Ik mag toch hopen van niet. 2 vrouwen met zo'n kapsel trek ik niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Zijn er twee herma's?
Nee juist niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda roddelen over Melissa
Amanda moet rustig doen met coctails drinken
krijgt t personeel een bonus als ze kunnen zoenen of evt meer met de deelnemers?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Dimitri Nadia wilde zoenen.
Skitterend toch dat je feest achter je computer kan hebben? Het RTL FOK feest.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Echt waar....de tranen biggelen over mijn wangen..zo triest is het...
het FOK feest is gesellie!
Ja...Palma verliest haar schoen en verandert in een pompoen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.
Toch?![]()
Hij deed het af met: Ok, hij was alleen toevallig beneden?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef pullup het volgende:
Dennisje werd al even para toen hij Dimitri met Nadia aantrof
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Nogmaals, weet iemand wie dit zijn.
Optimisme is een goede eigenschapquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.
Toch?![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Je moet luisteren naar de band, en hier lezen wat de rest doet.![]()
Dan is het best leuk.
Nee bedankt ik ga lekker dansenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Er schijnen allemaal vrouwen in de kapsalon te zitten..... wie gaat er mee kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |