer per dag komt zijn we fucked
Welke winst als je geen Halo3 hebt?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oh god60 euro winst en dan nog zeuren
Nederlanders!
Je hebt wel een beetje gelijk hoor
Dan ga je met zijn allen bol mailenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke winst als je geen Halo3 hebt?
Heeee, dat model Samsung heb ik ook!!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef apengek het volgende:
[afbeelding]
zijn er mensen geintereseerd in foto van de inhoud van het limited edition pakket?
Het gekke is, op sommige punten ziet het spel er werkelijk fantastisch mooi uit terwijl het op sommige punten inderdaad wat teleurstellend is.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ach Bol.com kan mij halo leveren of mijn geld terug geven.
Als ze 3 weken terug hun fout hadden toegegeven en hadden gezegd dat ze niet leverde had ik er geen problemen mee gehad.
Dit is niet de overeenkomst die we gesloten hebben en betaal ik er dus niet voor.
Oh, en ik heb de limited edition al in huis en vind het grafisch erg tegenvallen.. Niet HDTV waardig iig.
Wel een leuke game hoor, graphics zijn niet lelijk.. maar Halo 2 HD klopt wel
Het risico lopen door online te bestellen en vervolgens nog lopen zeiken....... c'mon.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welke winst als je geen Halo3 hebt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ach Bol.com kan mij halo leveren of mijn geld terug geven.
Als ze 3 weken terug hun fout hadden toegegeven en hadden gezegd dat ze niet leverde had ik er geen problemen mee gehad.
Ik EIS vandaag dat spel te hebben!quote:Onlangs heeft u bij ons 'Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12
Maanden' besteld met bestelnummer xxxxxxxxxx.
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De
omschrijving had moeten zijn 'Xbox Live Halo 3 Special Edition
Gold Card - 13 Maanden', dus zonder de game Halo 3. Onze
oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk EUR 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
Jij hebt makkelijk praten,... je gamed hem al sinds vrijdag. En anno 2007 noem ik online aankopen doen geen risico. Zou gewoon goed moeten gaan,.... fouten kunnen gebeuren, maar dit is echt een naai-aktie van bol.com met een communicatie van -5quote:Op woensdag 26 september 2007 12:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het risico lopen door online te bestellen en vervolgens nog lopen zeiken....... c'mon.
Wat nou c'mon??quote:Op woensdag 26 september 2007 12:26 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Het risico lopen door online te bestellen en vervolgens nog lopen zeiken....... c'mon.
waarom moet de backlight uit?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Heeee, dat model Samsung heb ik ook!!Tip: Zet je backlight uit.
Bij mij staat er inmiddels Resume Solo Campaign.
Dat gaat hem niet worden,.........quote:Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ik EIS vandaag dat spel te hebben!
Ik heb ook zoveel mooie woorden gekregen als ik dingen bestelde. EIS jij maar lekkerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik EIS vandaag dat spel te hebben!
Tis wel weer iets voor jouquote:Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
........................
Goedzo, nu snel naar de winkel rennen en het spel halenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ze ook maar even gebeld.... en duidelijk verteld wat ik van deze actie vond en wat ze er mee konden doen.
Er zijn ook mensen die daadwerkelijk een functie hebben in deze maatschappij, en dus zo nu en dan moeten werken.. wellicht wel eens van gehoord?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Goedzo, nu snel naar de winkel rennen en het spel halen
Goed dat dit nu ook weer opgelost is.
Wel met die 12+1 Maand Gold Card. Maar die is niet beloofd dus ik zou wachten.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Darow het volgende:
wtf? Dus moet ook nog een nieuw account gaan aanmaken wil ik die 12 +1 maanden gebruiken?
Nog net dat beetje matigerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker danIn de verzendmail stond idd Halo 3 12 + 1 Maand Gold Card terwijl een 12 Maanden Gold Card beloofd was. Zo'n 12+1 kaart kun je alleen gebruiken als je een nieuw account aanmaakt.
Ik hoop dat BOL.com vandaag nog Halo 3 + 12 Maanden Xbox Live Gold op de bus doet, dan ben ik best bereid om de 12+1 Maand Gold Card terug te sturen.
Heel verstandig van je bijna-naamgenootquote:Op woensdag 26 september 2007 13:00 schreef Rossoneri het volgende:
Mss de verkeerde plek om dit te gaan zeggen
Ik snap die Halo hype niet zo, ik vind er niet veel aan hoewel het er natuurlijk wel uber uitziet. Heb halo1 op de pc gespeeld, halo2 op de xbox en halo3 laat ik maar liggen denk ik![]()
Er zijn ook winkels savonds los onder andere MMquote:Op woensdag 26 september 2007 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die daadwerkelijk een functie hebben in deze maatschappij, en dus zo nu en dan moeten werken.. wellicht wel eens van gehoord?
Waarom zet je je Halo 3 bestelling dan niet om in een reservering voor een andere titel en haal je m in de winkel? Moet toch kunnen?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:33 schreef Bastard het volgende:
........................
Kaalgeschoren en kort was ik liep best wel vaak rond met hapjesquote:Op woensdag 26 september 2007 10:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Geen idee, hoe had ik je kunnen herkennen?
O jij!quote:Op woensdag 26 september 2007 13:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kaalgeschoren en kort was ik liep best wel vaak rond met hapjes
Toch geen Legendary hequote:Op woensdag 26 september 2007 13:26 schreef =HellFire= het volgende:
Dank u MS voor het leveren van Halo 3 in mijn goodiebag!
verder: IK BEN KAPOOOOOOOOOOT. Die bokito's (;)) hakten er wel in zeg
Heb hem net bij de MM in Eindhoven gehaald voor ¤44.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ah?!
Straks maar even naar de MM, heeft die weer een actieprijs?
wootquote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef ach het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat bol.com alsnog alleen die 13maanden kaart gaat opsturenOf wel de game erbij maar dan ook echt eind september zoals in de mail staat.
Helderziende Ach!quote:
quote:De Xbox LIVE Gold lidmaatschapskaart kan alleen worden gebruikt om een XBOX Live-account aan te vragen of te vernieuwen.
Hmm,.. in Groningen was ie 49,99 bij de MM. Maar goed, scheelt altijd nog een 10tje met de rest.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef Slickrick het volgende:
[..]
Heb hem net bij de MM in Eindhoven gehaald voor ¤44.
Vond het ook wel erg cheap, niet dat dat erg is natuurlijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:10 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hmm,.. in Groningen was ie 49,99 bij de MM. Maar goed, scheelt altijd nog een 10tje met de rest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |