Ben je gekquote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En donderdag heb je em uitgespeeld
iddquote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alsof winkeliers zich nog aan de releasedatum houden.
Bart Smit en Mediamarkt hebben zovaak spellen 1 dag van te voren al in de schappen liggen.
Ga de 25ste rond half 8 maar naar de Mediamarkt, dan heb je hem.
Waarschijnlijk wel, heb er verdorie nog 3 vrije dagen voor opgenomen ookquote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En donderdag heb je em uitgespeeld
Alsof je hem uit hebt gespeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kan er maar 1 ding over zeggen. Wat een tegenvaller..
Echt niet hè.. ze zorgen maar dat ze em tijdig opsturen..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef ach het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat bol.com alsnog alleen die 13maanden kaart gaat opsturenOf wel de game erbij maar dan ook echt eind september zoals in de mail staat.
Of je em nou gespeeld hebt of niet. Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kan er maar 1 ding over zeggen. Wat een tegenvaller..
Nu valt alles tegen na Bioshock natuurlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of je em nou gespeeld hebt of niet. Ik vrees dat je gelijk hebt
We zullen het zien, kost ze wel 50.000 euro. Ik denk dat je nog wel eens ongelijk kan gaan krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Alsof winkeliers zich nog aan de releasedatum houden.
Bart Smit en Mediamarkt hebben zovaak spellen 1 dag van te voren al in de schappen liggen.
Ga de 25ste rond half 8 maar naar de Mediamarkt, dan heb je hem.
Mwoa, heb de demo niet eens uitgespeeld saaie game. Halo 3 SP wordt de shiaat weet ik zeker.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nu valt alles tegen na Bioshock natuurlijk![]()
Heb de volledige game 2 x rondgespeeld en vond hem geweldig... hoop echt dat de Halo 3 SP niet tegen gaat vallen, heb Halo 2 niet meer aangeraakt na dat k*teinde.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:10 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Mwoa, heb de demo niet eens uitgespeeld saaie game. Halo 3 SP wordt de shiaat weet ik zeker.![]()
Ik ben ook meer een SP en co-op manquote:Op donderdag 20 september 2007 22:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb de volledige game 2 x rondgespeeld en vond hem geweldig... hoop echt dat de Halo 3 SP niet tegen gaat vallen, heb Halo 2 niet meer aangeraakt na dat k*teinde.
Multiplayer zal me aan m'n reet roesten eerlijk gezegd, ga meer voor de SP en co-op.
Waarom verbaasd me dat niks?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een SP en co-op man![]()
gaat alleen over de multiplayer, dus spoiler-vrijquote:Op donderdag 20 september 2007 23:57 schreef gijsje79 het volgende:
Kijk geen filmpjes meer.
.............................................quote:Op donderdag 20 september 2007 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat alleen over de multiplayer, dus spoiler-vrij
Het is zo'n cool filmpjeVooral Bastard moet hem maar kijken, omdat hij zei dat tie weinig gebruik ging maken van de mogelijkheid om filmpjes/screenshots te maken
quote:The first Halo 3 review is in ahead of its touted record-breaking release next week, and it's scoring big.
In latest issue of Japanese Weekly Famitsu, one of the mag's four reviewing editors gave Halo 3 a perfect 10/10, with the other free issuing an almost-perfect 9/10.
That's a final score of 10/9/9/9 (37/40) - pretty damn good considering Japan's infamous hatred of all things Xbox/FPS.
We're still waiting for details of the review to trickle in from Japan, though we imagine it probably says something nice about the multiplayer and how much they love the Chief's kooky army customisation. Those crazy Japanese, ay?
As for Western reviews, those will start arriving at the tail end of the weekend, just ahead of the big day on Wednesday, September 26. Believe
OH MY FRIKKIN GOD!!!!!!!!!!!!! ....quote:Op donderdag 20 september 2007 23:59 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat alleen over de multiplayer, dus spoiler-vrij
Het is zo'n cool filmpjeVooral Bastard moet hem maar kijken, omdat hij zei dat tie weinig gebruik ging maken van de mogelijkheid om filmpjes/screenshots te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
OH MY FRIKKIN GOD!!!!!!!!!!!!! ....
Middelmatige shooter op your ASSSSS!!!
Voor mij was dit tevens een grootte spoiler omdat ik blind vertrouwde op deze titel heb ik geen enkel multiplayer filmpje gezien.. de gfx zijn echt boven mijn verwachting!quote:
Ja tof hoor, jammer dat ie niet van jou is he ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef mrPanerai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet meer dan een middelmatige shooter, de hype niet waard..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Trigalti het volgende:
Damn die docu.. Dit spel wordt gewooon nog 20x vetter dan ik dacht![]()
Die docu deed mij ook flippen,.... ben redelijk gehyped voor H3quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Trigalti het volgende:
Damn die docu.. Dit spel wordt gewooon nog 20x vetter dan ik dacht![]()
Wat bedoel je daaar nou weer meequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet meer dan een middelmatige shooter, de hype niet waard..
Haal je usericon dan meteen maar weg, ondankbare hond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet meer dan een middelmatige shooter, de hype niet waard..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat bedoel je daaar nou weer mee?
Heb je die opties gezien?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:26 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Haal je usericon dan meteen maar weg, ondankbare hond.
Op de zenders met de grootste doelgroepquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef DooD het volgende:
Waar blijven de reclema's op tv? Met Halo 2 werd je doodgegooid op de tv.
Bedankt voor je input ga maar gauw weer in de zandbak spelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef _GdR_ het volgende:
wat een kut game zeg.
ik stond ook te springenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die docu deed mij ook flippen,.... ben redelijk gehyped voor H3
(ondanks je PI toch ff reagerenquote:
Op Zanzibar.. briljante MP map!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Die is uit de laatste Vidoc, geniale kill overigens.
Toch ook een van mijn top-3 maps inderdaad..quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op Zanzibar.. Last Resort briljante MP map!
Zanzibar heet die map met die draaimolen toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Toch ook een van mijn top-3 maps inderdaad..
Last Resort is een remake van Zanzibarquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zanzibar heet die map met die draaimolen toch?
Dus dezelfdequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:19 schreef kepler het volgende:
[..]
Last Resort is een remake van Zanzibar
Gruwelijke vette actiequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Die is uit de laatste Vidoc, geniale kill overigens.
True truequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:16 schreef kepler het volgende:
[..]
(ondanks je PI toch ff reageren) Ik blijf het vreemd vinden als mensen in een topic over een game komen om alleen maar te vermelden dat ze er niks aan vinden
Dan zijn ze gewoon aan het uitlokken, en dat is erg irritant. Het zou wat zijn als bij elk topic over een game iedereen die er niks aan vindt dit ook komt melden
Reageer gewoon alleen als je de game wil spelen, of al aan het spelen bent. Dat je na het spelen er niks aan vindt is prima, maar die mensen blijven meestal ook te lang hangen
Er is wel een Halo 3 Xbox360 die is opzich wel gaaf maar daar zit het spel niet bij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef blueskin1978 het volgende:
Voor deze, (en Mass Effect) koop ik een xbox. Komt er ook een Halo 3 pakket?
Packet is er welquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is wel een Halo 3 Xbox360 die is opzich wel gaaf maar daar zit het spel niet bij.
Mass Effect wordt nog 10 keer vetter trouwens.
Idd ik heb me dag helemaal uitgepland,quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:31 schreef Bastard het volgende:
Nou ik hoop dat ze zich gewoon aan de afspraken houden... 26e = 26e .
En je zusje vergeten op te halenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Idd ik heb me dag helemaal uitgepland,
Kwart over 8 opstaan zusje naar school brengen onderweg naar huis spel kopen
EN HELEMAAL KAPOT SPELE!!!!
Neen dat doet mijn moeder welquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En je zusje vergeten op te halen
Dus je bent de komende dagen best wel no-life bezig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dus je bent de komende dagen best wel no-life bezig?
Ik was ook vrij enthousiast... was snel over...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zal ons gebeuren, maar bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik was ook vrij enthousiast... was snel over...![]()
Die verkoopt het wel op dinsdag?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:49 schreef linuxje het volgende:
de intertoys bij mij zei dat ze hem op de release date pas gingen verkopen, hij wilde niet eerder verkopendan maar naar FRS ofzo :p
komt omdat de ali illegali versie een downgrade heeft gekregenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik was ook vrij enthousiast... was snel over...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan werken op de premiere van halo3 in de tuschinski
Zal ik gaan of niet
Zou dat het zijn? Beter dan dat ik 60 euro aan een game uitgeef die bagger blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:19 schreef kepler het volgende:
[..]
komt omdat de ali illegali versie een downgrade heeft gekregen
Ik ga 70 euro uitgeven aan dit bagger spelquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Beter dan dat ik 60 euro aan een game uitgeef die bagger blijkt te zijn.
dus je bent gestopt na een uurtje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Beter dan dat ik 60 euro aan een game uitgeef die bagger blijkt te zijn.
Waarom 70?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga 70 euro uitgeven aan dit bagger spel
Je speelt hem volgende weekquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:36 schreef Un4 het volgende:
Een NL dude uit mijn friendlist zat hem gisteravond te spelen, Coop mode.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef RHCPeter het volgende:
Ik kan hem dinsdag ook al ophalen bij de FRS
Ja zoiets. Maar ben vandaag verder wezen spelen en moet zeggen dat ie beter word als je er een beetje inzit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
dus je bent gestopt na een uurtje?
Ik zou er al inzitten als ik in de winkel sta en hoesje in mijn handen hebquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar ben vandaag verder wezen spelen en moet zeggen dat ie beter word als je er een beetje inzit.
mooi, dan kan je nu de game gewoon gaan kopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar ben vandaag verder wezen spelen en moet zeggen dat ie beter word als je er een beetje inzit.
Dat is leuk voor je.. EN NU GAAN BETALEN!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
geen idee, gewoon proberen vaak doen ze het wel, ook met cod3 toen der tijdquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die verkoopt het wel op dinsdag?
Hij is nog niet uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:13 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi, dan kan je nu de game gewoon gaan kopen
Ben nooit zo van 'groter is beter',.. wil gewoon thuis met een biertje online Halo 3 gamen,....quote:Op zondag 23 september 2007 11:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ze gaan in de tuchunski halo3 spelen in de grootste bioscoopzaal op het scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |