Nou is dat alles wat doen ze zelf al weken danquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef Lobasca het volgende:
nada heeft spelinformatie gekregen; Lieke probeert bij haar en Amanda informatie los te peuteren..
Is dat varken er ook weer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dimitri wil nadia, maar nadia wil Amanda.
Dat ze over een paar uur helemaal los op haar gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Nadia verteld aan Amanda dat Lieke probeerde om hun in te palmen,Amanda zegt nog dat deden wij ook.
Tweede gedeelte kon ik niet verstaan.
morgen zekerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Yes, Dennis gaat knallen, 100%
je moet werk en plezier gewoon kunnen scheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of daarme het hart van Dennis gebroken wordt, het valt me gewoon tegen dat Dimitri eventueel voor Nadia gaat.![]()
Ja Nadia had spelinformatie.Lieke doet express aardig tegen hun.Maar deden hun niet hetzelfde dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu ineens weer? Het het ging zo "goed".................![]()
tja, als Dennix gaat knallen............. zoek DEKKING!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Dennis is al aardig jaloers aan het worden.
Ik ben bang dat ie straks ruiten in gaat gooien.
Nee, hij vraagt alleen watquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef Darklight het volgende:
Dennix word al jaloers
,quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Dennis is al aardig jaloers aan het worden.
Ik ben bang dat ie straks ruiten in gaat gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |