dat dat schijnt een feestbeest te zijn als ik haar verhalen zo hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een reden om te juichen? Ik kan wel janken .
Ik ken er een heleboel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Ken er een paar niet.
Henriquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
En de beleggingsmeneer met aanhang, maar ik ben zijn naam kwijt.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Shayndel het volgende:
Die zanger heeft ook boven tanden dus. Had ik nog niet gezien.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Neem die van mij ook mee! je moet wat als de streams ook al niet te pruimen zijn. Als ik genoeg drink, zie ik vanzelf leuke dingen op de streams
Vrees dat dat niet helpt in dit draadloze tijdperkquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wil die stekker er best voor je uittrekken zodat je verder kan met je leven, van je internet bijvoorbeeld
Noekje, je hoort het, boeken die handelquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik trouw is deze band welkom op de bruiloft...![]()
Ex-schoonmaakster en schoonmaaksterquote:
schenk je het niet in?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb voor jullie wat drank neergezet........als je dorst hebt pak je maar:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Dat zei ik al toen Elly, Melissa en Dimitri binnenkwamenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Het is een personeelsfeestje dus.
hahhaaha, zie nu pas dat jouw Dennis af en toe naar me knipoogt,quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Nou! Wat aardig! Ik neem een wodka-jus, thanks!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
En ik wil ex-bewoners....quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Het swingt de pan uit.
Ik wil te snel.
heeft ie het ook wel eens over wat anders danquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef Varen het volgende:
Dennis had het over Huub ?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Hopelijk komt Jack de opblaaspop ook. Die is tenminste gezellig.
Lindaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef tutjehola het volgende:
Wie was dat ook al weer, van dat HOERENFEEST?
Ja, waarom mag Palma wel komen en alle andere 'betaalde' dames niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef tutjehola het volgende:
Wie was dat ook al weer, van dat HOERENFEEST?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik trouw is deze band welkom op de bruiloft...![]()
Over Lieke dr haar ging het idd. Dat DOB haar haar grijs had gemaakt of zoietsquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef Dreamboy het volgende:
DOB staat weer over Lieke te praten.
Bianca vond het niet leuk dat Amanda had gezegd dat ze Lieke's haren grijs hadden geverfd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:24 schreef Dreamboy het volgende:
DOB staat weer over Lieke te praten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef tutjehola het volgende:
En dan nu, nu we allemaal bij elkaar zijn, mag Brian de stekker eruit trekken. (Met 220 erop). Einde verhaal, en ik kan verder met mijn leven
Dat doet 'ie alleen naar jou !!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:23 schreef SIRA het volgende:
zie nu pas dat jouw Dennis af en toe naar me knipoogt
Dank je! Proostquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het over een ander hoerenfeest, bb, idd, Linda. Thanksquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, waarom mag Palma wel komen en alle andere 'betaalde' dames niet?
Melissa deed volgens Brian para toen er 2 dames binnen kwamen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda roddelen over Melissa
Amanda moet rustig doen met coctails drinken
Zo te lezen welquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
Dit wordt toch niet meer een personeelsfeestje he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |