quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef ericahysterica het volgende:
kapper stanley is ook gearriveerd
Ik mis kapper Charliequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:17 schreef Prospera het volgende:
DOB is er ook, het lijkt wel een personeelsfeestje te worden.
stond ergens bij de band daarnet (geloof ik, ik zie ze nu ook niet meer)quote:
Daar zit ik ook op te wachten............poddomme...quote:
Nou best een knappe dame zo hoor!! alles beter dan miss piggyquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
Een metamorfose van Elly, de paardenvrouw......![]()
Ik haal de vrachtwagen wel vast....anders ga ik het niet redden...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Neem die van mij ook mee! je moet wat als de streams ook al niet te pruimen zijn. Als ik genoeg drink, zie ik vanzelf leuke dingen op de streams
Is dat een reden om te juichen? Ik kan wel janken .quote:
En de beleggingsmeneer met aanhang, maar ik ben zijn naam kwijt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Stanley, Dreams of Beauty, Palma, Ellen , Hans,
En morgen 1 jaar feest van Brian?
Wil die stekker er best voor je uittrekken zodat je verder kan met je leven, van je internet bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef tutjehola het volgende:
En dan nu, nu we allemaal bij elkaar zijn, mag Brian de stekker eruit trekken. (Met 220 erop). Einde verhaal, en ik kan verder met mijn leven
Edit: Wat is een spliffy?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog in elkaar flansen.
Kun je nagaan, ik ga nu al los.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |