hele dikkequote:Op woensdag 26 september 2007 11:25 schreef Sitethief het volgende:
Ha, ga ik zomaar door mijn knie heen zodat ik college mis...........
Mijn jaar begint echt slecht
*zwaait naar Stroek*quote:Op woensdag 26 september 2007 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hele dikkeop de knie van Sitethief
Maar wel een garage kopenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee sorry.
Die heb ik verkocht om mijn kindjes te eten te kunnen geven.
Een kat.quote:
Ach, sommige mensen willen wel een half uur besteden aan dingen zoeken op internet, liever dan ik iig.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:21 schreef Faithz het volgende:
Ja, in de KENNIS truc trap ik echt niet meer, hier op Fok
Stoofpot van wilde katquote:Op woensdag 26 september 2007 13:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Een kat.![]()
Maar die kunnen we evt ook opeten
Vast dat laatste.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen willen wel een half uur besteden aan dingen zoeken op internet, liever dan ik iig.![]()
En dit is echt een vreemd verhaal vind ik, maar misschien ben ik wel niets gewend ofzo.
Ze fietsen best handig , alleen die van mijn vriend niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:28 schreef Faithz het volgende:
Daarvoor.
Maarre dat zijn toch geen fietsen
Hij is lief!quote:
Me of all people kan blijkbaar met google omgaan...quote:
Roze past bij mij, ik houd van kleurtjes en lief enzo.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef Faithz het volgende:
Hij is ROZE!
Ah, een medestander.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:26 schreef Faithz het volgende:
Hij is ROZE!
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:08 schreef Faithz het volgende:
Dus als we bij jullie in huis POLITIE roepen rent het parket weg![]()
Ik neem aan dat ie niet roze wordt als je een jongetje krijgt?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:34 schreef Faithz het volgende:
Dies bijna hetzelfde?
Roze meisje dus
Onze kinderkamer wordt roze
Ik houd ook wel van stoer ende zo...quote:
Ook (of vooral?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:34 schreef Faithz het volgende:
Dies bijna hetzelfde?
Roze meisje dus
Onze kinderkamer wordt roze
Maar lekker niet om 8 uur 's morgens. Klereherriequote:Op woensdag 26 september 2007 15:40 schreef Faithz het volgende:
Ook roze voor een jongentje en dan krijgt hij ook de naam die het meisje anders zal krijgen!
@Wonderer, dat moet je straks zelf doen
Bo?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:40 schreef Faithz het volgende:
Ook roze voor een jongentje en dan krijgt hij ook de naam die het meisje anders zal krijgen!
@Wonderer, dat moet je straks zelf doen
Micha?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |