Ben je gekquote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En donderdag heb je em uitgespeeld
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alsof winkeliers zich nog aan de releasedatum houden.
Bart Smit en Mediamarkt hebben zovaak spellen 1 dag van te voren al in de schappen liggen.
Ga de 25ste rond half 8 maar naar de Mediamarkt, dan heb je hem.
Waarschijnlijk wel, heb er verdorie nog 3 vrije dagen voor opgenomen ookquote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En donderdag heb je em uitgespeeld
Alsof je hem uit hebt gespeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kan er maar 1 ding over zeggen. Wat een tegenvaller..
Echt niet hè.. ze zorgen maar dat ze em tijdig opsturen..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef ach het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat bol.com alsnog alleen die 13maanden kaart gaat opsturenOf wel de game erbij maar dan ook echt eind september zoals in de mail staat.
Of je em nou gespeeld hebt of niet. Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kan er maar 1 ding over zeggen. Wat een tegenvaller..
Nu valt alles tegen na Bioshock natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of je em nou gespeeld hebt of niet. Ik vrees dat je gelijk hebt
We zullen het zien, kost ze wel 50.000 euro. Ik denk dat je nog wel eens ongelijk kan gaan krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alsof winkeliers zich nog aan de releasedatum houden.
Bart Smit en Mediamarkt hebben zovaak spellen 1 dag van te voren al in de schappen liggen.
Ga de 25ste rond half 8 maar naar de Mediamarkt, dan heb je hem.
Mwoa, heb de demo niet eens uitgespeeld saaie game. Halo 3 SP wordt de shiaat weet ik zeker.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nu valt alles tegen na Bioshock natuurlijk![]()
Heb de volledige game 2 x rondgespeeld en vond hem geweldig... hoop echt dat de Halo 3 SP niet tegen gaat vallen, heb Halo 2 niet meer aangeraakt na dat k*teinde.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mwoa, heb de demo niet eens uitgespeeld saaie game. Halo 3 SP wordt de shiaat weet ik zeker.![]()
Ik ben ook meer een SP en co-op manquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb de volledige game 2 x rondgespeeld en vond hem geweldig... hoop echt dat de Halo 3 SP niet tegen gaat vallen, heb Halo 2 niet meer aangeraakt na dat k*teinde.
Multiplayer zal me aan m'n reet roesten eerlijk gezegd, ga meer voor de SP en co-op.
Waarom verbaasd me dat niks?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een SP en co-op man![]()
gaat alleen over de multiplayer, dus spoiler-vrijquote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef gijsje79 het volgende:
Kijk geen filmpjes meer.
.............................................quote:Op donderdag 20 september 2007 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat alleen over de multiplayer, dus spoiler-vrij
Het is zo'n cool filmpjeVooral Bastard moet hem maar kijken, omdat hij zei dat tie weinig gebruik ging maken van de mogelijkheid om filmpjes/screenshots te maken
quote:The first Halo 3 review is in ahead of its touted record-breaking release next week, and it's scoring big.
In latest issue of Japanese Weekly Famitsu, one of the mag's four reviewing editors gave Halo 3 a perfect 10/10, with the other free issuing an almost-perfect 9/10.
That's a final score of 10/9/9/9 (37/40) - pretty damn good considering Japan's infamous hatred of all things Xbox/FPS.
We're still waiting for details of the review to trickle in from Japan, though we imagine it probably says something nice about the multiplayer and how much they love the Chief's kooky army customisation. Those crazy Japanese, ay?
As for Western reviews, those will start arriving at the tail end of the weekend, just ahead of the big day on Wednesday, September 26. Believe
OH MY FRIKKIN GOD!!!!!!!!!!!!! ....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat alleen over de multiplayer, dus spoiler-vrij
Het is zo'n cool filmpjeVooral Bastard moet hem maar kijken, omdat hij zei dat tie weinig gebruik ging maken van de mogelijkheid om filmpjes/screenshots te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
OH MY FRIKKIN GOD!!!!!!!!!!!!! ....
Middelmatige shooter op your ASSSSS!!!
Voor mij was dit tevens een grootte spoiler omdat ik blind vertrouwde op deze titel heb ik geen enkel multiplayer filmpje gezien.. de gfx zijn echt boven mijn verwachting!quote:
Ja tof hoor, jammer dat ie niet van jou is he ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet meer dan een middelmatige shooter, de hype niet waard..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Trigalti het volgende:
Damn die docu.. Dit spel wordt gewooon nog 20x vetter dan ik dacht![]()
Die docu deed mij ook flippen,.... ben redelijk gehyped voor H3quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Trigalti het volgende:
Damn die docu.. Dit spel wordt gewooon nog 20x vetter dan ik dacht![]()
Wat bedoel je daaar nou weer meequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet meer dan een middelmatige shooter, de hype niet waard..
Haal je usericon dan meteen maar weg, ondankbare hond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet meer dan een middelmatige shooter, de hype niet waard..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat bedoel je daaar nou weer mee?
Heb je die opties gezien?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Haal je usericon dan meteen maar weg, ondankbare hond.
Op de zenders met de grootste doelgroepquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef DooD het volgende:
Waar blijven de reclema's op tv? Met Halo 2 werd je doodgegooid op de tv.
Bedankt voor je input ga maar gauw weer in de zandbak spelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef _GdR_ het volgende:
wat een kut game zeg.
ik stond ook te springenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die docu deed mij ook flippen,.... ben redelijk gehyped voor H3
(ondanks je PI toch ff reagerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |