Dat gebeurt hier niet hoor, trust me.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:23 schreef Chocobo het volgende:
Mmm,.. misschien eerder?
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-3-een-week-te-vroeg
Net anders een spoedbetalingsverzoek gehad via Paypal ivm een verandering??,.... en een tijdige verzending. Ik schat het spel eerder in huis te hebben,.... misschien dinsdag,...quote:Op woensdag 19 september 2007 20:27 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier niet hoor, trust me.
Als het een NL shop is dat betwijfel ik het, de games mogen volgens MS nog niet eens voor de officiele release datum verzonden worden. Maargoed natuurlijk wel een leuke rel als iemand het wel doet.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net anders een spoedbetalingsverzoek gehad via Paypal ivm een verandering??,.... en een tijdige verzending. Ik schat het spel eerder in huis te hebben,.... misschien dinsdag,...
Anders hadden ze een mail gestuurd dat de deal niet doorging neem ik aanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef WolfsNL het volgende:
Hoorde via via dat Microsoft ze vrijdag gaat uitleveren, voor mensen die hem alvast willen hebben: check even de Bartsmit. Die hebben embargo's breken als hobby. Ik wacht gewoon op Bol.com met mijn gratis 13 maanden live
. Hopelijk hebben ze de vraag niet onderschat
.
ja... he?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan :S?
Dat moet hequote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
verkapt zie-mij-eens-patsen-met-het-toegangskaartje-post.
De echte?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat moet he
Ik ga LL Cool J pwnen, dat lijkt me duidelijk
Veronica Magazine heeft nog steeds niet laten weten dat ik heb gewonnenquote:
Omdat je niet gewonnen hebt misschien?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
Veronica Magazine heeft nog steeds niet laten weten dat ik heb gewonnen
Ik wil graag dat je je bek ff houdt met je warez bullshitquote:Op donderdag 20 september 2007 14:10 schreef Dutch_Nelson het volgende:
-Wij hoeven niet te weten wat jij in je download foldertje hebt staan-
Nee niet jaloers... maar als een spel nog niet uit is heb je geen recht om te gaan spoileren over HALO3...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jaloers dat iemand al op de helft van de campaign zit?
Wil trouwens geen spoilers geven maar er gaat iets lulligs gebeuren in de campaign.
Nou nou nou zeg je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet jaloers... maar als een spel nog niet uit is heb je geen recht om te gaan spoileren over HALO3...
Ik hoop dat je sterft in een beerput na een nekschot en nadat je door een bushokje bent getyft.
Ja we zijn jaloers op iemand die illegaal bezig is. Poe poe, ik heb ook enorm veel respect voor de dealer om de hoekquote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Wil trouwens geen spoilers geven maar er gaat iets lulligs gebeuren in de campaign.
Nee dat heet gewoon "game over".quote:Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je je bek ff houdt met je warez bullshit
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet jaloers... maar als een spel nog niet uit is heb je geen recht om te gaan spoileren over HALO3...
Ik hoop dat je sterft in een beerput na een nekschot en nadat je door een bushokje bent getyft.
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie is hier nou de N00B eikelbijter
had je een bomgordel om?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:34 schreef Sala-adin het volgende:
Vandaag 2 winkels voor de gein binnen gelopen om mischien een exemplaar te kunnen bemachtigen maar helaas
Afgezaagdquote:Op donderdag 20 september 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
had je een bomgordel om? [afbeelding]
Met andere woorden, Nee, ga dood kut Deoquote:
Hoezo dinsdag dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Viro het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag of woensdag heb ik geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H A L O 3
![]()
![]()
![]()
Woensdag hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
omdat tie dan in de winkels ligt he
26e pas toch?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:30 schreef Scarface2004 het volgende:
omdat tie dan in de winkels ligt he
Stuur een mailquote:Op donderdag 20 september 2007 20:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer bol em opstuurt..
En donderdag heb je em uitgespeeldquote:Op donderdag 20 september 2007 19:29 schreef Viro het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag of woensdag heb ik geen leven meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
H A L O 3
![]()
![]()
![]()
Alsof winkeliers zich nog aan de releasedatum houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |