Ik zeg: Kut dagquote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Hup Napoli, Roma, Genoa, AZ, Feyenoord, Celtic en Chelsea, make my day
Ai, dat heb je niet in de hand. Jammer.quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu enkel Unibet nog over, liep met QQ tegen AA aan.
Geniaalquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef DIGGER het volgende:
Ik wil wel even een leuke achterbank conversatie met jullie delen tussen Glenn (wijsneus) en Kady (begint nu enom veel te praten en met name te papegaaien):
Situatie: Glenn en Kady zitten achterin in hun zitjes, Glenn met een tas die hij per se wil vasthouden en hij kijkt uit het raam.
Glenn: "Koe"
Kady "Koe"
Glenn: "Molen"
Kady: "Molen"
Glenn: "Vrachtwagen"
Kady: "Vrachtwagen"
*Glenn showt even de tas die hij vast heeft*
Glenn: "Tas"
Kady: "Tas"
Glenn: "van mij"
Kady: "van Mij"
Glenn: "NEE VAN MIJ!"
Kady: "van mij"
Glenn: "NEE VAN MIJ HIJIJIJIJI!!!!!!!!!!!!!!!"
Kady: "van mij"
*Glenn haalt uit met de tas en slaat Kady vol in d'r gezicht*
Glenn: "VAN MIJ!"
Ik pieste bijna in m'n broek van het lachen.
Uit Unibet? Ik zit nu op 5500 chips ongeveer.quote:Op zondag 23 september 2007 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kwam wat op stoom, was een speler die veel speelde waar ik tegenaan liep. Jammer maar helaas.
Wat een opvoeding krijgen die kinderenquote:Op zondag 23 september 2007 21:16 schreef DIGGER het volgende:
*Glenn haalt uit met de tas en slaat Kady vol in d'r gezicht*
Glenn: "VAN MIJ!"
Ik pieste bijna in m'n broek van het lachen.
Nee, daar zit ik nu op 1300.quote:Op zondag 23 september 2007 21:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uit Unibet? Ik zit nu op 5500 chips ongeveer.
Sommige weken werk ik minder.quote:Op zondag 23 september 2007 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Je krijgt dus geen overuren uitgekeerd Bluezz![]()
Elke redelijke hand wordt hier allin gezet door die ene dude. AJs, KQoquote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
heb je 38 komt er 338 op de flopheb je dan niks aan als je hem netjes fold.
Ja inderdaad. Dat vluchtgedrag verraadde al dat hij niet op de motor mocht zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef rubbereend het volgende:op SBS net een maniak op de motor
nou van ajax wordt je ook niet vrolijk dan maar PSVquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
DIGGER, heb je Kady al geleerd om Ajax, Manchester, Juventus, Empoli, Sampdoria en Hibernian toe te juichen, want met die clubs die jij vanmorgen nog aanmoedigde werd het vandaag toch niets.
Glenn slaapt nu vredig onder z'n Napoli dekbed, voor z'n bed op de grond ligt een groot kleed met wegen en gebouwen, o.a. een voetbalstadion (dat van Napoli dus) en ach, hij weet al dat je niet altijd kunt winnen (hij vraagt me wel eens naar Den Haagquote:Op zondag 23 september 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
DIGGER, heb je Kady al geleerd om Ajax, Manchester, Juventus, Empoli, Sampdoria en Hibernian toe te juichen, want met die clubs die jij vanmorgen nog aanmoedigde werd het vandaag toch niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |