volgens wordt er op bianca van dob gedoeldquote:
Geef mij dan maar een pilsje. Heb ooit in een ver verleden weleens een jointje gerookt maar dat viel niet goed. Heb met mijn fiets op weg naar huis het hele verkeer lam gelegd.quote:
Die is al een tijdje dood.quote:
En misschien dààrom juist wel geschikt voor het spel.............quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef riri het volgende:
amanda en nadia zijn echt te stom voor dit spel
Die wil morgen niet herkent worden op straat, maar wel betaald voor een optredenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, kijk eens naar de muts van de zanger. Dat is fucking creatief, hip en origineel!![]()
Die gek neemt ook alleen maar zijn eigen drankje.Zielig jong.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef Varen het volgende:
[..]
,
Hij is ook lekker aan het drinken![]()
Die geeft zichzelf, voor zover nog mogelijk, wel altijd helemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eddy Wally komt vanavond ook niet hoor.
Dat denk ik dus ook, ze wil echte sexquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Dimitri doe je best.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
Dennix is echt obsessed dat ie Nada verliest, hij volgt haar overal. Echte liefde gaat door zn maag. Dekking over zn rug..
" Een Huub" Is dat een nieuw uitdrukking?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Ik zit te genieten!!!! Van jullie en de avondquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avond![]()
hoezo obsessiefquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Dennis wil geen "Huub" drinken. Hij gaat geen poison van de vijand drinken. Kikkergif. :;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |