Als je 5 minuten had gewacht had je die Fries een dooddoener aan kunnen smerenquote:Op zondag 23 september 2007 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Super Sunday.
Terugblik zaterdaghoofdklasse speelronde 4
En hij moet toch al aan de azijnquote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je 5 minuten had gewacht had je die Fries een dooddoener aan kunnen smeren![]()
In ieder geval geen azijn voor julliequote:Op zondag 23 september 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
zo, een biertje zal er wel ingaan nu
DIGGER vast ook.quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was me een mooie voetbalmiddag, heb genoten.
Heb je al kunnen strepen in je signature?quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was me een mooie voetbalmiddag, heb genoten.
Ofcourse.quote:Op zondag 23 september 2007 16:23 schreef borisz het volgende:
BLoes pleur jij wat hapjes in de pan ?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ofcourse.
Haal jij ze er weer uit, ik zit buiten
[afbeelding]
[afbeelding]
adhd huppelsmiliesquote:
en z'n vrouw feyenoord, zal gezellig zijn thuisquote:Op zondag 23 september 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die geniet het hele seizoen toch al van de topclub ADO![]()
![]()
Ik hoorde DIGGER laatst zeggen dat zijn vrouw een voetballiefhebber en kenner was, waarom ben je dan in godsnaam supporter van Feyenoordquote:Op zondag 23 september 2007 16:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en z'n vrouw feyenoord, zal gezellig zijn thuis
Grulez en sinaasappelsap?quote:Op zondag 23 september 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:
Ik had niks te drinken in huis, dus een pak jus d'orange gekocht bij de cafetaria. Kost gewoon 2,45![]()
Mijn ogen, wat doe jequote:
Dus je hebt eens uitgeslapen ?quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef appelsientje het volgende:
Oja vrijgezellenfeest gisteren was leuk
Voor Sar?quote:Op zondag 23 september 2007 17:32 schreef borisz het volgende:
v basten zit bij man U - chelsea
quote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Hup Napoli, Roma, Genoa, AZ, Feyenoord, Celtic en Chelsea, make my day
geen idee, hij zit dicht bij abramofiets. dus misschien ...quote:Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor Sar?
Beetje raar dat je Supersunday daarvoor skipt.
Ik hoop 't.quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
geen idee, hij zit dicht bij abramofiets. dus misschien ...![]()
Had jij er vorige week ook al niet 1quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef appelsientje het volgende:
Oja vrijgezellenfeest gisteren was leuk
quote:Op zondag 23 september 2007 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had jij er vorige week ook al niet 1![]()
Okeequote:Op zondag 23 september 2007 17:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup... maar toen hadden de meiden een vrijgezellenfeest en gingen daarna samen stappen... en nu was het andersom
quote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Trouwens zullen we een keer afspreken voor 1 van de 2 resterende CL-wedstrijden. LIjkt me leuk om elkaar weer IRL te zien.
Is goed, het lukt mij ook wel om redelijk op tijd in Eindhoven te zijn natuurlijk. Is we een koekhap dag, maar dan nog kan ik dan al om 19.00 uur of zo in EIndhoven zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 17:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed idee
ik denk dat het de aankomende keer wel kan.. dan zijn we volgens mij vroeg in Eindhoven.... moeten ff kijken
Chelsea wint niet van Man U!quote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Tot nu toe geen van deze clubs gewonnen.![]()
Genoa en Chelsea zijn nog bezig, maar gezien de verkeerde clubvoorkeuren van DIGGER zal dat ook wel niets worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |