Leuke dag gehad, DIGGER?quote:Op zondag 23 september 2007 11:38 schreef DIGGER het volgende:
Hup Napoli, Roma, Genoa, AZ, Feyenoord, Celtic en Chelsea, make my day
Zeker. Was een erg leuke middag in het stadion.quote:Op zondag 23 september 2007 17:55 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat een middag
Dat is een goed anti-katermiddel
Wat kan jij gemeen zijnquote:
Ik.quote:Op zondag 23 september 2007 18:19 schreef SCH het volgende:
Jaap en Desmond en Nick net in de file:
Nick: Was Verdonk maar minister van Verkeer, dan stonden we hier niet
Desmond: Oe, ik haat Verdonk
Jaap: Waarom dan?
Desmond: Ze had een hele grote mond en daarom is ze er uit gegooidWie zegt dat ik niet op kan voeden?
quote:Op zondag 23 september 2007 18:26 schreef SCH het volgende:
Zegt de moeder van een mislukte honkballer met piekhaar en een jezusfreak op sandalen![]()
En dan zeg je dat DIGGER z'n kind verkeerd opvoedt door hem een haat jegens Ajax te laten ontwikkelenquote:Op zondag 23 september 2007 18:19 schreef SCH het volgende:
Jaap en Desmond en Nick net in de file:
Nick: Was Verdonk maar minister van Verkeer, dan stonden we hier niet
Desmond: Oe, ik haat Verdonk
Jaap: Waarom dan?
Desmond: Ze had een hele grote mond en daarom is ze er uit gegooidWie zegt dat ik niet op kan voeden?
Ik had het nog nooit met Des over Verdonk gehad, ik zweer het je. Hij heeft mensenkennis van zichzelfquote:Op zondag 23 september 2007 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan zeg je dat DIGGER z'n kind verkeerd opvoedt door hem een haat jegens Ajax te laten ontwikkelen
Ach, die flauwe Slavia grap hebben we ook vaak gezien.quote:
hoe komt t?quote:
ESCAPE toets to the rescuequote:Op zondag 23 september 2007 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beterschap iigquote:
het helpt dus alquote:
Vannacht moeten werken en er dan weer vroeg uit voor Ajax en dan vannacht weer werken! Ik heb maar 4 uurtjes geslapen in 48 uur dan.quote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef tha_dark het volgende:
Godverdomme, gisteren tot 6 uur wezen stappen en er dan weer om half 8 uit moeten om Ajax te kunnen kijken. Ik haat tijdsverschil!
Ikkequote:Op zondag 23 september 2007 20:11 schreef VoreG het volgende:
Vannacht moeten werken en er dan weer vroeg uit voor Ajax en dan vannacht weer werken! Ik heb maar 4 uurtjes geslapen in 48 uur dan.
Ik ben zieliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |