tsja, op elk potje past een dekseltje hčquote:
googlen bij images op kiss. Vind je hem vanzelf.quote:Op maandag 24 september 2007 22:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze in het groot?
Leuke wallpaper.
dan zal ik daar eens verandering in komen brengenquote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
allemaal kijkers, geen posters...
tsssss
Alvast sweet dreams voor straks Erikquote:Op maandag 24 september 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo slapen. Althans, ik ga nog even tv kijken en dan slapen.
gelukkig, daar is Maedel alweerquote:
ik heb die in het groot, als poster op me kamerquote:Op maandag 24 september 2007 22:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze in het groot?
Leuke wallpaper.
Waar is Faithz, ben je heel mooi op tijd met die koffie en dan komt ze niet opdagen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:27 schreef Stroekie het volgende:
"Zet alvast koffie voor Faithz en de rest klaar"![]()
ik denk dat we geboycot worden, en dat Faithz gewoon bij Maedel zit om hun nieuwe koffie machine uit te testen, en ons met de dagelijkse hoeveelheid koffie laten zittenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar is Faithz, ben je heel mooi op tijd met die koffie en dan komt ze niet opdagen!![]()
Dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk dat we geboycot worden, en dat Faithz gewoon bij Maedel zit om hun nieuwe koffie machine uit te testen, en ons met de dagelijkse hoeveelheid koffie laten zitten![]()
maar daar laten wij ons niet door van de wijs brengenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!![]()
Nou, dan hoop ik dat ze veel plezier hebben samen![]()
Ik denk dat het voor mij niet vroeg wordt, met de nieuwe poes, we zijn al na 9 uur thuis ofzo en dan nog even kijken hoe de mannen op haar reageren en zien hoe het gaat als ze wat rust heeft...quote:
zo, da's een fijne streek!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Daar wonen mijn ouders.
Ik was ook blij dat ik er na 23 jaar wegkonquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
zo, da's een fijne streek!![]()
Ik luister naar de nieuwe cd van Melissa Etheridge en lees de weblog van Tammy Etheridge.
Aangenaam tijdverdrijf
Ik heb er geen moeite mee, ik vind het een keurige benaming. Het is de officiėle naam.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het gaat om de kwestie "lesbienne", wat vind je dįįr van?
doe's een hint gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef Faithz het volgende:
I'm a homosexual!!
De eerste die deze quote raadt gaat door voor de wasmachine
ik mocht van mijn collega's pas na 8.00 uur achter de pc hier op mijn werk, er moest eerst een sociaal kringgesprek gehouden wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 07:51 schreef Faithz het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaat, nog geen koffie!
Pak het zelf wel
Mogge
dat was toch Hagenaar ??quote:Op woensdag 26 september 2007 08:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nooit geweten dat "Utrechtenaar" een scheldwoord is voor homoseksueel.
neuh, meer om beurten klagen en hartje luchtenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:29 schreef Faithz het volgende:
Kringvingeren!
nee dat is twee wekelijks aan het einde van de woensdag voor ons clusterquote:Op woensdag 26 september 2007 08:51 schreef Faithz het volgende:
Geen werkoverleg?
Wij praten vaak over de belangrijkste klanten e.d. maar we zijn ook een klein bedrijf.
is de vuurmuur bij jullie gesloopt ?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
fok!ken terwijl u werkt... wat een luxe
Goedemorgen allemaal
Nee, ik heb thuis gewerkt vanochtend. Ik ga nu nar mijn werk. Ik had een zieke thuis en moest wachten tot mijn ouders terug waren uit het ziekenhuis, mijn moeder had haar jaarlijkse check-up.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de vuurmuur bij jullie gesloopt ?
Maken dan!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Die heb ik nu niet, misschien vanavond!
Maar ze is echt wel een beetje zielig zo hoor...
(of bedoelde je van de cappucino?haha)
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik heb thuis gewerkt vanochtend. Ik ga nu nar mijn werk. Ik had een zieke thuis en moest wachten tot mijn ouders terug waren uit het ziekenhuis, mijn moeder had haar jaarlijkse check-up.
tot straks!
hele dikkequote:Op woensdag 26 september 2007 11:25 schreef Sitethief het volgende:
Ha, ga ik zomaar door mijn knie heen zodat ik college mis...........
Mijn jaar begint echt slecht
*zwaait naar Stroek*quote:Op woensdag 26 september 2007 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hele dikkeop de knie van Sitethief
Maar wel een garage kopenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee sorry.
Die heb ik verkocht om mijn kindjes te eten te kunnen geven.
Een kat.quote:
Ach, sommige mensen willen wel een half uur besteden aan dingen zoeken op internet, liever dan ik iig.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef Faithz het volgende:
Ja, in de KENNIS truc trap ik echt niet meer, hier op Fok
Stoofpot van wilde katquote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Een kat.![]()
Maar die kunnen we evt ook opeten
Vast dat laatste.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen willen wel een half uur besteden aan dingen zoeken op internet, liever dan ik iig.![]()
En dit is echt een vreemd verhaal vind ik, maar misschien ben ik wel niets gewend ofzo.
Ze fietsen best handig , alleen die van mijn vriend niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Faithz het volgende:
Daarvoor.
Maarre dat zijn toch geen fietsen
Hij is lief!quote:
Me of all people kan blijkbaar met google omgaan...quote:
Roze past bij mij, ik houd van kleurtjes en lief enzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef Faithz het volgende:
Hij is ROZE!
Ah, een medestander.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef Faithz het volgende:
Hij is ROZE!
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef Faithz het volgende:
Dus als we bij jullie in huis POLITIE roepen rent het parket weg![]()
Ik neem aan dat ie niet roze wordt als je een jongetje krijgt?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:34 schreef Faithz het volgende:
Dies bijna hetzelfde?
Roze meisje dus
Onze kinderkamer wordt roze
Ik houd ook wel van stoer ende zo...quote:
Ook (of vooral?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:34 schreef Faithz het volgende:
Dies bijna hetzelfde?
Roze meisje dus
Onze kinderkamer wordt roze
Maar lekker niet om 8 uur 's morgens. Klereherriequote:Op woensdag 26 september 2007 15:40 schreef Faithz het volgende:
Ook roze voor een jongentje en dan krijgt hij ook de naam die het meisje anders zal krijgen!
@Wonderer, dat moet je straks zelf doen
Bo?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:40 schreef Faithz het volgende:
Ook roze voor een jongentje en dan krijgt hij ook de naam die het meisje anders zal krijgen!
@Wonderer, dat moet je straks zelf doen
Micha?quote:
Dan moet dat jongetje maar gewoon homo wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie niet roze wordt als je een jongetje krijgt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Gert kan dan ook wel.
Was grapje Faithz....
Ja, dat kan, maar de meeste jongetjes vinden het niet leuk om een roze kamer te hebben. Das niet stoer.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet dat jongetje maar gewoon homo worden!
Ik weet het, ik heb ook niks met roze, misschien ook omdat het zo stereotype is.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar de meeste jongetjes vinden het niet leuk om een roze kamer te hebben. Das niet stoer.
En hij wil pokemonkaartjes(dat willen mijn meisjes trouwens ook, dus dat zegt niks, die hebben een roze kamer.
Echt nietquote:
Jij hebt meer met blauw en zwart?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb ook niks met roze, misschien ook omdat het zo stereotype is.
Totdat ie een jaar of 18 is heeft ie niks te vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar de meeste jongetjes vinden het niet leuk om een roze kamer te hebben. Das niet stoer.
En hij wil pokemonkaartjes(dat willen mijn meisjes trouwens ook, dus dat zegt niks, die hebben een roze kamer.
Och mag het best zien. We hebben nu toevallig een kamer met hele mooie roze lambrisering, die we laten zitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb ook niks met roze, misschien ook omdat het zo stereotype is.
Bier drink ik zelden, meer witte wijn (ja, dat is ook stereotypequote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt meer met blauw en zwart?
Drink je bier en draag je geen roze polo's en houd je niet van jaren 80- rock?
Eerst gaat een hygieniste mijn tanden schoonmaken en daarna komt de tandarts een halve minuut gluren.quote:
Ja, belachelijk topic is datquote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan ben je een twijfelgeval geloof ik, bier is wel een must om hetero te zijn heb ik gemerkt...
Ik heb het aan der lijve ondervonden dat het inderdaad not done is om als man witte wijn te drinken. Als heteroman. Of als veronderstelde heteroman.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan ben je een twijfelgeval geloof ik, bier is wel een must om hetero te zijn heb ik gemerkt...
Wat is er mis met Gertruidaquote:
tuurlijk wel, hij mag toch wel het wiel uitVINDEN ?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Totdat ie een jaar of 18 is heeft ie niks te vinden![]()
![]()
er is niks mis met het houden van witte wijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het aan der lijve ondervonden dat het inderdaad not done is om als man witte wijn te drinken. Als heteroman. Of als veronderstelde heteroman.
Nope. We noemen het zoals wij het willenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je moet je kinderen natuurlijk naar familieleden vernoemen. Zo gaat dat iig wel in mijn familie.
Na z'n 18e mag ie eigenwijs zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hij mag toch wel het wiel uitVINDEN ?![]()
Ach, een bastaardje...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nope. We noemen het zoals wij het willen
daarom kreeg ik Gerardus, naar mijn vader en opa, Theodorus, naar mijn Peetoom, en Gertruida naar mijn Peettante, als doopnamen meequote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je moet je kinderen natuurlijk naar familieleden vernoemen. Zo gaat dat iig wel in mijn familie.
Ik naar mijn oma's, en mijn zus naar de opa'squote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben in mijn doopnamen naar mijn opa's vernoemd. Maar mijn eigen naam is gewoon zelf verzonnen door mijn ouders.
En dus gaan ze Hope, Destiny of Capriccio hetenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:37 schreef Faithz het volgende:
En dat willen we ons kind nu net niet aandoen
Ja, dat vroeg mijn vrouw zich ook al af.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Faithz het volgende:
Maar Maedel, waarom heb je de keuken in godsnaam niet laten installeren
Onze oudste (bijna 6) heeft besloten dat ik roze behang met hartjes en kusjes in mijn nieuwe huis krijg op mijn slaapkamer, en dat wil hij zelf dan ook op zijn kamer zegt ie...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat mag weer niet van maedel,,,,quote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Faithz het volgende:
lol
dan moeten we deze maar snel vollullen
Waar is die gebleven dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef Faithz het volgende:
JB kan ook goed lullen maar die is er niet
Ik weet maar van eentje waar die uithangt, maar die komt maar zelden hier... En ik weet dat hij er meer bij zich heeft, maar die komen hier nooit.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Faithz het volgende:
En waar zijn de homo's als je ze nodig hebt!
jullie huis? Eigen woning of was het huurhuis en is het aan iemand anders verhuurd?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Faithz het volgende:
Komt misschien iemand ons huis huren. Heb er geen fijn gevoel bij.
Maar weet niet waarom. Misschien omdat ik het niet vertrouw. Of misschien wil ik hier wel helemaal niet weg... ook al is het hier aan de overkant
tja, dat is hier wel te verwachten natuurlijkquote:
Ik heb het al vaker over piemels gehad, werd zwaar afgestraft door Maedel metquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Om even terug te komen op maedel... ik hou niet van poesjes maar daar heb je mij toch ook niet over gehoord in dit topic... ik wil dus ook geen commentaar lezen op die opmerking van Faithz
dan weet ik waarom ik er geen fijn gevoel over zou hebben... als je hem eenmaal verhuurt kun je die mensen niet op straat zetten... pas als ze zelf gaan dan heb je het weer voor jezelf en kun je er weer mee doen en laten wat je wilt.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Faithz het volgende:
Eigen woning. Maar we hebben nu 2 huizen
Zou niet erg zijn als iemand deze zou huren. Dan zouden we alvast kunnen overhuizen na 2 weken doorpezen. Fijn voor de centen, kunnen we leuke dingen van kopen.
3x.... voor jou zwaat er wat.....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker over piemels gehad, werd zwaar afgestraft door Maedel met![]()
![]()
Dmv een contract kun je een opzeg termijn afspreken, als het verkocht wordt bvb.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dan weet ik waarom ik er geen fijn gevoel over zou hebben... als je hem eenmaal verhuurt kun je die mensen niet op straat zetten... pas als ze zelf gaan dan heb je het weer voor jezelf en kun je er weer mee doen en laten wat je wilt.
dan nog... ik zou het contract eerst door een goede advocaat door laten lezen, die er ervaring mee heeft. Huurders zijn een beschermde soort hoor...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dmv een contract kun je een opzeg termijn afspreken, als het verkocht wordt bvb.
Maar ze kan ons het leven behoorlijk zuur maken ja..
ja die stond er ook bij jaquote:
weet niet precies. Hoop binnen nu en 1 of 2 weken....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef Faithz het volgende:
Wanneer weet je van je woning?
Wil je zeggen dat ik het vanaf nu alleen moet gaan doen?quote:
Ik duim.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet niet precies. Hoop binnen nu en 1 of 2 weken....
Nee, bleek zo'n reclame voorstukje te zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik het vanaf nu alleen moet gaan doen?
Ja, ik kan me voorstellen dat het financieel wel goed uit komt. Maar vergeet de waarschuwing van je gevoel niet, ik zou het echt eerst eens ergens navragen... Al is het maar om jezelf gerust te stellen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef Faithz het volgende:
Ik weet het. Makelaar verzekert ons dat alles ok is. Maar het blijft een makelaar.
Ik weet de risico's.. maar jaNirak wil het graag, meestal is dat de verstandigste van ons tweeen
En voor het geld is het wel prettig, we houden nu niets over, dus geen extraatjes
Ik heb al gegoogled. Ik weet, dat als ze heel moeilijk gaat doen als ze eruit moet, dat we een probleem hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat het financieel wel goed uit komt. Maar vergeet de waarschuwing van je gevoel niet, ik zou het echt eerst eens ergens navragen... Al is het maar om jezelf gerust te stellen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Faithz het volgende:
Het is zo wel lekker bij je ouders zeker?
Had dat non contact een bepaalde reden?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat beter dan ik had durven hopen. We komen echt tot rust nu, al hebben mijn ouders er veel rust voor in moeten leveren natuurlijk. En als je dan bekijkt dat ik 14 jaar geen enkel contact met ze heb gehad.... Ik heb stomme fouten gemaakt in het verleden
Maar daar sta ik niet te veel bij stil, ik houd mijn blik op een goede toekomst gericht.
sterker nog, ik weet dat het zo simpel niet ligt. Omdat ik er ook aan gedacht heb om via die weg aan een huurwoning te komen. En nee, wees niet bang, het is niet jullie huisje dat ik op het oog hebquote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef Faithz het volgende:
Makelaartje wuift dit weg trouwens. Contract is contract zegt ie. Maar dat weet ik zo net nog niet.
Lol, misschien moeten wij eens pratenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sterker nog, ik weet dat het zo simpel niet ligt. Omdat ik er ook aan gedacht heb om via die weg aan een huurwoning te komen. En nee, wees niet bang, het is niet jullie huisje dat ik op het oog heb
Achteraf gezien ben ik niet de makkelijkste puber geweest. Tel daar een heel dominante vriend bij op, die je ontzettend claimt... en een verkeerde keuze, dan kom je er wel. Dit is de hele korte versie.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Had dat non contact een bepaalde reden?
Duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Achteraf gezien ben ik niet de makkelijkste puber geweest. Tel daar een heel dominante vriend bij op, die je ontzettend claimt... en een verkeerde keuze, dan kom je er wel. Dit is de hele korte versie.
Als je alles vantevoren weet... Maarreh... wil je ook kwijt WAT je anders had willen doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef Faithz het volgende:
En weet je, heel EERLIJK gezegd, weet ik niet of ik een jaar geleden hetzelfde had besloten als ik toen had geweten wat ik nu weet
Is dat erg..
Vandaar dat ik DE MEESTE zeiquote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onze oudste (bijna 6) heeft besloten dat ik roze behang met hartjes en kusjes in mijn nieuwe huis krijg op mijn slaapkamer, en dat wil hij zelf dan ook op zijn kamer zegt ie...
Ik weet niet of ik dat huis had willen kopenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je alles vantevoren weet... Maarreh... wil je ook kwijt WAT je anders had willen doen?
Ha...ha....ha....HATSIE!!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze Dee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze had verder niks, heeft speciaal voer gekregen tegen de diarree(heeft ze een klein beetje, maar DA kon niets vinden waar het aan kan liggen, zei dat het ook van de stress kon zijn, of wormpjes)ze is ontwormd en helemaal nagekeken.
Ze ijkt nu al wat opgeknapt, net heeft ze de hele tijd bij me liggen vrijkonten...![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ha...ha....ha....HATSIE!!!!
maarreh... ze zien er lief uit hoor JB
en "dat" is het oude of het nieuwe?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat huis had willen kopen
quote:
oh, maar het is toch hartstikke mooi? Is dit niet de dip die bij het langdurige klussen hoort? Als je er dadelijk in zit dan ben je er blij om!quote:
veel kijkplezierquote:
*knuffel*quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Faithz het volgende:
Mja, mede met de dip dat het oude nog niet verkocht is en ik tegen mijn zin in met een dame ga praten die het oude wil huren. Terwijl ik weet dat het wel welkom is.
Afscheid nemen kan best meilijk zijn, zelfs van een huis.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Faithz het volgende:
Mja, mede met de dip dat het oude nog niet verkocht is en ik tegen mijn zin in met een dame ga praten die het oude wil huren. Terwijl ik weet dat het wel welkom is.
Dus ze kreeg eerst een bad van je?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben er niet zo vaak savonds, meestal op mijn werk vooral...
Dee rook gisteren heel raar trouwens, alsof ze haar eerst in de kattenbak hadden opgesloten en daarna met potpourri hadden ingesmeerd, heel vies.
Ik zit hier te klagen terwijl jij bij je ouders woont omdat je helemaal geen huis hebt met je kinderenquote:
Naar beesten, die mensen hadden vier katten, vier kinderen en een grote hond, in een huisje dat volgens mij nog niet de helft is van het onze.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Faithz het volgende:
Rook het daar in huis ook raar?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus ze kreeg eerst een bad van je?
Nee, want dan vindt ze me dadelijk niet meer aardig, het is nu al veel beter, ze heeft zich steeds zitten wassen ook, voond het zelf denk ik ook niks.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus ze kreeg eerst een bad van je?
Gatver. Beesten zijn leuk maar ik wil ze niet ruiken.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Naar beesten, die mensen hadden vier katten, vier kinderen en een grote hond, in een huisje dat volgens mij nog niet de helft is van het onze.
en het onze is niet overdreven groot.
Ik zou niet bij mijn ouders kunnen /willen wonen, nooit, ik zou liever bijm mijn opa en oma gaan zitten dan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zit hier te klagen terwijl jij bij je ouders woont omdat je helemaal geen huis hebt met je kinderen
![]()
Ook dat komt allemaal goed hoor. Je hoort mij niet klagen, dit is al zo'n grote vooruitgang!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zit hier te klagen terwijl jij bij je ouders woont omdat je helemaal geen huis hebt met je kinderen
![]()
Dat vind ik dus ook(al moet ik zeggen dat ik haar wel ruik hoor, maar ja, dat wordt wel minder als het goed is, met die diarree is kan het niet anders even.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Gatver. Beesten zijn leuk maar ik wil ze niet ruiken.
Ja, dat vind ik heel fijn voor jequote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook dat komt allemaal goed hoor. Je hoort mij niet klagen, dit is al zo'n grote vooruitgang!
Mocht dat niet lukken heb ik nog isogelquote:Op woensdag 26 september 2007 21:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook(al moet ik zeggen dat ik haar wel ruik hoor, maar ja, dat wordt wel minder als het goed is, met die diarree is kan het niet anders even.
Mijn vader zou steeds willen "praten" en constant varagen hoe het ging en bij mijn moeder zou mijn stiefvader gek van de kindjes worden en zouden we heel erg ruzie krijgen, we liggen elkaar niet zoquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Faithz het volgende:
Nee, ik ook niet. HELL NO.
Ik heb een tijd bij mijn oma gewoond
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef Faithz het volgende:
Isogel?
Die van mij praten niet zoveelquote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader zou steeds willen "praten" en constant varagen hoe het ging en bij mijn moeder zou mijn stiefvader gek van de kindjes worden en zouden we heel erg ruzie krijgen, we liggen elkaar niet zoKorte bezoekjes okee, maar veel anger dan een paar uurtjes moet het niet worden...
Hij werd al boos omdat ik zei dat het mij niet zoveel kon schelen of ze roken verbieden in cafe's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |