volgens wordt er op bianca van dob gedoeldquote:
Geef mij dan maar een pilsje. Heb ooit in een ver verleden weleens een jointje gerookt maar dat viel niet goed. Heb met mijn fiets op weg naar huis het hele verkeer lam gelegd.quote:
Die is al een tijdje dood.quote:
En misschien dààrom juist wel geschikt voor het spel.............quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:50 schreef riri het volgende:
amanda en nadia zijn echt te stom voor dit spel
Die wil morgen niet herkent worden op straat, maar wel betaald voor een optredenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, kijk eens naar de muts van de zanger. Dat is fucking creatief, hip en origineel!![]()
Die gek neemt ook alleen maar zijn eigen drankje.Zielig jong.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:51 schreef Varen het volgende:
[..]
,
Hij is ook lekker aan het drinken![]()
Die geeft zichzelf, voor zover nog mogelijk, wel altijd helemaal.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Eddy Wally komt vanavond ook niet hoor.
Dat denk ik dus ook, ze wil echte sexquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Dimitri doe je best.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
Dennix is echt obsessed dat ie Nada verliest, hij volgt haar overal. Echte liefde gaat door zn maag. Dekking over zn rug..
" Een Huub" Is dat een nieuw uitdrukking?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
Ik zit te genieten!!!! Van jullie en de avondquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:44 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Ieder zn smaak heb jij een leuke avond![]()
hoezo obsessiefquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:54 schreef ruby het volgende:
Dennis wil geen "Huub" drinken. Hij gaat geen poison van de vijand drinken. Kikkergif. :;)
Volgens mij moet ze een Huub . Alcohol restrictie dusquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Nadia wil een Huub
nivootje nixquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef Varen het volgende:
Dennis krijgt steeds meer praatjes
Says who?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
Gordon komt
Hij weigert zelfs met zijn glas tegen de ' Huub ' te proostenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben die pokke herrie wel zat.
Dè?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef blomst het volgende:
Marco komt zingen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben die pokke herrie wel zat.
Dat is het HOS virus.quote:
Laat hem helemaal lam para worden vanavond en hem op zijn dronken bek gaan. (Waarschijnlijk probeert hij zelfs dan nog om zijn haartjes recht te plakken.)quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:55 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Nixs een grote dronken bek begint te krijgen. En vooral humorloos
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef robbiedekok het volgende:
Topband!!! wat willen jullie dan? guus meeuwis ofzo?
Als Gordon komt, wat krijg ik dan van je?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
K3...Gordon en nu weer Marco..
straks komt Hazes zeker?![]()
zou zomaar kunnen dat die even over komt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef Mokum020 het volgende:
K3...Gordon en nu weer Marco..
straks komt Hazes zeker?![]()
Zal ze er niet per ongeluk tegenaan gelopen zijn??? Dat achterwerk wil volgens mij nog wel eens de boel blokkeren...quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Nadia is botergeil. Ze reed net tegen Bianca haar billen op !!
Ja hallo....denk je dat je er langs komt zonder die dingen te rakenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:57 schreef chufi het volgende:
Nadia is botergeil. Ze reed net tegen Bianca haar billen op !!
Aha, thanxquote:
Dingen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hallo....denk je dat je er langs komt zonder die dingen te raken![]()
Maar als het met een homo is vindt hij het niet erg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix haat het als Nadia drinkt en met andere praat
Wil je daar echt een antwoord op?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Gordon komt, wat krijg ik dan van je?
Als dit gedrag bij honden voorkomt dan is er toch sprake van "een loopse teef"?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hallo....denk je dat je er langs komt zonder die dingen te raken![]()
En dan roept ie met een hoog piepstemmetje dat ie morgen terror op haar gaat plegen. 100%. Echt waar!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
Dennis is een lopend tijdbommetje. Als Nadia nog ff doorgaat, dan gaat ie door het lint.
Mag hij dan nu even doorflippen en alle ruiten van de Villa eruit flikkeren?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef ricofromrio het volgende:
Dennix haat het als Nadia drinkt en met andere praat
dat doet hij al iets te vaak als hij weer ff in de spiegel kijktquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Dennix wil Nadia in de gaten houden met het drinken, Hij kan beter zichzelf in de gaten houden.
De Nederlandse taal is niet toereikend om een goede omschrijving te gevenquote:
Nee over Nadiaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Dennis
"Gaat met iedereeen praten, lekker los, hehehe. Ik haat het, echt joh."
Ging over Huub?
Hij haat het dat Huub losjes met iedereen gaat praten.
How sneu can you get?
Dennis moet echt weg. Gooi in godesnaam de stream op andere mensen !!!
Lieverd, hij had het over nadaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Dennis
Ging over Huub?
How sneu can you get?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:01 schreef avonne het volgende:
Dennis
Ging over Huub?
How sneu can you get?
Nee, geen Guus Geeuwis Alsjeblieft zeg Doe in ieder geval een bandje met een beetje vuur. Dit speelt zo stijf en plichtmatig.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef robbiedekok het volgende:
Topband!!! wat willen jullie dan? guus meeuwis ofzo?
Misschien gaat hij vanavond wel tegen de deurpost aan pissen en dan heeft Huub hem vergiftigd. Dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Dennis is bezopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |