Duidelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Achteraf gezien ben ik niet de makkelijkste puber geweest. Tel daar een heel dominante vriend bij op, die je ontzettend claimt... en een verkeerde keuze, dan kom je er wel. Dit is de hele korte versie.
Als je alles vantevoren weet... Maarreh... wil je ook kwijt WAT je anders had willen doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:28 schreef Faithz het volgende:
En weet je, heel EERLIJK gezegd, weet ik niet of ik een jaar geleden hetzelfde had besloten als ik toen had geweten wat ik nu weet
Is dat erg..
Vandaar dat ik DE MEESTE zeiquote:Op woensdag 26 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onze oudste (bijna 6) heeft besloten dat ik roze behang met hartjes en kusjes in mijn nieuwe huis krijg op mijn slaapkamer, en dat wil hij zelf dan ook op zijn kamer zegt ie...
Ik weet niet of ik dat huis had willen kopenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je alles vantevoren weet... Maarreh... wil je ook kwijt WAT je anders had willen doen?
Ha...ha....ha....HATSIE!!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze Dee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze had verder niks, heeft speciaal voer gekregen tegen de diarree(heeft ze een klein beetje, maar DA kon niets vinden waar het aan kan liggen, zei dat het ook van de stress kon zijn, of wormpjes)ze is ontwormd en helemaal nagekeken.
Ze ijkt nu al wat opgeknapt, net heeft ze de hele tijd bij me liggen vrijkonten...![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ha...ha....ha....HATSIE!!!!
maarreh... ze zien er lief uit hoor JB
en "dat" is het oude of het nieuwe?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat huis had willen kopen
quote:
oh, maar het is toch hartstikke mooi? Is dit niet de dip die bij het langdurige klussen hoort? Als je er dadelijk in zit dan ben je er blij om!quote:
veel kijkplezierquote:
*knuffel*quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Faithz het volgende:
Mja, mede met de dip dat het oude nog niet verkocht is en ik tegen mijn zin in met een dame ga praten die het oude wil huren. Terwijl ik weet dat het wel welkom is.
Afscheid nemen kan best meilijk zijn, zelfs van een huis.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Faithz het volgende:
Mja, mede met de dip dat het oude nog niet verkocht is en ik tegen mijn zin in met een dame ga praten die het oude wil huren. Terwijl ik weet dat het wel welkom is.
Dus ze kreeg eerst een bad van je?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben er niet zo vaak savonds, meestal op mijn werk vooral...
Dee rook gisteren heel raar trouwens, alsof ze haar eerst in de kattenbak hadden opgesloten en daarna met potpourri hadden ingesmeerd, heel vies.
Ik zit hier te klagen terwijl jij bij je ouders woont omdat je helemaal geen huis hebt met je kinderenquote:
Naar beesten, die mensen hadden vier katten, vier kinderen en een grote hond, in een huisje dat volgens mij nog niet de helft is van het onze.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef Faithz het volgende:
Rook het daar in huis ook raar?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus ze kreeg eerst een bad van je?
Nee, want dan vindt ze me dadelijk niet meer aardig, het is nu al veel beter, ze heeft zich steeds zitten wassen ook, voond het zelf denk ik ook niks.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus ze kreeg eerst een bad van je?
Gatver. Beesten zijn leuk maar ik wil ze niet ruiken.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Naar beesten, die mensen hadden vier katten, vier kinderen en een grote hond, in een huisje dat volgens mij nog niet de helft is van het onze.
en het onze is niet overdreven groot.
Ik zou niet bij mijn ouders kunnen /willen wonen, nooit, ik zou liever bijm mijn opa en oma gaan zitten dan.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zit hier te klagen terwijl jij bij je ouders woont omdat je helemaal geen huis hebt met je kinderen
![]()
Ook dat komt allemaal goed hoor. Je hoort mij niet klagen, dit is al zo'n grote vooruitgang!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zit hier te klagen terwijl jij bij je ouders woont omdat je helemaal geen huis hebt met je kinderen
![]()
Dat vind ik dus ook(al moet ik zeggen dat ik haar wel ruik hoor, maar ja, dat wordt wel minder als het goed is, met die diarree is kan het niet anders even.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Gatver. Beesten zijn leuk maar ik wil ze niet ruiken.
Ja, dat vind ik heel fijn voor jequote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook dat komt allemaal goed hoor. Je hoort mij niet klagen, dit is al zo'n grote vooruitgang!
Mocht dat niet lukken heb ik nog isogelquote:Op woensdag 26 september 2007 21:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook(al moet ik zeggen dat ik haar wel ruik hoor, maar ja, dat wordt wel minder als het goed is, met die diarree is kan het niet anders even.
Mijn vader zou steeds willen "praten" en constant varagen hoe het ging en bij mijn moeder zou mijn stiefvader gek van de kindjes worden en zouden we heel erg ruzie krijgen, we liggen elkaar niet zoquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef Faithz het volgende:
Nee, ik ook niet. HELL NO.
Ik heb een tijd bij mijn oma gewoond
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef Faithz het volgende:
Isogel?
Die van mij praten niet zoveelquote:Op woensdag 26 september 2007 21:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vader zou steeds willen "praten" en constant varagen hoe het ging en bij mijn moeder zou mijn stiefvader gek van de kindjes worden en zouden we heel erg ruzie krijgen, we liggen elkaar niet zoKorte bezoekjes okee, maar veel anger dan een paar uurtjes moet het niet worden...
Hij werd al boos omdat ik zei dat het mij niet zoveel kon schelen of ze roken verbieden in cafe's.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |