Echt waar....de tranen biggelen over mijn wangen..zo triest is het...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we wat aan.
Drink je niet te veel skattie? Anders kunnen we je straks weer aan je enkels mee naar je huis slepen.
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
Is dit nou alles?
Ik zie niet hoe dit tot vier uur vannacht moet duren
the witches of eastwickquote:
O, da's handig, scheerzeep in poedervorm. Is zeker een 'reissetje'.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat doet 'ie alleen naar jou !!
Voor de liefhebbers heb ik ook nog:
[afbeelding]
ja toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.
Toch?![]()
Zeker weten, ik zit hier niet voor de kat zijn ...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Er gebeurt heus wel iets om middernacht.
Toch?![]()
Je moet luisteren naar de band, en hier lezen wat de rest doet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Echt waar....de tranen biggelen over mijn wangen..zo triest is het...
het FOK feest is gesellie!
Die indruk kreeg ik ook ja!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Dimitri Nadia wilde zoenen.
Die andere Herma is Melissaquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Zijn er twee herma's?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Echt waar....de tranen biggelen over mijn wangen..zo triest is het...
het FOK feest is gesellie!
Nee das vast Melissa :-)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef blomst het volgende:
Zijn er twee herma's?
Ik dacht ook dat ik hem naar voren zag buigen. Naad werd ook helemaal rood.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik kreeg de indruk dat Dimitri Nadia wilde zoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |