Dagelijkse kost. 7.00 uur beginnen met werken, waar ik nu naar toe gaquote:Op maandag 24 september 2007 06:36 schreef pfaf het volgende:
Ok, merci!
Vroeg uit je nest zeg, of is dat dagelijkse kost voor jou?
ja dus moet ik half 8 de bus pakkenquote:
Dat bepalen wij wel.quote:Op maandag 24 september 2007 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
dan staat t alsnog voor geen meter
ik ben donderdagochtend trouwens op de VU, bij rechten. Is hetzelfde gebouw volgens mijquote:Op maandag 24 september 2007 07:08 schreef borisz het volgende:
economie @ de VU
Nou idd!quote:Op maandag 24 september 2007 06:38 schreef pfaf het volgende:
Gezonde zaak, uitslapen is voor mietjes.
Werk ze!
quote:Op maandag 24 september 2007 12:09 schreef DIGGER het volgende:
Vrouwen:
Je vrouw vraag of je een kaartje wilt uitprinten voor de route naar het Italiaans consulaat.
Je zegt: "Waarom, nog geen jaar geleden zijn we er samen geweest. Vanaf de Dam loop je Rokin af of de Kalverstraat door en dan zit je al aan het begin van de Vijzelstraat.
Maar ze moest en zou een plattegrond, dus daar moest heel laat de PC nog even apart voor aan.
Ze wist alleen geen nummer meer, maar dacht iets met 200 nogwat.
Dus maar 220 ingevoerd in Google maps, kaartje geprint en klaar.
Krijg ik vanmorgen telefoon waar nr. 220 in godsnaam ligt, ze was die hele straat al doorgelopen.
Blijkt nr. 220 dus niet te bestaan (zo ver gaat ie niet), maar is ze ondertussen wel langs een pand gelopen met Italioaanse vlag buiten.
En dan krijg jij de volle lading omdat ja haar naar het verkeerde nr. hebt laten zoeken.
Dus Appelsientje, ik weet dat ik te laat ben met deze waarschuwing, dus maar het beste ermee
quote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Glenn aan tafel nadat ie net stout was en wat had zitten huilen:
"Mamma, m'n ogen zijn helemaal nat, Glenn heeft er een zooitje van gemaakt"
"Rustig maar Glenn"
Even later, als Glenn wel wat gegeten heeft tussendoor maar nog steeds niks gedronken:
"Glenn, vergeet je niet ook wat te drinken?"
"Mamma ik wil niet"
"Waarom niet?"
"M'n ogen zijn al nat"
Allang gedaanquote:Op maandag 24 september 2007 13:44 schreef RayMania het volgende:
We kunnen weer.
Het Doelpunt van het Jaar - Speelronde #5
dan ben ik vrijquote:Op maandag 24 september 2007 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben donderdagochtend trouwens op de VU, bij rechten. Is hetzelfde gebouw volgens mij
quote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Uit de categorie belspelnieuws:
Zweeds belmeisje kotst live op tv
geen mini-meet dusquote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef borisz het volgende:
[..]
dan ben ik vrij![]()
ben ik trouwens lui als ik de tram pak tussen de amstelveense weg en het VU medisch centrum ?![]()
quote:Leuk, die meningen van coaches. FC Utrecht heeft gewonnen en wat zegt assistent John van Loen: 'Misschien was dit wel onze zwakste wedstrijd tot nu toe.' AZ heeft verloren en wat zegt Louis van Gaal: 'Het was onze beste wedstrijd van het seizoen.' En zoals al eerder vermeld Ron Jans na de zege van FC Groningen: 'Het was helemaal niets.' Csaba Fehér had ook al gewonnen, met NAC Breda bij VVV-Venlo: 'Gauw vergeten deze wedstrijd.' En Jim van Fessem na de zege van De Graafschap op Vitesse: 'De winst was zwaar bevochten en misschien niet helemaal verdiend. Maar we nemen de punten wel mee, als je het niet erg vindt.'
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |