Je bent geweldig Royquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook geen mail, gewoon je status online bekijken.
Ik zie alleen een blauwe schroevendraaier liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:10 schreef linuxje het volgende:
om toch maar ff te pimpen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Verzonden
25.09.2007
Heb inmiddels ook de mail binnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent geweldig Roy![]()
Ik ging er vanuit dat je een mail kreeg maar hij staat op verzonden bij bestelstatus![]()
Meldquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef =HellFire= het volgende:
Wie is er nog meer vanavond, behalve Fliepke en ik dan?
Ik heb precies dezelfde email.. ze gaven wel in de laatste mailwisseling aan dat ze Halo 3 er gratis bij deden.. misschien dat het spel daarom niet vermeld staat, dus dat ze het op een andere manier uitboeken ofzo..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:28 schreef WolfsNL het volgende:
Vage mail van Bol gehad. Bij mijn bestelstatus op de website staat het volgende:
Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
25.09.2007
En in mijn mailbox krijg ik dit:
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card -
13 Maanden
-------------------------------
EUR 59.99 Subtotaal
EUR 59.99 Totaalbedrag
Voor de zekerheid naar Bol gebeld om te vragen of het spel er nou wel of niet inzit, krijg ik zo'n stakker aan de lijn die natuurlijk geen uitsluitsel kon geven. Maargoed, mocht ik hem niet krijgen dan zal ik mijn poot stijf houden om dat spel alsnog te krijgen. Nu maar hopen dat ik hem morgen gewoon krijg
.
hoelaat vanavond?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie heeft er binnenkort zin om met mij en nog 3 anderen de Halo 3 SP Co-op uit te spelen?
Ik heb hetzelfde... ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:28 schreef WolfsNL het volgende:
Vage mail van Bol gehad. Bij mijn bestelstatus op de website staat het volgende:
Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
25.09.2007
En in mijn mailbox krijg ik dit:
Aantal Prijs Titel
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card -
13 Maanden
EUR 59.99 Subtotaal
EUR 59.99 Totaalbedrag
Voor de zekerheid naar Bol gebeld om te vragen of het spel er nou wel of niet inzit, krijg ik zo'n stakker aan de lijn die natuurlijk geen uitsluitsel kon geven. Maargoed, mocht ik hem niet krijgen dan zal ik mijn poot stijf houden om dat spel alsnog te krijgen. Nu maar hopen dat ik hem morgen gewoon krijg
.
Lees even mijn post, staat duidelijk bij wat er op de site staat bij bestelstatus en wat ik in mijn mail krijg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef devv05 het volgende:
Wat staat er op BOL.com? Daar staat bij mij Halo 3 + 12 maanden Live. En ik heb paar weken terug mail gehad dat ze een foutje gemaakt hadden maar dat ik toch de game erbij krijg.
Ik heb de game nog nietquote:
quote:Aantal Prijs Titel----------------------------------------------------------------------1 EUR 59.99 Xbox Live Halo 3 Special Edition Gold Card - 13 Maanden ------------------------------- EUR 59.99 Subtotaal EUR 1.95 Verzendkosten ------------------------------- EUR 61.94 Totaalbedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |