In ieder geval geen azijn voor julliequote:Op zondag 23 september 2007 16:20 schreef rubbereend het volgende:
zo, een biertje zal er wel ingaan nu
DIGGER vast ook.quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was me een mooie voetbalmiddag, heb genoten.
Heb je al kunnen strepen in je signature?quote:Op zondag 23 september 2007 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was me een mooie voetbalmiddag, heb genoten.
Ofcourse.quote:Op zondag 23 september 2007 16:23 schreef borisz het volgende:
BLoes pleur jij wat hapjes in de pan ?
quote:Op zondag 23 september 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ofcourse.
Haal jij ze er weer uit, ik zit buiten
[afbeelding]
[afbeelding]
adhd huppelsmiliesquote:
en z'n vrouw feyenoord, zal gezellig zijn thuisquote:Op zondag 23 september 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die geniet het hele seizoen toch al van de topclub ADO![]()
![]()
Ik hoorde DIGGER laatst zeggen dat zijn vrouw een voetballiefhebber en kenner was, waarom ben je dan in godsnaam supporter van Feyenoordquote:Op zondag 23 september 2007 16:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en z'n vrouw feyenoord, zal gezellig zijn thuis
Grulez en sinaasappelsap?quote:Op zondag 23 september 2007 16:45 schreef Grulez het volgende:
Ik had niks te drinken in huis, dus een pak jus d'orange gekocht bij de cafetaria. Kost gewoon 2,45![]()
Mijn ogen, wat doe jequote:
Dus je hebt eens uitgeslapen ?quote:Op zondag 23 september 2007 17:25 schreef appelsientje het volgende:
Oja vrijgezellenfeest gisteren was leuk
Voor Sar?quote:Op zondag 23 september 2007 17:32 schreef borisz het volgende:
v basten zit bij man U - chelsea
quote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Hup Napoli, Roma, Genoa, AZ, Feyenoord, Celtic en Chelsea, make my day
geen idee, hij zit dicht bij abramofiets. dus misschien ...quote:Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor Sar?
Beetje raar dat je Supersunday daarvoor skipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |