quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:26 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik heb het over een ander hoerenfeest, bb, idd, Linda. Thanks
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat dat ene Marokkaanse meisje komt. De vervangster van Palma zeg maar.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef Starlie het volgende:
Is het een thema feest ofzo? Die blonde van DOB ziet eruit als miss piggy, Palma als Cruella Devil en Elly als de goede toverfee...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef Mokum020 het volgende:
Herma de Heks heeft ook een jurkje gehuurd.....![]()
Een joint.quote:
Zoveel hoeren gezien in dat jaar dat ik de tel kwijt ben...........quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef tutjehola het volgende:
Wie was dat ook al weer, van dat HOERENFEEST?
Linda van BB?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef tutjehola het volgende:
Wie was dat ook al weer, van dat HOERENFEEST?
Kijk, daar hebben we wat aan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb voor jullie wat drank neergezet........als je dorst hebt pak je maar:
[afbeelding]
Helaas niet, dat hebben die jongens niet goed geregeld .quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:26 schreef robbiedekok het volgende:
He toppie band maar wat is de naam van die groep? weet iemand dat?
Dat dacht ik ook al!!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik trouw is deze band welkom op de bruiloft...![]()
Ik ben al zo tipsy als een Nadia op een wijntje en een cracker !!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Drink je niet te veel skattie? Anders kunnen we je straks weer aan je enkels mee naar je huis slepen.
Echt waar....de tranen biggelen over mijn wangen..zo triest is het...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wat aan.
Drink je niet te veel skattie? Anders kunnen we je straks weer aan je enkels mee naar je huis slepen.
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou alles?
Ik zie niet hoe dit tot vier uur vannacht moet duren
the witches of eastwickquote:
O, da's handig, scheerzeep in poedervorm. Is zeker een 'reissetje'.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat doet 'ie alleen naar jou !!
Voor de liefhebbers heb ik ook nog:
[afbeelding]
ja toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.
Toch?![]()
Zeker weten, ik zit hier niet voor de kat zijn ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch?![]()
Je moet luisteren naar de band, en hier lezen wat de rest doet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Echt waar....de tranen biggelen over mijn wangen..zo triest is het...
het FOK feest is gesellie!
Die indruk kreeg ik ook ja!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Dimitri Nadia wilde zoenen.
Die andere Herma is Melissaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Zijn er twee herma's?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee das vast Melissa :-)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Zijn er twee herma's?
Ik dacht ook dat ik hem naar voren zag buigen. Naad werd ook helemaal rood.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik mag toch hopen van niet. 2 vrouwen met zo'n kapsel trek ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Zijn er twee herma's?
Nee juist niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda roddelen over Melissa
Amanda moet rustig doen met coctails drinken
krijgt t personeel een bonus als ze kunnen zoenen of evt meer met de deelnemers?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Skitterend toch dat je feest achter je computer kan hebben? Het RTL FOK feest.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...Palma verliest haar schoen en verandert in een pompoen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch?![]()
Hij deed het af met: Ok, hij was alleen toevallig beneden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Dennisje werd al even para toen hij Dimitri met Nadia aantrof
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, weet iemand wie dit zijn.
Optimisme is een goede eigenschapquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Je moet luisteren naar de band, en hier lezen wat de rest doet.![]()
Dan is het best leuk.
Nee bedankt ik ga lekker dansenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Er schijnen allemaal vrouwen in de kapsalon te zitten..... wie gaat er mee kijken
Ook gezien idd Dimitri maakte een buigende zoen beweging richting Naadquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:32 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem naar voren zag buigen. Naad werd ook helemaal rood.
hear hearquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee juist niet.Laat dat kreng vanavond vooral een lopende coctail slurper worden.
![]()
Het is behang.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef yellowfirst het volgende:
Kan de muziek niet uit,ik wil de bewoners horen, 't is toch pokkemuziek..
Een vrouw die ik zag bij de kok en één van de twee nieuwe butlers vanavondquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, weet iemand wie dit zijn.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef loisie het volgende:
Ik geniet met volle teugen van het bandje en van de "feestgangers".......heb net 2 borden macaroni op en 5 knakworsten en word zo misselijk denk ik..............*blijft kijken*![]()
Nadia wat is dat nou weer voor een reactie. Spuug 'm toch in z'n bek, die gnoom.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Prospera het volgende:
boven staat Dennis: Waar kom jij vandaan???
Naad: we hebben niks gedaan hoor.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...Palma verliest haar schoen en verandert in een pompoen...![]()
Ik doe niks anders...lig helemaal gevouwen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Je moet luisteren naar de band, en hier lezen wat de rest doet.![]()
Dan is het best leuk.
Ik heb de streams even vooruit gespoeld ....... het wordt heel leukquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Er schijnen allemaal vrouwen in de kapsalon te zitten..... wie gaat er mee kijken
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef dgk_fan het volgende:
Elly d'r jas vinnik ECHT mooi !!!
[afbeelding]
Smaak heb je niet, dat is een feit......quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:34 schreef dgk_fan het volgende:
Elly d'r jas vinnik ECHT mooi !!!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef loisie het volgende:
Ik geniet met volle teugen van het bandje en van de "feestgangers".......heb net 2 borden macaroni op en 5 knakworsten en word zo misselijk denk ik..............*blijft kijken*![]()
Ik doe het ervoor!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...Palma verliest haar schoen en verandert in een pompoen...![]()
En toch ken ik haar ergens van... kom er gewoon niet op, verdikkiequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een vrouw die ik zag bij de kok en één van de twee nieuwe butlers vanavond
Nog een paar borrels er achter aan en je kunt naar de wc.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef loisie het volgende:
K3 komt niet hoor....quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef yellowfirst het volgende:
Kan de muziek niet uit,ik wil de bewoners horen, 't is toch pokkemuziek..
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb de streams even vooruit gespoeld ....... het wordt heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |