Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:01 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij mag ik hem morgen proberen.
Vaak gebeurt dat inderdaad, dat hij een dag van te voren over de toonbank gaat, maar voor degene die hem via internet besteld hebben zullen toch echt moeten wachten tot de postbode is langsgekomenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:39 schreef gijsje79 het volgende:
De verkoper zei tegen mij als ik hem dinsdag binnen krijg bel ik je wel ff op.
Dimplus krijgt hem ook dinsdag dus ga er maar vanuit dat ie vanaf de 25e word verkocht.
Daarom mot je hem ook eff unpluggenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
Als je 'm online speelt voor de release. Kan het zijn dat je gebanned wordt van Xbox Live btw.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
Als je 'm online speelt voor de release. Kan het zijn dat je gebanned wordt van Xbox Live btw.
Grafisch maakt me niet uit, tis de gameplay.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:09 schreef Haijo het volgende:
Crap...Cartman-Wii syndroom speelt weer op...
Lees je verdomme de tekst wel? Ken je South Park afleveringen, idioot. Cartman kon niet drie weken op de Wii wachten dus begrief hij zichzelf in de sneeuw? REMEMBER?!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Grafisch maakt me niet uit, tis de gameplay.![]()
Als je het niets vind donder je toch op.
De 25e is dan ook de releasedatum in de Joe Es Ee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat geloof jij?
Als ik hem de 25e speel word ik echt niet gebanned hoor.
Heb zoiets geks nog nooit gehoord.
De fout ligt dan gewoon bij de winkels.
Ken alleen de oude South Park afleveringen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:32 schreef Haijo het volgende:
[..]
Lees je verdomme de tekst wel? Ken je South Park afleveringen, idioot. Cartman kon niet drie weken op de Wii wachten dus begrief hij zichzelf in de sneeuw? REMEMBER?!
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Houden jullie het hier wel droog![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Leonos het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Misschien word ik wel de enige xbox bezitter die geen Halo3 koopt
Dan ben ik toch ook wel tof?
Uit naam van Halo vergeef ik je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:12 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ken alleen de oude South Park afleveringen.
Dit zegt me niets, als ik je verkeerd begreep neem ik me woorden terug.
Who cares volgende week Halo.
Hoezo afgeraggeld, ben ik nou de enige die halo 2 veel doper vindt dan halo1?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Lyzio het volgende:
Halo was een revolutie op de x-box qua graphics, verhaal en gameplay. Halo 2 was stukken minder en deed de serie geen goed. Het was afgeraggeld doordat de releasedate te snel lag en de makers onder druk stonden (weet het echte verhaal niet, maar dit is de strekking) en nu heeft Bungie beloofd de trilogie waardig te laten eindigen. Met andere woorden: FINISH THE FIGHT!
Neequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Leonos het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Misschien word ik wel de enige xbox bezitter die geen Halo3 koopt
Dan ben ik toch ook wel tof?
CoD heeft ook nog lekker zaad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Needan ben jij je xbox niet waard.
Je moet je xbox als een kut zien die wilt gewoon een keer hard genomen worden door een dikke paal en juist die dikke paal is nou HALO 3 en als jij dat niet geeft verwaarloos jij je kutje
Nee, ik ook maar ik heb eerst Halo 2 gespeeld en toen pas Halo 1. Ik kan me voorstellen dat als het andersom was ik Halo 2 een lichte teleurstelling zou hebben gevonden...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoezo afgeraggeld, ben ik nou de enige die halo 2 veel doper vindt dan halo1?
WTF ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef Haijo het volgende:
[..]
Nee, ik ook maar ik heb eerst Halo 2 gespeeld en toen pas Halo 1. Ik kan me voorstellen dat als het andersom was ik Halo 2 een lichte teleurstelling zou hebben gevonden...
paar screens:quote:Bungie heeft wat nieuwe informatie gegeven over de website Bungie.net die tegelijkertijd met Halo 3 online zal gaan. Op deze website kun je statistieken vinden, maar ook screenshots en andere ifno over jouw gespeelde games. Bungie heeft dit ook al gedaan met Halo 2, maar voor het derde deel hebben ze een gehele nieuwe website ontwikkeld.
Op Bungie.net kun je, zodra Halo 3 in de winkels ligt, allerlei verschillende statistieken vinden van Halo 3. Je kunt bijvoorbeeld de meest populaire file shares vinden (zoals game-modes, filmpjes en screenshots) die je vervolgens kunt aanvinken om automatisch te downloaden zodra je je Xbox 360 aanzet. De files worden bij het aanvinken automatisch in een download queue gezet en hier kunnen maximaal acht items in. Je kunt dus makkelijk vanachter de PC bepalen wat je wil downloaden op de Xbox 360.
Veel aandacht is ook besteed aan de statistieken in de campaign. Een teller houdt alle kills bij van iedereen in de campaign, waardoor je een gevoel van een echte grote oorlog krijgt. Deze teller zal dus het aantal neergeschoten vijanden bijhouden, maar ook het aantal neergeschoten soldaten, voertuigen, etc. De statistieken van de user zelf worden ook tot in detail bijgehouden.
I think it is cool that we can show you exactly how many Banshees were destroyed online today, yesterday and in the life of Halo 3.
De multiplayer-statistieken worden natuurlijk ook bijgehouden en de kill-maps zijn ook gebleven. In deze maps kun je een overzicht bekijken van welke kill waar werd gemaakt en door wie tijdens een multiplayer-game. Hoe dit alles eruit ziet kun je op de volgende screens bekijken:
Best lullig als je hem gewoon ergens gekocht hebt. Jammer ook dat Microsoft zulke dingen gewoon kan doenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:47 schreef ijsmeis het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:16 schreef ach het volgende:
[..]
Best lullig als je hem gewoon ergens gekocht hebt. Jammer ook dat Microsoft zulke dingen gewoon kan doen![]()
Ja, ik kan het ook niet helpen. Een vriend van me introduceerde mij tot de X-Box en die was toen te koop icm met Halo 2(net uitgekomen) dus meteen maar gekocht en daar maaaanden aan verslaafd geweest. En toen dus Halo 1 gespeeld. Echter, ik ben zo devoot aan Halo dat van heiligschennis geen sprake kan zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
WTF ?Eerst HALO2 en dan HALO1....
Dat raakt heiligschennis.
Ongekend goed gedaanquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:08 schreef kepler het volgende:
Meer info over website van Halo 3
[..]
paar screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kijk volgende week welquote:Op woensdag 19 september 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
Introfilmpje HALO3
Hmmm.. wil ik dit nu zien, of volgende week op mn HD in alle maagdelijkheid.....
....aaa .. fuck it, kijk nu gewoon, volgende keer nog een keer!
het gaat me niet eens om de spoilers (jouw filmpjes vertrouw ik welquote:Op woensdag 19 september 2007 11:42 schreef Bastard het volgende:
O... M.... G.... wat ziet dat er cool uit
Ik heb voorvocht
@Kep: geen spoilers.. maar ik begrijp je keuze!
Ik heb er zo weinig mogelijk van bekeken, helemaal als het om gameplay beelden gingquote:Op woensdag 19 september 2007 11:49 schreef kepler het volgende:
[..]
het gaat me niet eens om de spoilers (jouw filmpjes vertrouw ik wel![]()
), maar het is nu maar een weekje wachten. Ik wil gewoon de game in de 360 leggen en dan met grote ogen dat filmpje bekijken
Ik heb trouwens al een aantal weken geen filmpjes meer gezien van de campaign van Halo 3, ik wil het allemaal zelf beleven![]()
multiplayer heb ik wel gewoon gekekenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er zo weinig mogelijk van bekeken, helemaal als het om gameplay beelden ging![]()
Heb de Beta ook niet gespeeld ofzo.. ik vertrouw er gewoon BLIND op dat dit helemaal goed word!
Volgende week ook.... ongeloofelijk!
quote:Nog precies een week en dan zal het overal ter wereld angstvallig stil zijn op de straten wanneer Halo 3 eindelijk verkrijgbaar is. Kan de game de torenhoge verwachtingen waarmaken? Die vraag zal iedereen voor zichzelf moeten beantwoorden, maar het Japanse gamesmagzine Famitsu bewijst alvast dat ook Japanners gek zijn op de game.
Famitsu reviewde de afgelopen week Halo 3 namelijk al. De game kreeg van vier redacteurs maarliefst één 10 en drie keer een 9, waarmee het op een totaalscore komt van 37/40. Dat Halo 3 in Europa en Amerika een succes wordt staat zo goed als vast, maar zal de game ook de Japanse harten kunnen veroveren?
Halo 3 (Xbox 360, Microsoft): 10 / 9 / 9 / 9 - (37/40)
Dat gebeurt hier niet hoor, trust me.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Mmm,.. misschien eerder?
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-3-een-week-te-vroeg
Net anders een spoedbetalingsverzoek gehad via Paypal ivm een verandering??,.... en een tijdige verzending. Ik schat het spel eerder in huis te hebben,.... misschien dinsdag,...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier niet hoor, trust me.
Als het een NL shop is dat betwijfel ik het, de games mogen volgens MS nog niet eens voor de officiele release datum verzonden worden. Maargoed natuurlijk wel een leuke rel als iemand het wel doet.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net anders een spoedbetalingsverzoek gehad via Paypal ivm een verandering??,.... en een tijdige verzending. Ik schat het spel eerder in huis te hebben,.... misschien dinsdag,...
Anders hadden ze een mail gestuurd dat de deal niet doorging neem ik aanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef WolfsNL het volgende:
Hoorde via via dat Microsoft ze vrijdag gaat uitleveren, voor mensen die hem alvast willen hebben: check even de Bartsmit. Die hebben embargo's breken als hobby. Ik wacht gewoon op Bol.com met mijn gratis 13 maanden live
. Hopelijk hebben ze de vraag niet onderschat
.
ja... he?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan :S?
Dat moet hequote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
verkapt zie-mij-eens-patsen-met-het-toegangskaartje-post.
De echte?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat moet he
Ik ga LL Cool J pwnen, dat lijkt me duidelijk
Veronica Magazine heeft nog steeds niet laten weten dat ik heb gewonnenquote:
Omdat je niet gewonnen hebt misschien?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Veronica Magazine heeft nog steeds niet laten weten dat ik heb gewonnen
Ik wil graag dat je je bek ff houdt met je warez bullshitquote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
-Wij hoeven niet te weten wat jij in je download foldertje hebt staan-
Nee niet jaloers... maar als een spel nog niet uit is heb je geen recht om te gaan spoileren over HALO3...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jaloers dat iemand al op de helft van de campaign zit?
Wil trouwens geen spoilers geven maar er gaat iets lulligs gebeuren in de campaign.
Nou nou nou zeg je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet jaloers... maar als een spel nog niet uit is heb je geen recht om te gaan spoileren over HALO3...
Ik hoop dat je sterft in een beerput na een nekschot en nadat je door een bushokje bent getyft.
Ja we zijn jaloers op iemand die illegaal bezig is. Poe poe, ik heb ook enorm veel respect voor de dealer om de hoekquote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wil trouwens geen spoilers geven maar er gaat iets lulligs gebeuren in de campaign.
Nee dat heet gewoon "game over".quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je je bek ff houdt met je warez bullshit
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet jaloers... maar als een spel nog niet uit is heb je geen recht om te gaan spoileren over HALO3...
Ik hoop dat je sterft in een beerput na een nekschot en nadat je door een bushokje bent getyft.
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie is hier nou de N00B eikelbijter
had je een bomgordel om?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Vandaag 2 winkels voor de gein binnen gelopen om mischien een exemplaar te kunnen bemachtigen maar helaas
Afgezaagdquote:Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
had je een bomgordel om? [afbeelding]
Met andere woorden, Nee, ga dood kut Deoquote:
Hoezo dinsdag dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Viro het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag of woensdag heb ik geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H A L O 3
![]()
![]()
![]()
Woensdag hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
omdat tie dan in de winkels ligt he
26e pas toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
omdat tie dan in de winkels ligt he
Stuur een mailquote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer bol em opstuurt..
En donderdag heb je em uitgespeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Viro het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag of woensdag heb ik geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H A L O 3
![]()
![]()
![]()
Alsof winkeliers zich nog aan de releasedatum houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |