Er stond helemaal niets in de garage en die vrouw gaat op vakantie en wil haar auto erin zetten.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:14 schreef PLAE@ het volgende:
Wel een beetje jammer dat de eigenaar niet gewoon in overleg is gegaan met de nabestaanden voordat hij het weer aan iemand anders gaat verhuren![]()
Erg veel begrip toon jij zelf dan overigens ook niet. Net alsof die spullen ineens verdampen als de eigenaar dood is. En net of de nabestaanden zo 123 een nieuwe ruimte daarvoor hebben.
Ga zelf op zoek naar een andere ruimte voor je spullen. uh ik bedoel die zogenaamde kennis
Dit slaat nergens op, ik stel gewoon een vraag en het gaat idd om een KENNIS, ik vraag het omdat ik het zo'n vaag verhaal vind.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:14 schreef PLAE@ het volgende:
Ga zelf op zoek naar een andere ruimte voor je spullen. uh ik bedoel die zogenaamde kennis
Een goede kennis dan, waar ik het er uitgebreid mee over heb gehad omdat het zo'n wazig verhaal is.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef PLAE@ het volgende:
Zeg dat dan meteen hé.
Tot zover het kennis geblaat
OT: uiteraard heeft zij daar geen recht op.
Dan is het beklonken lijkt het me. Als er afspraken zijn gemaakt kan een derde niet opeens aan komen zetten met 'o nee we doen het toch anders'.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat was dus al gebeurd toen die vrouw nog aan kwam zetten..
Dat is in geval van bewoning.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
http://www.huurders.info/?id=254
Nabestaanden
Als er verder niemand anders op de woning woonde dan eindigt de huurovereenkomst 2 volle kalendermaanden na het overlijden van de huurder. Indien de erfgenamen dit willen kan dit vervroegd worden tot 1 kalendermaand. In dat geval kan dit tot 1 dag van tevoren worden doorgegeven aan de verhuurder.
Daar heb je gelijk in, had ik ook al bedacht, maar de afspraak met de kinderen van die man was, dat zij de komende maanden huur teruggestort zouden krijgen en dat hij die garage kon verkopen, ik snap gewoon niet waar die vriendin vandaan komt, want die heeft volgens mij sowieso geen rechten, als zij niet op het huurcontract staat en niet officieel bij hem woont, dan is de zaak toch afgedaan lijkt me?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:35 schreef Pool het volgende:
Het heeft niet zoveel zin om wetsartikelen erbij te pakken over verhuur van woningen, als je het over verhuur van een garage hebt. Bovendien is de huur al betaald tot eind december, koop breekt geen huur, dus je kennis lijkt me sowieso weinig rechten te hebben tot december. Die rechten liggen bij de erfgenamen van de huurder.
Oja, bovenstaande is intuïtief, ik heb niet zo'n verstand van huurrecht en geen wetboek bij de hand, maar ik weet wel dat er het een en ander niet klopt aan de posts hierboven en al zeker niet aan de aangehaalde wetten die over woningen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |