zo, da's een fijne streek!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Daar wonen mijn ouders.
Ik was ook blij dat ik er na 23 jaar wegkonquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:02 schreef maedel het volgende:
[..]
zo, da's een fijne streek!![]()
Ik luister naar de nieuwe cd van Melissa Etheridge en lees de weblog van Tammy Etheridge.
Aangenaam tijdverdrijf
Ik heb er geen moeite mee, ik vind het een keurige benaming. Het is de officiële naam.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het gaat om de kwestie "lesbienne", wat vind je dáár van?
doe's een hint gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef Faithz het volgende:
I'm a homosexual!!
De eerste die deze quote raadt gaat door voor de wasmachine
ik mocht van mijn collega's pas na 8.00 uur achter de pc hier op mijn werk, er moest eerst een sociaal kringgesprek gehouden wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 07:51 schreef Faithz het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaat, nog geen koffie!
Pak het zelf wel
Mogge
dat was toch Hagenaar ??quote:Op woensdag 26 september 2007 08:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nooit geweten dat "Utrechtenaar" een scheldwoord is voor homoseksueel.
neuh, meer om beurten klagen en hartje luchtenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:29 schreef Faithz het volgende:
Kringvingeren!
nee dat is twee wekelijks aan het einde van de woensdag voor ons clusterquote:Op woensdag 26 september 2007 08:51 schreef Faithz het volgende:
Geen werkoverleg?
Wij praten vaak over de belangrijkste klanten e.d. maar we zijn ook een klein bedrijf.
is de vuurmuur bij jullie gesloopt ?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef DR34M3R het volgende:
fok!ken terwijl u werkt... wat een luxe
Goedemorgen allemaal
Nee, ik heb thuis gewerkt vanochtend. Ik ga nu nar mijn werk. Ik had een zieke thuis en moest wachten tot mijn ouders terug waren uit het ziekenhuis, mijn moeder had haar jaarlijkse check-up.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is de vuurmuur bij jullie gesloopt ?
Maken dan!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Die heb ik nu niet, misschien vanavond!
Maar ze is echt wel een beetje zielig zo hoor...
(of bedoelde je van de cappucino?haha)
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik heb thuis gewerkt vanochtend. Ik ga nu nar mijn werk. Ik had een zieke thuis en moest wachten tot mijn ouders terug waren uit het ziekenhuis, mijn moeder had haar jaarlijkse check-up.
tot straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |