gelukkig hebben we de cossen nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders...lig helemaal gevouwen...
klinkt lekker he?
![]()
En ? En? En? Komt mijn Schoonmama nog ????????quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb de streams even vooruit gespoeld ....... het wordt heel leuk
Nou...hij straalt behoorlijk als hij haar ziet, denk dat hij haar toch wel een beetje leuk vind..quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Precies ja. Maareh... Dimitri vindt Nadia toch niet serieus leuk? Heeft ie stront in zijn ogen... en oren ook zeker...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En ? En? En? Komt mijn Schoonmama nog ????????
Het zou me zo tegen vallen van Dimitriquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Precies ja. Maareh... Dimitri vindt Nadia toch niet serieus leuk? Heeft ie stront in zijn ogen... en oren ook zeker...
Leuk scriptquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Dimitri is echt op pad gestuurd om Nadia te pakken te nemen vannacht![]()
Ja dat wel maar hij krijgt er toch voor betaald ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me zo tegen vallen van Dimitri![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Shit.....had ik net zo'n mooie kaart voor d'r gemaakt
[afbeelding]
Zeker weten! Volgens mij is Dimitri vastberadenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Dat wordt knallen vanavond. Nadia gaat op zeker met Dimitri lebberen.
Ikke wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik vind de muziek trouwens niet je van het zeg maar![]()
[..]
[afbeelding]
Frusterend, he. Ik ben toch al niet goed in namen (weet ook al niet meer hoe de zangleraar heet)quote:
1000% zeker wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Dat wordt knallen vanavond. Nadia gaat op zeker met Dimitri lebberen.
[..]
[afbeelding]
Wat zei ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Dimitri zegt dat er vuurwerk komt en een spannende show.
jij bent zeker die rechter op de kaart??quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avondquote:
Is zij een van de dates van Brian?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Disana, ik ken haar ook ergens van.
proestquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mij niet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me zo tegen vallen van Dimitri![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |