http://lirama.net/song/44652quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
dat liedje " ik hou van jou... alleen van jou... ik kan niet leven in een wereld zonder jou"
bedoel je die??
kweet ook niet hoe die zanger(es) heet
was dat niet Mariella ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
dat liedje " ik hou van jou... alleen van jou... ik kan niet leven in een wereld zonder jou"
bedoel je die??
Wij hebben een weddenschap wb Gordon. Jij gaat in je sig zeer lovende woorden over mij spreken als ik gelijk heb. Dat doe ik andersom ook als ik verlies.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een klereherrie....waar blijft Gordon...dan kan ik Gillend naar huis....
Ja hoor, hij heeft geoefend met de ontslagronde.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft hij zijn kwaaktekst al uit zijn hoofd geleerd?
Ik heb ook veel liever jou.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef robbiedekok het volgende:
He bedankt gab...!
Helaas heb ik geen vriendin.maaralsnog toppie...LOL![]()
![]()
![]()
[..]
hehe, nee die bedoelde ik niet. ik had het over die housetrack van een paar minuten geleden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
bedoel je die??
Dank!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooie cap, strakke timing. Dit is Jaap ten voete uit.Feestje, Jaap?
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, hij heeft geoefend met de ontslagronde.
Eerst roep je POESIE! POESIE'!
Dan spuug je even richting tegenstander.
Dan zakt hij door zijn klutsknietjes, en terwijl hij op handen en voeten rondspringt, zegt die 'KWAK!KWAK! KWAK!!"
100% KNALLEN!!![]()
![]()
hij zal lieke wel bedoelen...wie anders?...huub en lieke zijn de enige mensen over wie ze het steeds hebben dus.....quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
Die wil te graag zegt brian, wie zou hij bedoelen?
maar wie zou die ermee bedoelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef Varen het volgende:
Brian boos: zei die wil te graag. Hij heeft Amanda begeleid naar de WC. Ze gaan weer coctailtje halen
Gregor salto en DR kuch met can't stop playing... (nogmaals)quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, nee die bedoelde ik niet. ik had het over die housetrack van een paar minuten geleden.
Heeft iemand al een mooie cap gemaakt van Miss Piggy.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:11 schreef Varen het volgende:
Kim is er ook in het witte jurkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |