Waar is die gebleven dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:08 schreef Faithz het volgende:
JB kan ook goed lullen maar die is er niet
Ik weet maar van eentje waar die uithangt, maar die komt maar zelden hier... En ik weet dat hij er meer bij zich heeft, maar die komen hier nooit.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Faithz het volgende:
En waar zijn de homo's als je ze nodig hebt!
jullie huis? Eigen woning of was het huurhuis en is het aan iemand anders verhuurd?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Faithz het volgende:
Komt misschien iemand ons huis huren. Heb er geen fijn gevoel bij.
Maar weet niet waarom. Misschien omdat ik het niet vertrouw. Of misschien wil ik hier wel helemaal niet weg... ook al is het hier aan de overkant
tja, dat is hier wel te verwachten natuurlijkquote:
Ik heb het al vaker over piemels gehad, werd zwaar afgestraft door Maedel metquote:Op woensdag 26 september 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
Om even terug te komen op maedel... ik hou niet van poesjes maar daar heb je mij toch ook niet over gehoord in dit topic... ik wil dus ook geen commentaar lezen op die opmerking van Faithz
dan weet ik waarom ik er geen fijn gevoel over zou hebben... als je hem eenmaal verhuurt kun je die mensen niet op straat zetten... pas als ze zelf gaan dan heb je het weer voor jezelf en kun je er weer mee doen en laten wat je wilt.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef Faithz het volgende:
Eigen woning. Maar we hebben nu 2 huizen
Zou niet erg zijn als iemand deze zou huren. Dan zouden we alvast kunnen overhuizen na 2 weken doorpezen. Fijn voor de centen, kunnen we leuke dingen van kopen.
3x.... voor jou zwaat er wat.....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker over piemels gehad, werd zwaar afgestraft door Maedel met![]()
![]()
Dmv een contract kun je een opzeg termijn afspreken, als het verkocht wordt bvb.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dan weet ik waarom ik er geen fijn gevoel over zou hebben... als je hem eenmaal verhuurt kun je die mensen niet op straat zetten... pas als ze zelf gaan dan heb je het weer voor jezelf en kun je er weer mee doen en laten wat je wilt.
dan nog... ik zou het contract eerst door een goede advocaat door laten lezen, die er ervaring mee heeft. Huurders zijn een beschermde soort hoor...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dmv een contract kun je een opzeg termijn afspreken, als het verkocht wordt bvb.
Maar ze kan ons het leven behoorlijk zuur maken ja..
ja die stond er ook bij jaquote:
weet niet precies. Hoop binnen nu en 1 of 2 weken....quote:Op woensdag 26 september 2007 21:19 schreef Faithz het volgende:
Wanneer weet je van je woning?
Wil je zeggen dat ik het vanaf nu alleen moet gaan doen?quote:
Ik duim.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
weet niet precies. Hoop binnen nu en 1 of 2 weken....
Nee, bleek zo'n reclame voorstukje te zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik het vanaf nu alleen moet gaan doen?
Ja, ik kan me voorstellen dat het financieel wel goed uit komt. Maar vergeet de waarschuwing van je gevoel niet, ik zou het echt eerst eens ergens navragen... Al is het maar om jezelf gerust te stellen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef Faithz het volgende:
Ik weet het. Makelaar verzekert ons dat alles ok is. Maar het blijft een makelaar.
Ik weet de risico's.. maar jaNirak wil het graag, meestal is dat de verstandigste van ons tweeen
En voor het geld is het wel prettig, we houden nu niets over, dus geen extraatjes
Ik heb al gegoogled. Ik weet, dat als ze heel moeilijk gaat doen als ze eruit moet, dat we een probleem hebben.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat het financieel wel goed uit komt. Maar vergeet de waarschuwing van je gevoel niet, ik zou het echt eerst eens ergens navragen... Al is het maar om jezelf gerust te stellen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:24 schreef Faithz het volgende:
Het is zo wel lekker bij je ouders zeker?
Had dat non contact een bepaalde reden?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het gaat beter dan ik had durven hopen. We komen echt tot rust nu, al hebben mijn ouders er veel rust voor in moeten leveren natuurlijk. En als je dan bekijkt dat ik 14 jaar geen enkel contact met ze heb gehad.... Ik heb stomme fouten gemaakt in het verleden
Maar daar sta ik niet te veel bij stil, ik houd mijn blik op een goede toekomst gericht.
sterker nog, ik weet dat het zo simpel niet ligt. Omdat ik er ook aan gedacht heb om via die weg aan een huurwoning te komen. En nee, wees niet bang, het is niet jullie huisje dat ik op het oog hebquote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef Faithz het volgende:
Makelaartje wuift dit weg trouwens. Contract is contract zegt ie. Maar dat weet ik zo net nog niet.
Lol, misschien moeten wij eens pratenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sterker nog, ik weet dat het zo simpel niet ligt. Omdat ik er ook aan gedacht heb om via die weg aan een huurwoning te komen. En nee, wees niet bang, het is niet jullie huisje dat ik op het oog heb
Achteraf gezien ben ik niet de makkelijkste puber geweest. Tel daar een heel dominante vriend bij op, die je ontzettend claimt... en een verkeerde keuze, dan kom je er wel. Dit is de hele korte versie.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef Faithz het volgende:
[..]
Had dat non contact een bepaalde reden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |