gelukkig hebben we de cossen nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders...lig helemaal gevouwen...
klinkt lekker he?
![]()
En ? En? En? Komt mijn Schoonmama nog ????????quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb de streams even vooruit gespoeld ....... het wordt heel leuk
Nou...hij straalt behoorlijk als hij haar ziet, denk dat hij haar toch wel een beetje leuk vind..quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Precies ja. Maareh... Dimitri vindt Nadia toch niet serieus leuk? Heeft ie stront in zijn ogen... en oren ook zeker...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En ? En? En? Komt mijn Schoonmama nog ????????
Het zou me zo tegen vallen van Dimitriquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Precies ja. Maareh... Dimitri vindt Nadia toch niet serieus leuk? Heeft ie stront in zijn ogen... en oren ook zeker...
Leuk scriptquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Dimitri is echt op pad gestuurd om Nadia te pakken te nemen vannacht![]()
Ja dat wel maar hij krijgt er toch voor betaald ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me zo tegen vallen van Dimitri![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Shit.....had ik net zo'n mooie kaart voor d'r gemaakt
[afbeelding]
Zeker weten! Volgens mij is Dimitri vastberadenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Dat wordt knallen vanavond. Nadia gaat op zeker met Dimitri lebberen.
Ikke wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik vind de muziek trouwens niet je van het zeg maar![]()
[..]
[afbeelding]
Frusterend, he. Ik ben toch al niet goed in namen (weet ook al niet meer hoe de zangleraar heet)quote:
1000% zeker wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Dat wordt knallen vanavond. Nadia gaat op zeker met Dimitri lebberen.
[..]
[afbeelding]
Wat zei ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Dimitri zegt dat er vuurwerk komt en een spannende show.
jij bent zeker die rechter op de kaart??quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avondquote:
Is zij een van de dates van Brian?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Disana, ik ken haar ook ergens van.
proestquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mij niet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me zo tegen vallen van Dimitri![]()
Ik ook zeker als je beseft dat er absuluut geen akoestiek is.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik vind de muziek trouwens niet je van het zeg maar![]()
Muhahahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eddy Wally komt vanavond ook niet hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
Wat een baggerband, zelden een bandje zo inspiratieloos zien spelen. En dan hebben ze waarschijnlijk nog nooit voor zoveel mensen gespeeld
Hee, kijk eens naar de muts van de zanger. Dat is fucking creatief, hip en origineel!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
Wat een baggerband, zelden een bandje zo inspiratieloos zien spelen. En dan hebben ze waarschijnlijk nog nooit voor zoveel mensen gespeeld
Nee, echt niet. Iets met een les of een demonstratie...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is zij een van de dates van Brian?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij niet!![]()
Als je Dennis' hart er nou mee zou breken omdat-ie zoveel van Nadia houdt.
Maar hij geeft geen zak om d'r,. die enge trol. Ze is veel te oud en van het verkeerde geslacht.
Wat een gelul zeg....quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Amanda en Nadia gaan helemaal los op Lieke. Ze hebben moeite om aardig tegen haar te doen.
Inderdaad.. 1 jaars feest en weer zo'n kansloos coverbandje. TE kansloos.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
Nu ineens weer? Het het ging zo "goed".................quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Amanda en Nadia gaan helemaal los op Lieke. Ze hebben moeite om aardig tegen haar te doen.
Het zal mij een rotzorg zijn of daarme het hart van Dennis gebroken wordt, het valt me gewoon tegen dat Dimitri eventueel voor Nadia gaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij niet!![]()
Als je Dennis' hart er nou mee zou breken omdat-ie zoveel van Nadia houdt.
Maar hij geeft geen zak om d'r,. die enge trol. Ze is veel te oud en van het verkeerde geslacht.
Nou is dat alles wat doen ze zelf al weken danquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef Lobasca het volgende:
nada heeft spelinformatie gekregen; Lieke probeert bij haar en Amanda informatie los te peuteren..
Is dat varken er ook weer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dimitri wil nadia, maar nadia wil Amanda.
Dat ze over een paar uur helemaal los op haar gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Nadia verteld aan Amanda dat Lieke probeerde om hun in te palmen,Amanda zegt nog dat deden wij ook.
Tweede gedeelte kon ik niet verstaan.
morgen zekerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Yes, Dennis gaat knallen, 100%
je moet werk en plezier gewoon kunnen scheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of daarme het hart van Dennis gebroken wordt, het valt me gewoon tegen dat Dimitri eventueel voor Nadia gaat.![]()
Ja Nadia had spelinformatie.Lieke doet express aardig tegen hun.Maar deden hun niet hetzelfde dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu ineens weer? Het het ging zo "goed".................![]()
tja, als Dennix gaat knallen............. zoek DEKKING!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Dennis is al aardig jaloers aan het worden.
Ik ben bang dat ie straks ruiten in gaat gooien.
Nee, hij vraagt alleen watquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef Darklight het volgende:
Dennix word al jaloers
,quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Dennis is al aardig jaloers aan het worden.
Ik ben bang dat ie straks ruiten in gaat gooien.
volgens wordt er op bianca van dob gedoeldquote:
Geef mij dan maar een pilsje. Heb ooit in een ver verleden weleens een jointje gerookt maar dat viel niet goed. Heb met mijn fiets op weg naar huis het hele verkeer lam gelegd.quote:
Die is al een tijdje dood.quote:
En misschien dààrom juist wel geschikt voor het spel.............quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef riri het volgende:
amanda en nadia zijn echt te stom voor dit spel
Die wil morgen niet herkent worden op straat, maar wel betaald voor een optredenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, kijk eens naar de muts van de zanger. Dat is fucking creatief, hip en origineel!![]()
Die gek neemt ook alleen maar zijn eigen drankje.Zielig jong.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef Varen het volgende:
[..]
,
Hij is ook lekker aan het drinken![]()
Die geeft zichzelf, voor zover nog mogelijk, wel altijd helemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eddy Wally komt vanavond ook niet hoor.
Dat denk ik dus ook, ze wil echte sexquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Dimitri doe je best.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
Dennix is echt obsessed dat ie Nada verliest, hij volgt haar overal. Echte liefde gaat door zn maag. Dekking over zn rug..
" Een Huub" Is dat een nieuw uitdrukking?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Ik zit te genieten!!!! Van jullie en de avondquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avond![]()
hoezo obsessiefquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Dennis wil geen "Huub" drinken. Hij gaat geen poison van de vijand drinken. Kikkergif. :;)
Volgens mij moet ze een Huub . Alcohol restrictie dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
nivootje nixquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt steeds meer praatjes
Says who?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Gordon komt
Hij weigert zelfs met zijn glas tegen de ' Huub ' te proostenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben die pokke herrie wel zat.
Dè?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
Marco komt zingen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben die pokke herrie wel zat.
Dat is het HOS virus.quote:
Laat hem helemaal lam para worden vanavond en hem op zijn dronken bek gaan. (Waarschijnlijk probeert hij zelfs dan nog om zijn haartjes recht te plakken.)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Nixs een grote dronken bek begint te krijgen. En vooral humorloos
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef robbiedekok het volgende:
Topband!!! wat willen jullie dan? guus meeuwis ofzo?
Als Gordon komt, wat krijg ik dan van je?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
K3...Gordon en nu weer Marco..
straks komt Hazes zeker?![]()
zou zomaar kunnen dat die even over komt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
K3...Gordon en nu weer Marco..
straks komt Hazes zeker?![]()
Zal ze er niet per ongeluk tegenaan gelopen zijn??? Dat achterwerk wil volgens mij nog wel eens de boel blokkeren...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Nadia is botergeil. Ze reed net tegen Bianca haar billen op !!
Ja hallo....denk je dat je er langs komt zonder die dingen te rakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Nadia is botergeil. Ze reed net tegen Bianca haar billen op !!
Aha, thanxquote:
Dingen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hallo....denk je dat je er langs komt zonder die dingen te raken![]()
Maar als het met een homo is vindt hij het niet erg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix haat het als Nadia drinkt en met andere praat
Wil je daar echt een antwoord op?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Gordon komt, wat krijg ik dan van je?
Als dit gedrag bij honden voorkomt dan is er toch sprake van "een loopse teef"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hallo....denk je dat je er langs komt zonder die dingen te raken![]()
En dan roept ie met een hoog piepstemmetje dat ie morgen terror op haar gaat plegen. 100%. Echt waar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
Dennis is een lopend tijdbommetje. Als Nadia nog ff doorgaat, dan gaat ie door het lint.
Mag hij dan nu even doorflippen en alle ruiten van de Villa eruit flikkeren?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix haat het als Nadia drinkt en met andere praat
dat doet hij al iets te vaak als hij weer ff in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Dennix wil Nadia in de gaten houden met het drinken, Hij kan beter zichzelf in de gaten houden.
De Nederlandse taal is niet toereikend om een goede omschrijving te gevenquote:
Nee over Nadiaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Dennis
"Gaat met iedereeen praten, lekker los, hehehe. Ik haat het, echt joh."
Ging over Huub?
Hij haat het dat Huub losjes met iedereen gaat praten.
How sneu can you get?
Dennis moet echt weg. Gooi in godesnaam de stream op andere mensen !!!
Lieverd, hij had het over nadaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Dennis
Ging over Huub?
How sneu can you get?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Dennis
Ging over Huub?
How sneu can you get?
Nee, geen Guus Geeuwis Alsjeblieft zeg Doe in ieder geval een bandje met een beetje vuur. Dit speelt zo stijf en plichtmatig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef robbiedekok het volgende:
Topband!!! wat willen jullie dan? guus meeuwis ofzo?
Misschien gaat hij vanavond wel tegen de deurpost aan pissen en dan heeft Huub hem vergiftigd. Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Dennis is bezopen
Een paar oordopjes........quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Gordon komt, wat krijg ik dan van je?
Omdat er een flinke rel aan zit te komen tussen die 2?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef blomst het volgende:
Waarom steeds Dennix en nadia in beeld.?
Als het meezit gaat Dennis over zijn limiet en verliest de controle, over zichzelf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef tipsch het volgende:
Wat lijkt me dat irritant, achtervolgd worden door iemand die je alcoholpercentage om het half uur checkt. Eerst Brian voor Amanda, nu Dennis voor Nadia.
Daar ligt het script vanavond. Dimitri gaat zo zoenen met Nada, en dan wordt Nix boos en gaat die tegen Dimitri kwakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef blomst het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien gaat hij vanavond wel tegen de deurpost aan pissen en dan heeft Huub hem vergiftigd. Dat waren nog eens tijden.![]()
ja.... mooie vrouwquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef bosb het volgende:
Wie staat er naast stanley?? is dat ellen?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het meezit gaat Dennis over zijn limiet en verliest de controle, over zichzelf.![]()
Gelukkig is de DJ helemaal niet eentonig in zijn dreunen.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef tutjehola het volgende:
Ik kan de muziek gewoon niet goed vinden, ik hou wel van dit soort muziek, maar vind deze band niet klinken. Er zit een hele ééntonige dreun in. En nee, geen Frans Bauer voor mij
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef Shayndel het volgende:
Kwamen er nu allemaal dames binnen? Dus de prostitiuee pinupclub gaat beginnen??
Heeft hij zijn kwaaktekst al uit zijn hoofd geleerd?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ligt het script vanavond. Dimitri gaat zo zoenen met Nada, en dan wordt Nix boos en gaat die tegen Dimitri kwaken
Als hij het dan niet doet, laat dan alsjeblieft Nadia de controle verliezen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het meezit gaat Dennis over zijn limiet en verliest de controle, over zichzelf.![]()
Misschien komen ze wel niet om te dansenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:04 schreef Kinga het volgende:
Die chickies kunnen dus niet dansen he.
Hele dag al zo.Dat stel verpest echt me streamplezier.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef blomst het volgende:
volgens mij Jeanquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef StephanL het volgende:
Van wie is dit liedje ook alweer?
Ik heb niet voor niets mijn telefoon al de hele avond klaar liggen. ik bel zo 112 hoorquote:
can't stop playing, volgens mij Dr. Kucho met nog iemand....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef StephanL het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix staat heel passief en roept DJ DJ
Dat nummer heette "Ik hou van jou". Artiestennaam ben ik even kwijt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef StephanL het volgende:
Andre Hazes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat nummer heette "Ik hou van jou". Artiestennaam ben ik even kwijt.![]()
quote:
Amanda zei al dat de jacuzzi schoongemaakt was vandaagquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel niet om te dansen![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat er een flinke rel aan zit te komen tussen die 2?
Soul City Fivequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef robbiedekok het volgende:
Wie mij de naam van die band kan vertellen krijgt van de week een massage van mijn vriendin!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:06 schreef bosb het volgende:
[..]
can't stop playing, volgens mij Dr. Kucho met nog iemand....
Dat is een lekker wijf!quote:
dat liedje " ik hou van jou... alleen van jou... ik kan niet leven in een wereld zonder jou"quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat nummer heette "Ik hou van jou". Artiestennaam ben ik even kwijt.![]()
marielle kwakman?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
dat liedje " ik hou van jou... alleen van jou... ik kan niet leven in een wereld zonder jou"
bedoel je die??
kweet ook niet hoe die zanger(es) heet
edit: dank je blomst.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
De cos gaat zo snel, ik heb amper de tijd om eens naar de streams te kijken.![]()
Waar is Jaap, achter de PC![]()
Maribelle toch.Met dat mooie haar ze kwam uit volendam.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
dat liedje " ik hou van jou... alleen van jou... ik kan niet leven in een wereld zonder jou"
bedoel je die??
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoel je die??
Roxanne ..... Hazesquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoel je die??
http://lirama.net/song/44652quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoel je die??
was dat niet Mariella ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoel je die??
Wij hebben een weddenschap wb Gordon. Jij gaat in je sig zeer lovende woorden over mij spreken als ik gelijk heb. Dat doe ik andersom ook als ik verlies.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een klereherrie....waar blijft Gordon...dan kan ik Gillend naar huis....
Ja hoor, hij heeft geoefend met de ontslagronde.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft hij zijn kwaaktekst al uit zijn hoofd geleerd?
Ik heb ook veel liever jou.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef robbiedekok het volgende:
He bedankt gab...!
Helaas heb ik geen vriendin.maaralsnog toppie...LOL![]()
![]()
![]()
[..]
hehe, nee die bedoelde ik niet. ik had het over die housetrack van een paar minuten geleden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoel je die??
Dank!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooie cap, strakke timing. Dit is Jaap ten voete uit.Feestje, Jaap?
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft geoefend met de ontslagronde.
Eerst roep je POESIE! POESIE'!
Dan spuug je even richting tegenstander.
Dan zakt hij door zijn klutsknietjes, en terwijl hij op handen en voeten rondspringt, zegt die 'KWAK!KWAK! KWAK!!"
100% KNALLEN!!![]()
![]()
hij zal lieke wel bedoelen...wie anders?...huub en lieke zijn de enige mensen over wie ze het steeds hebben dus.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Die wil te graag zegt brian, wie zou hij bedoelen?
maar wie zou die ermee bedoelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef Varen het volgende:
Brian boos: zei die wil te graag. Hij heeft Amanda begeleid naar de WC. Ze gaan weer coctailtje halen
Gregor salto en DR kuch met can't stop playing... (nogmaals)quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, nee die bedoelde ik niet. ik had het over die housetrack van een paar minuten geleden.
Heeft iemand al een mooie cap gemaakt van Miss Piggy.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef Varen het volgende:
Kim is er ook in het witte jurkje?
Wow die gaat hardquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever jou. [afbeelding] Heb je borsthaar ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |