gelukkig hebben we de cossen nogquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik doe niks anders...lig helemaal gevouwen...
klinkt lekker he?
![]()
En ? En? En? Komt mijn Schoonmama nog ????????quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb de streams even vooruit gespoeld ....... het wordt heel leuk
Nou...hij straalt behoorlijk als hij haar ziet, denk dat hij haar toch wel een beetje leuk vind..quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Precies ja. Maareh... Dimitri vindt Nadia toch niet serieus leuk? Heeft ie stront in zijn ogen... en oren ook zeker...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En ? En? En? Komt mijn Schoonmama nog ????????
Het zou me zo tegen vallen van Dimitriquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Precies ja. Maareh... Dimitri vindt Nadia toch niet serieus leuk? Heeft ie stront in zijn ogen... en oren ook zeker...
Leuk scriptquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef pullup het volgende:
Dimitri is echt op pad gestuurd om Nadia te pakken te nemen vannacht![]()
Ja dat wel maar hij krijgt er toch voor betaald ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me zo tegen vallen van Dimitri![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Shit.....had ik net zo'n mooie kaart voor d'r gemaakt
[afbeelding]
Zeker weten! Volgens mij is Dimitri vastberadenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Dat wordt knallen vanavond. Nadia gaat op zeker met Dimitri lebberen.
Ikke wel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik vind de muziek trouwens niet je van het zeg maar![]()
[..]
[afbeelding]
Frusterend, he. Ik ben toch al niet goed in namen (weet ook al niet meer hoe de zangleraar heet)quote:
1000% zeker wetenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Dat wordt knallen vanavond. Nadia gaat op zeker met Dimitri lebberen.
[..]
[afbeelding]
Wat zei ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Dimitri zegt dat er vuurwerk komt en een spannende show.
jij bent zeker die rechter op de kaart??quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avondquote:
Is zij een van de dates van Brian?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
Disana, ik ken haar ook ergens van.
proestquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mij niet!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou me zo tegen vallen van Dimitri![]()
Ik ook zeker als je beseft dat er absuluut geen akoestiek is.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef pasjesjen het volgende:
Ik vind de muziek trouwens niet je van het zeg maar![]()
Muhahahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eddy Wally komt vanavond ook niet hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
Wat een baggerband, zelden een bandje zo inspiratieloos zien spelen. En dan hebben ze waarschijnlijk nog nooit voor zoveel mensen gespeeld
Hee, kijk eens naar de muts van de zanger. Dat is fucking creatief, hip en origineel!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
Wat een baggerband, zelden een bandje zo inspiratieloos zien spelen. En dan hebben ze waarschijnlijk nog nooit voor zoveel mensen gespeeld
Nee, echt niet. Iets met een les of een demonstratie...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is zij een van de dates van Brian?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij niet!![]()
Als je Dennis' hart er nou mee zou breken omdat-ie zoveel van Nadia houdt.
Maar hij geeft geen zak om d'r,. die enge trol. Ze is veel te oud en van het verkeerde geslacht.
Wat een gelul zeg....quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Amanda en Nadia gaan helemaal los op Lieke. Ze hebben moeite om aardig tegen haar te doen.
Inderdaad.. 1 jaars feest en weer zo'n kansloos coverbandje. TE kansloos.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:45 schreef Borga het volgende:
Nu ineens weer? Het het ging zo "goed".................quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
Amanda en Nadia gaan helemaal los op Lieke. Ze hebben moeite om aardig tegen haar te doen.
Het zal mij een rotzorg zijn of daarme het hart van Dennis gebroken wordt, het valt me gewoon tegen dat Dimitri eventueel voor Nadia gaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij niet!![]()
Als je Dennis' hart er nou mee zou breken omdat-ie zoveel van Nadia houdt.
Maar hij geeft geen zak om d'r,. die enge trol. Ze is veel te oud en van het verkeerde geslacht.
Nou is dat alles wat doen ze zelf al weken danquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef Lobasca het volgende:
nada heeft spelinformatie gekregen; Lieke probeert bij haar en Amanda informatie los te peuteren..
Is dat varken er ook weer?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dimitri wil nadia, maar nadia wil Amanda.
Dat ze over een paar uur helemaal los op haar gaan...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef kybe het volgende:
Nadia verteld aan Amanda dat Lieke probeerde om hun in te palmen,Amanda zegt nog dat deden wij ook.
Tweede gedeelte kon ik niet verstaan.
morgen zekerquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Yes, Dennis gaat knallen, 100%
je moet werk en plezier gewoon kunnen scheiden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of daarme het hart van Dennis gebroken wordt, het valt me gewoon tegen dat Dimitri eventueel voor Nadia gaat.![]()
Ja Nadia had spelinformatie.Lieke doet express aardig tegen hun.Maar deden hun niet hetzelfde dan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu ineens weer? Het het ging zo "goed".................![]()
tja, als Dennix gaat knallen............. zoek DEKKING!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Dennis is al aardig jaloers aan het worden.
Ik ben bang dat ie straks ruiten in gaat gooien.
Nee, hij vraagt alleen watquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef Darklight het volgende:
Dennix word al jaloers
,quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Dennis is al aardig jaloers aan het worden.
Ik ben bang dat ie straks ruiten in gaat gooien.
volgens wordt er op bianca van dob gedoeldquote:
Geef mij dan maar een pilsje. Heb ooit in een ver verleden weleens een jointje gerookt maar dat viel niet goed. Heb met mijn fiets op weg naar huis het hele verkeer lam gelegd.quote:
Die is al een tijdje dood.quote:
En misschien dààrom juist wel geschikt voor het spel.............quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef riri het volgende:
amanda en nadia zijn echt te stom voor dit spel
Die wil morgen niet herkent worden op straat, maar wel betaald voor een optredenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, kijk eens naar de muts van de zanger. Dat is fucking creatief, hip en origineel!![]()
Die gek neemt ook alleen maar zijn eigen drankje.Zielig jong.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef Varen het volgende:
[..]
,
Hij is ook lekker aan het drinken![]()
Die geeft zichzelf, voor zover nog mogelijk, wel altijd helemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eddy Wally komt vanavond ook niet hoor.
Dat denk ik dus ook, ze wil echte sexquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Dimitri doe je best.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
Dennix is echt obsessed dat ie Nada verliest, hij volgt haar overal. Echte liefde gaat door zn maag. Dekking over zn rug..
" Een Huub" Is dat een nieuw uitdrukking?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Ik zit te genieten!!!! Van jullie en de avondquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avond![]()
hoezo obsessiefquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Dennis wil geen "Huub" drinken. Hij gaat geen poison van de vijand drinken. Kikkergif. :;)
Volgens mij moet ze een Huub . Alcohol restrictie dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
nivootje nixquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt steeds meer praatjes
Says who?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Gordon komt
Hij weigert zelfs met zijn glas tegen de ' Huub ' te proostenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben die pokke herrie wel zat.
Dè?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
Marco komt zingen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben die pokke herrie wel zat.
Dat is het HOS virus.quote:
Laat hem helemaal lam para worden vanavond en hem op zijn dronken bek gaan. (Waarschijnlijk probeert hij zelfs dan nog om zijn haartjes recht te plakken.)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Nixs een grote dronken bek begint te krijgen. En vooral humorloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |