Dan moet dat jongetje maar gewoon homo wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie niet roze wordt als je een jongetje krijgt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Gert kan dan ook wel.
Was grapje Faithz....
Ja, dat kan, maar de meeste jongetjes vinden het niet leuk om een roze kamer te hebben. Das niet stoer.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet dat jongetje maar gewoon homo worden!
Ik weet het, ik heb ook niks met roze, misschien ook omdat het zo stereotype is.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar de meeste jongetjes vinden het niet leuk om een roze kamer te hebben. Das niet stoer.
En hij wil pokemonkaartjes(dat willen mijn meisjes trouwens ook, dus dat zegt niks, die hebben een roze kamer.
Echt nietquote:
Jij hebt meer met blauw en zwart?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb ook niks met roze, misschien ook omdat het zo stereotype is.
Totdat ie een jaar of 18 is heeft ie niks te vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar de meeste jongetjes vinden het niet leuk om een roze kamer te hebben. Das niet stoer.
En hij wil pokemonkaartjes(dat willen mijn meisjes trouwens ook, dus dat zegt niks, die hebben een roze kamer.
Och mag het best zien. We hebben nu toevallig een kamer met hele mooie roze lambrisering, die we laten zitten.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb ook niks met roze, misschien ook omdat het zo stereotype is.
Bier drink ik zelden, meer witte wijn (ja, dat is ook stereotypequote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt meer met blauw en zwart?
Drink je bier en draag je geen roze polo's en houd je niet van jaren 80- rock?
Eerst gaat een hygieniste mijn tanden schoonmaken en daarna komt de tandarts een halve minuut gluren.quote:
Ja, belachelijk topic is datquote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan ben je een twijfelgeval geloof ik, bier is wel een must om hetero te zijn heb ik gemerkt...
Ik heb het aan der lijve ondervonden dat het inderdaad not done is om als man witte wijn te drinken. Als heteroman. Of als veronderstelde heteroman.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan ben je een twijfelgeval geloof ik, bier is wel een must om hetero te zijn heb ik gemerkt...
Wat is er mis met Gertruidaquote:
tuurlijk wel, hij mag toch wel het wiel uitVINDEN ?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Faithz het volgende:
[..]
Totdat ie een jaar of 18 is heeft ie niks te vinden![]()
![]()
er is niks mis met het houden van witte wijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het aan der lijve ondervonden dat het inderdaad not done is om als man witte wijn te drinken. Als heteroman. Of als veronderstelde heteroman.
Nope. We noemen het zoals wij het willenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je moet je kinderen natuurlijk naar familieleden vernoemen. Zo gaat dat iig wel in mijn familie.
Na z'n 18e mag ie eigenwijs zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, hij mag toch wel het wiel uitVINDEN ?![]()
Ach, een bastaardje...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nope. We noemen het zoals wij het willen
daarom kreeg ik Gerardus, naar mijn vader en opa, Theodorus, naar mijn Peetoom, en Gertruida naar mijn Peettante, als doopnamen meequote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je moet je kinderen natuurlijk naar familieleden vernoemen. Zo gaat dat iig wel in mijn familie.
Ik naar mijn oma's, en mijn zus naar de opa'squote:Op woensdag 26 september 2007 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben in mijn doopnamen naar mijn opa's vernoemd. Maar mijn eigen naam is gewoon zelf verzonnen door mijn ouders.
En dus gaan ze Hope, Destiny of Capriccio hetenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:37 schreef Faithz het volgende:
En dat willen we ons kind nu net niet aandoen
Ja, dat vroeg mijn vrouw zich ook al af.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Faithz het volgende:
Maar Maedel, waarom heb je de keuken in godsnaam niet laten installeren
Onze oudste (bijna 6) heeft besloten dat ik roze behang met hartjes en kusjes in mijn nieuwe huis krijg op mijn slaapkamer, en dat wil hij zelf dan ook op zijn kamer zegt ie...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat mag weer niet van maedel,,,,quote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Faithz het volgende:
lol
dan moeten we deze maar snel vollullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |