dat dat schijnt een feestbeest te zijn als ik haar verhalen zo hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een reden om te juichen? Ik kan wel janken .
Ik ken er een heleboel nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef rooie3 het volgende:
Ken er een paar niet.
Henriquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
En de beleggingsmeneer met aanhang, maar ik ben zijn naam kwijt.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef Shayndel het volgende:
Die zanger heeft ook boven tanden dus. Had ik nog niet gezien.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:16 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Neem die van mij ook mee! je moet wat als de streams ook al niet te pruimen zijn. Als ik genoeg drink, zie ik vanzelf leuke dingen op de streams
Vrees dat dat niet helpt in dit draadloze tijdperkquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:20 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Wil die stekker er best voor je uittrekken zodat je verder kan met je leven, van je internet bijvoorbeeld
Noekje, je hoort het, boeken die handelquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:21 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik trouw is deze band welkom op de bruiloft...![]()
Ex-schoonmaakster en schoonmaaksterquote:
schenk je het niet in?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
Ik heb voor jullie wat drank neergezet........als je dorst hebt pak je maar:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
Dat zei ik al toen Elly, Melissa en Dimitri binnenkwamenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Het is een personeelsfeestje dus.
hahhaaha, zie nu pas dat jouw Dennis af en toe naar me knipoogt,quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:22 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |