Ik hoop het ook voor haar en dat ze mij maar mag inhalen, qua leeftijd.quote:
quote:
Doe maar 10 minuten later.quote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef borisz het volgende:
nog 13 minuten![]()
heb maar 4,50 betaald voor vanmiddag
suited ?quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom eigenlijk?
Edit: Al gevonden. Die A9 ook altijd![]()
que?quote:
Ik met de leuke goal-alerts in het stadion. Wat betreft de wedstrijd die nu bezig is, daarvan hoor ik de uitslag ook wel in het stadion.quote:Op zondag 23 september 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik doe het gewoon met Radio 1.
sterktequote:Op zondag 23 september 2007 13:04 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten. Het vervoer zal wel zo voor komen rijden
nee SA-ersquote:Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef SCH het volgende:
Is dit de club voor SS-ers?
Ik snap m niet. Leg ff uitquote:
en Suited betekent van dezelfde serie.quote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
A9 kan ook een poker combinatie zijn
Dat was het hier ookquote:
Als je 5 minuten had gewacht had je die Fries een dooddoener aan kunnen smerenquote:Op zondag 23 september 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Super Sunday.
Terugblik zaterdaghoofdklasse speelronde 4
En hij moet toch al aan de azijnquote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je 5 minuten had gewacht had je die Fries een dooddoener aan kunnen smeren![]()
In ieder geval geen azijn voor julliequote:Op zondag 23 september 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
zo, een biertje zal er wel ingaan nu
DIGGER vast ook.quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was me een mooie voetbalmiddag, heb genoten.
Heb je al kunnen strepen in je signature?quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was me een mooie voetbalmiddag, heb genoten.
Ofcourse.quote:Op zondag 23 september 2007 16:23 schreef borisz het volgende:
BLoes pleur jij wat hapjes in de pan ?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ofcourse.
Haal jij ze er weer uit, ik zit buiten
[afbeelding]
[afbeelding]
adhd huppelsmiliesquote:
en z'n vrouw feyenoord, zal gezellig zijn thuisquote:Op zondag 23 september 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die geniet het hele seizoen toch al van de topclub ADO![]()
![]()
Ik hoorde DIGGER laatst zeggen dat zijn vrouw een voetballiefhebber en kenner was, waarom ben je dan in godsnaam supporter van Feyenoordquote:Op zondag 23 september 2007 16:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en z'n vrouw feyenoord, zal gezellig zijn thuis
Grulez en sinaasappelsap?quote:Op zondag 23 september 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:
Ik had niks te drinken in huis, dus een pak jus d'orange gekocht bij de cafetaria. Kost gewoon 2,45![]()
Mijn ogen, wat doe jequote:
Dus je hebt eens uitgeslapen ?quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef appelsientje het volgende:
Oja vrijgezellenfeest gisteren was leuk
Voor Sar?quote:Op zondag 23 september 2007 17:32 schreef borisz het volgende:
v basten zit bij man U - chelsea
quote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Hup Napoli, Roma, Genoa, AZ, Feyenoord, Celtic en Chelsea, make my day
geen idee, hij zit dicht bij abramofiets. dus misschien ...quote:Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor Sar?
Beetje raar dat je Supersunday daarvoor skipt.
Ik hoop 't.quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
geen idee, hij zit dicht bij abramofiets. dus misschien ...![]()
Had jij er vorige week ook al niet 1quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef appelsientje het volgende:
Oja vrijgezellenfeest gisteren was leuk
quote:Op zondag 23 september 2007 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had jij er vorige week ook al niet 1![]()
Okeequote:Op zondag 23 september 2007 17:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup... maar toen hadden de meiden een vrijgezellenfeest en gingen daarna samen stappen... en nu was het andersom
quote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Trouwens zullen we een keer afspreken voor 1 van de 2 resterende CL-wedstrijden. LIjkt me leuk om elkaar weer IRL te zien.
Is goed, het lukt mij ook wel om redelijk op tijd in Eindhoven te zijn natuurlijk. Is we een koekhap dag, maar dan nog kan ik dan al om 19.00 uur of zo in EIndhoven zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 17:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed idee
ik denk dat het de aankomende keer wel kan.. dan zijn we volgens mij vroeg in Eindhoven.... moeten ff kijken
Chelsea wint niet van Man U!quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Tot nu toe geen van deze clubs gewonnen.![]()
Genoa en Chelsea zijn nog bezig, maar gezien de verkeerde clubvoorkeuren van DIGGER zal dat ook wel niets worden.
Leuke dag gehad, DIGGER?quote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Zeker. Was een erg leuke middag in het stadion.quote:Op zondag 23 september 2007 17:55 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat een middag
Dat is een goed anti-katermiddel
Wat kan jij gemeen zijnquote:
Ik.quote:Op zondag 23 september 2007 18:19 schreef SCH het volgende:
Jaap en Desmond en Nick net in de file:
Nick: Was Verdonk maar minister van Verkeer, dan stonden we hier niet
Desmond: Oe, ik haat Verdonk
Jaap: Waarom dan?
Desmond: Ze had een hele grote mond en daarom is ze er uit gegooidWie zegt dat ik niet op kan voeden?
quote:Op zondag 23 september 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
Zegt de moeder van een mislukte honkballer met piekhaar en een jezusfreak op sandalen![]()
En dan zeg je dat DIGGER z'n kind verkeerd opvoedt door hem een haat jegens Ajax te laten ontwikkelenquote:Op zondag 23 september 2007 18:19 schreef SCH het volgende:
Jaap en Desmond en Nick net in de file:
Nick: Was Verdonk maar minister van Verkeer, dan stonden we hier niet
Desmond: Oe, ik haat Verdonk
Jaap: Waarom dan?
Desmond: Ze had een hele grote mond en daarom is ze er uit gegooidWie zegt dat ik niet op kan voeden?
Ik had het nog nooit met Des over Verdonk gehad, ik zweer het je. Hij heeft mensenkennis van zichzelfquote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan zeg je dat DIGGER z'n kind verkeerd opvoedt door hem een haat jegens Ajax te laten ontwikkelen
Ach, die flauwe Slavia grap hebben we ook vaak gezien.quote:
hoe komt t?quote:
ESCAPE toets to the rescuequote:Op zondag 23 september 2007 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beterschap iigquote:
het helpt dus alquote:
Vannacht moeten werken en er dan weer vroeg uit voor Ajax en dan vannacht weer werken! Ik heb maar 4 uurtjes geslapen in 48 uur dan.quote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef tha_dark het volgende:
Godverdomme, gisteren tot 6 uur wezen stappen en er dan weer om half 8 uit moeten om Ajax te kunnen kijken. Ik haat tijdsverschil!
Ikkequote:Op zondag 23 september 2007 20:11 schreef VoreG het volgende:
Vannacht moeten werken en er dan weer vroeg uit voor Ajax en dan vannacht weer werken! Ik heb maar 4 uurtjes geslapen in 48 uur dan.
Ik ben zieliger.
Dan doe je toch iets foutquote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke![]()
Ik moet (deze week) 32 uur werken, terwijl ik per week voor 24 uur wordt betaald![]()
![]()
Da's niet zielig, da's gewoon dom.quote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke![]()
Ik moet (deze week) 32 uur werken, terwijl ik per week voor 24 uur wordt betaald![]()
![]()
in de nieuwe lay out zit ie ookquote:
Alles nooit, maar voor een groot deel welquote:
waar te vinden?quote:Op zondag 23 september 2007 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
FullQuickReply, daar zit het bij net als QuickQuote en QuickEdit.
Ik zeg: Kut dagquote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Ai, dat heb je niet in de hand. Jammer.quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu enkel Unibet nog over, liep met QQ tegen AA aan.
Geniaalquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil wel even een leuke achterbank conversatie met jullie delen tussen Glenn (wijsneus) en Kady (begint nu enom veel te praten en met name te papegaaien):
Situatie: Glenn en Kady zitten achterin in hun zitjes, Glenn met een tas die hij per se wil vasthouden en hij kijkt uit het raam.
Glenn: "Koe"
Kady "Koe"
Glenn: "Molen"
Kady: "Molen"
Glenn: "Vrachtwagen"
Kady: "Vrachtwagen"
*Glenn showt even de tas die hij vast heeft*
Glenn: "Tas"
Kady: "Tas"
Glenn: "van mij"
Kady: "van Mij"
Glenn: "NEE VAN MIJ!"
Kady: "van mij"
Glenn: "NEE VAN MIJ HIJIJIJIJI!!!!!!!!!!!!!!!"
Kady: "van mij"
*Glenn haalt uit met de tas en slaat Kady vol in d'r gezicht*
Glenn: "VAN MIJ!"
Ik pieste bijna in m'n broek van het lachen.
Uit Unibet? Ik zit nu op 5500 chips ongeveer.quote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kwam wat op stoom, was een speler die veel speelde waar ik tegenaan liep. Jammer maar helaas.
Wat een opvoeding krijgen die kinderenquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef DIGGER het volgende:
*Glenn haalt uit met de tas en slaat Kady vol in d'r gezicht*
Glenn: "VAN MIJ!"
Ik pieste bijna in m'n broek van het lachen.
Nee, daar zit ik nu op 1300.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uit Unibet? Ik zit nu op 5500 chips ongeveer.
Sommige weken werk ik minder.quote:Op zondag 23 september 2007 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Je krijgt dus geen overuren uitgekeerd Bluezz![]()
Elke redelijke hand wordt hier allin gezet door die ene dude. AJs, KQoquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
heb je 38 komt er 338 op de flopheb je dan niks aan als je hem netjes fold.
Ja inderdaad. Dat vluchtgedrag verraadde al dat hij niet op de motor mocht zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef rubbereend het volgende:op SBS net een maniak op de motor
nou van ajax wordt je ook niet vrolijk dan maar PSVquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
DIGGER, heb je Kady al geleerd om Ajax, Manchester, Juventus, Empoli, Sampdoria en Hibernian toe te juichen, want met die clubs die jij vanmorgen nog aanmoedigde werd het vandaag toch niets.
Glenn slaapt nu vredig onder z'n Napoli dekbed, voor z'n bed op de grond ligt een groot kleed met wegen en gebouwen, o.a. een voetbalstadion (dat van Napoli dus) en ach, hij weet al dat je niet altijd kunt winnen (hij vraagt me wel eens naar Den Haagquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
DIGGER, heb je Kady al geleerd om Ajax, Manchester, Juventus, Empoli, Sampdoria en Hibernian toe te juichen, want met die clubs die jij vanmorgen nog aanmoedigde werd het vandaag toch niets.
Ik heb dan ook direct iets zwaarders in de tas gedaan.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat een opvoeding krijgen die kinderen![]()
hij werd aangehouden hier in Wamelquote:Op zondag 23 september 2007 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat vluchtgedrag verraadde al dat hij niet op de motor mocht zitten.
Trouwens het was dicht bij Beneden-Leeuwen dat is toch redelijk in de buurt van Wamel, toch?
Okeequote:Op zondag 23 september 2007 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij werd aangehouden hier in Wamelpolitiebureau logt inderdaad een dorp verder in Beneden Leeuwen
blond of bruin?quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben ook weg, twee paar tegen straat.
hele goede callquote:PokerStars Game #12227257541: Tournament #59867702, Freeroll Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 2007/09/23 - 15:48:26 (ET)
Table '59867702 53' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: djZany (7125 in chips)
Seat 2: DonricardoAA (80 in chips) is sitting out
Seat 3: Geert666 (75 in chips) is sitting out
Seat 4: RayMania4 (3980 in chips)
Seat 5: dynamokiev1 (775 in chips)
Seat 6: doppy666 (535 in chips) is sitting out
Seat 7: benjamin258 (2980 in chips)
Seat 8: Huntelaar25 (280 in chips) is sitting out
Seat 9: boriszz (5215 in chips)
RayMania4: posts small blind 75
dynamokiev1: posts big blind 150
*** HOLE CARDS ***
Dealt to boriszz [Kc As]
doppy666: folds
benjamin258: calls 150
Huntelaar25: folds
boriszz: raises 450 to 600
djZany: folds
DonricardoAA: folds
Geert666: folds
RayMania4: folds
dynamokiev1: folds
benjamin258: calls 450
*** FLOP *** [2h 5h 5c]
benjamin258: checks
boriszz: bets 750
benjamin258: calls 750
*** TURN *** [2h 5h 5c] [Js]
benjamin258: bets 1630 and is all-in
boriszz: calls 1630
*** RIVER *** [2h 5h 5c Js] [Tc]
*** SHOW DOWN ***
benjamin258: shows [Ah 4d] (a pair of Fives)
boriszz: shows [Kc As] (a pair of Fives - Ace+King kicker)
boriszz collected 6185 from pot
RayMania4 said, "supercall"
*** SUMMARY ***
Total pot 6185 | Rake 0
Board [2h 5h 5c Js Tc]
Seat 1: djZany folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: DonricardoAA folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Geert666 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: RayMania4 (small blind) folded before Flop
Seat 5: dynamokiev1 (big blind) folded before Flop
Seat 6: doppy666 folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: benjamin258 showed [Ah 4d] and lost with a pair of Fives
Seat 8: Huntelaar25 folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: boriszz showed [Kc As] and won (6185) with a pair of Fives
Bet niet zoveel als ik een straight draw hebquote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef borisz het volgende:
Net van hem met mijn azen een flinke pot gepakt en dan deze
[..]
hele goede call![]()
Jij hemelt jezelf altijd op?quote:Op zondag 23 september 2007 21:54 schreef borisz het volgende:
Net van hem met mijn azen een flinke pot gepakt en dan deze
[..]
hele goede call![]()
Bloesquote:Op zondag 23 september 2007 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bjooooooooooooooooooooooooooooooro
Anders doet niemand hetquote:Op zondag 23 september 2007 22:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Jezelf ophemelen is altijd goed.
Ja, begin december. Met Skyeurope kost het 80 euro voor 2 personen, retour.quote:
Het Ernst Happel-stadion bezoeken.quote:Op zondag 23 september 2007 22:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, begin december. Met Skyeurope kost het 80 euro voor 2 personen, retour.![]()
Nu maar eens kijken of er ook iets te doen is.
Ik wilde hetzelfde typen!quote:
quote:
Mijn vader zei altijd, Wenen zien en dan sterven.quote:
Maar hij heeft wel gescoord vandaag!quote:Op zondag 23 september 2007 22:15 schreef borisz het volgende:
mijn KJ een beetje waardeloos gespeeld.
En dan winnen ze allemaal.quote:Op zondag 23 september 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus volgend weekend ga ik wedden op alle andere ploegen.
me tooquote:
ja, dank jequote:Op zondag 23 september 2007 22:47 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een biertje!
Goeiemorgen.quote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Napoliquote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd, Wenen zien en dan sterven.
Op voetbalgebied ruk, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Hoe was je dag Digger ?
quote:
moet M-M wel een oktoberfest pakkie aantrekkenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
moet M-M wel een oktoberfest pakkie aantrekken![]()
quote:
er zijn meer maten beschikbaarquote:
dat weet je pas als je het aan hebtquote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
dan staat t alsnog voor geen meter
quote:Op maandag 24 september 2007 00:58 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt samen met Rubbereend naar heerlijke over the top rocl 'n' roll van de Hives op Duitsland 3
van deze?quote:Op maandag 24 september 2007 00:58 schreef tong80 het volgende:
Tong kijkt samen met Rubbereend naar heerlijke over the top rocl 'n' roll van de Hives op Duitsland 3
De rest is ook geweldig. Ondanks andere berichten van broer in het rockpalast topic. Genietenquote:Op maandag 24 september 2007 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]tis wachten tot ze because i wanna gaan doen
Trusten Tongquote:Op maandag 24 september 2007 03:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Maak het niet te laat vannacht. Moet er weer vroeg uit.
Dagelijkse kost. 7.00 uur beginnen met werken, waar ik nu naar toe gaquote:Op maandag 24 september 2007 06:36 schreef pfaf het volgende:
Ok, merci!
Vroeg uit je nest zeg, of is dat dagelijkse kost voor jou?
ja dus moet ik half 8 de bus pakkenquote:
Dat bepalen wij wel.quote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
dan staat t alsnog voor geen meter
ik ben donderdagochtend trouwens op de VU, bij rechten. Is hetzelfde gebouw volgens mijquote:Op maandag 24 september 2007 07:08 schreef borisz het volgende:
economie @ de VU
Nou idd!quote:Op maandag 24 september 2007 06:38 schreef pfaf het volgende:
Gezonde zaak, uitslapen is voor mietjes.
Werk ze!
quote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Vrouwen:
Je vrouw vraag of je een kaartje wilt uitprinten voor de route naar het Italiaans consulaat.
Je zegt: "Waarom, nog geen jaar geleden zijn we er samen geweest. Vanaf de Dam loop je Rokin af of de Kalverstraat door en dan zit je al aan het begin van de Vijzelstraat.
Maar ze moest en zou een plattegrond, dus daar moest heel laat de PC nog even apart voor aan.
Ze wist alleen geen nummer meer, maar dacht iets met 200 nogwat.
Dus maar 220 ingevoerd in Google maps, kaartje geprint en klaar.
Krijg ik vanmorgen telefoon waar nr. 220 in godsnaam ligt, ze was die hele straat al doorgelopen.
Blijkt nr. 220 dus niet te bestaan (zo ver gaat ie niet), maar is ze ondertussen wel langs een pand gelopen met Italioaanse vlag buiten.
En dan krijg jij de volle lading omdat ja haar naar het verkeerde nr. hebt laten zoeken.
Dus Appelsientje, ik weet dat ik te laat ben met deze waarschuwing, dus maar het beste ermee
quote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Glenn aan tafel nadat ie net stout was en wat had zitten huilen:
"Mamma, m'n ogen zijn helemaal nat, Glenn heeft er een zooitje van gemaakt"
"Rustig maar Glenn"
Even later, als Glenn wel wat gegeten heeft tussendoor maar nog steeds niks gedronken:
"Glenn, vergeet je niet ook wat te drinken?"
"Mamma ik wil niet"
"Waarom niet?"
"M'n ogen zijn al nat"
Allang gedaanquote:Op maandag 24 september 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
We kunnen weer.
Het Doelpunt van het Jaar - Speelronde #5
dan ben ik vrijquote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben donderdagochtend trouwens op de VU, bij rechten. Is hetzelfde gebouw volgens mij
quote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Uit de categorie belspelnieuws:
Zweeds belmeisje kotst live op tv
geen mini-meet dusquote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
dan ben ik vrij![]()
ben ik trouwens lui als ik de tram pak tussen de amstelveense weg en het VU medisch centrum ?![]()
quote:Leuk, die meningen van coaches. FC Utrecht heeft gewonnen en wat zegt assistent John van Loen: 'Misschien was dit wel onze zwakste wedstrijd tot nu toe.' AZ heeft verloren en wat zegt Louis van Gaal: 'Het was onze beste wedstrijd van het seizoen.' En zoals al eerder vermeld Ron Jans na de zege van FC Groningen: 'Het was helemaal niets.' Csaba Fehér had ook al gewonnen, met NAC Breda bij VVV-Venlo: 'Gauw vergeten deze wedstrijd.' En Jim van Fessem na de zege van De Graafschap op Vitesse: 'De winst was zwaar bevochten en misschien niet helemaal verdiend. Maar we nemen de punten wel mee, als je het niet erg vindt.'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |