Die verkoopt het wel op dinsdag?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:49 schreef linuxje het volgende:
de intertoys bij mij zei dat ze hem op de release date pas gingen verkopen, hij wilde niet eerder verkopendan maar naar FRS ofzo :p
komt omdat de ali illegali versie een downgrade heeft gekregenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ik was ook vrij enthousiast... was snel over...![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ik kan werken op de premiere van halo3 in de tuschinski
Zal ik gaan of niet
Zou dat het zijn? Beter dan dat ik 60 euro aan een game uitgeef die bagger blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:19 schreef kepler het volgende:
[..]
komt omdat de ali illegali versie een downgrade heeft gekregen
Ik ga 70 euro uitgeven aan dit bagger spelquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Beter dan dat ik 60 euro aan een game uitgeef die bagger blijkt te zijn.
dus je bent gestopt na een uurtje?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Beter dan dat ik 60 euro aan een game uitgeef die bagger blijkt te zijn.
Waarom 70?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga 70 euro uitgeven aan dit bagger spel
Je speelt hem volgende weekquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:36 schreef Un4 het volgende:
Een NL dude uit mijn friendlist zat hem gisteravond te spelen, Coop mode.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef RHCPeter het volgende:
Ik kan hem dinsdag ook al ophalen bij de FRS
Ja zoiets. Maar ben vandaag verder wezen spelen en moet zeggen dat ie beter word als je er een beetje inzit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
dus je bent gestopt na een uurtje?
Ik zou er al inzitten als ik in de winkel sta en hoesje in mijn handen hebquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar ben vandaag verder wezen spelen en moet zeggen dat ie beter word als je er een beetje inzit.
mooi, dan kan je nu de game gewoon gaan kopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar ben vandaag verder wezen spelen en moet zeggen dat ie beter word als je er een beetje inzit.
Dat is leuk voor je.. EN NU GAAN BETALEN!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
geen idee, gewoon proberen vaak doen ze het wel, ook met cod3 toen der tijdquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:07 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die verkoopt het wel op dinsdag?
Hij is nog niet uit.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:13 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi, dan kan je nu de game gewoon gaan kopen
Ben nooit zo van 'groter is beter',.. wil gewoon thuis met een biertje online Halo 3 gamen,....quote:Op zondag 23 september 2007 11:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ze gaan in de tuchunski halo3 spelen in de grootste bioscoopzaal op het scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |