Ik schrik me dood.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:38 schreef noekje het volgende:
laat me fokking uitpraten!
En zometeen gaan Brian en Amanda eerst nog met Nadia praten..quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:39 schreef ericahysterica het volgende:
mensen dit is weer zooooooooo leuk he zulke gesprekken en nu een confrontatie met nadia en daarna met kim aub![]()
![]()
een enorme rel tussen de 4 lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Ik ben benieuwd wie hier de dupe wordt: Leugenaar Brian, Dennis die met Amanda gepraat heeft of roddeltante Nadia
Ik hoop dat het een BS cd is met kwijlliedjes of Bearforce Onequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef Dreamboy het volgende:
Achtekant van het hoesje van de cd van Dennix.
[afbeelding]
Binnenkant
[afbeelding]
Ik vond het wel grappig in het gesprek van Amanda en Brian een OP maken. De toon was gelijk gezet. Gelijk sfeer!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Ik ben benieuwd wie hier de dupe wordt: Leugenaar Brian, Dennis die met Amanda gepraat heeft of roddeltante Nadia
Allemaal leugenaars dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Mooie OPquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig in het gesprek van Amanda en Brian een OP maken. De toon was gelijk gezet. Gelijk sfeer!![]()
Ik denk dat Huub de schuld krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef Varen het volgende:
Wil ze zeker weer slapen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:48 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda: "Schat ik heb zooooo'n erge buikpijn"
Daar moeten we dan even verandering in brengen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef 2live het volgende:
Wat zei Dennis nou; maar 2 keer homo post gekregen????
ik zie het al.![]()
Dit staat echt op You Tubequote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia vraagt Kim of ze het nog nagezocht heeft over wat er destijds gezegd is.
Kim zegt ja en begint te vertellen..
N vraagt heb je het op YouTube nagezocht?
Ze denkt zeker dat alles op Yotube staat..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia vraagt Kim of ze het nog nagezocht heeft over wat er destijds gezegd is.
Kim zegt ja en begint te vertellen..
N vraagt heb je het op YouTube nagezocht?
Ze denkt zeker dat alles op Yotube staat..
Ik heb niet gekeken vanmiddag, maar is Brian's boze bui gezakt inmiddels, want dat zou wel jammer zijn.quote:
quote:
Pammetjes doen wonderen maar Kim is nog lang niet klaar met Brian.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken vanmiddag, maar is Brian's boze bui gezakt inmiddels, want dat zou wel jammer zijn.![]()
O jeetjequote:
You"ll be surprised.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
O jeetje![]()
Dan hechten er toch meer mensen aan DGK dan ik dacht!
Ze zijn 24 uur per dag bij elkaar, lijkt me wel gezond als hij iets zonder haar doet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
Huub kan beter gaat trouwen met zijn piano zeg...alweer achter dat ding.
Lieke zit er ook maar weer een beetje bij te hangen gezellig voor haar.
Ik dacht al ligt het aan mijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Soundlock bij Huub en Lieke?
WTF?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:57 schreef chufi het volgende:
Gooit Nada nu gewoon het restje van haar soep terug in de pan?
Heeft ze ook, maar het staat een beetje op losse schroeven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
ik dacht dat kim een vriend had
hier nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Soundlock bij Huub en Lieke?
ik bedoel ik hoor ook niksquote:
en 2quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:10 schreef Marieke_B het volgende:
Zit er een soundlock op stream 1??
Neequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef Nomrc2 het volgende:
ligt het aan mij of is ammanda steeds moeilijker te verstaan
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef Nomrc2 het volgende:
dennis al aan het knallen tegen brian ?
Hoebedoeljeikneemgeenadempauzeenpraatnogalnasaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef Nomrc2 het volgende:
ligt het aan mij of is ammanda steeds moeilijker te verstaan
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
You"ll be surprised.
http://www.youtube.com/watch?v=6DHBZF9o3-w
In zijn gedachten wel ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef Nomrc2 het volgende:
dennis al aan het knallen tegen brian ?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoebedoeljeikneemgeenadempauzeenpraatnogalnasaal.![]()
Dank!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
You"ll be surprised.
http://www.youtube.com/watch?v=6DHBZF9o3-w
Is dat geen toeval....het geluid was bij mij al eerder weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
We mogen dus niet meeluisteren met Lieke en Kim. Kim heeft het wrs over de trio-gate.
Iemand die goed kan liplezen hier?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
We mogen dus niet meeluisteren met Lieke en Kim. Kim heeft het wrs over de trio-gate.
Hij is Brain aan het wegkijken! Echt, geloof me!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een spreker is die man![]()
[afbeelding]
Edit: Te politiek correct en dus niet interessant gesprek tussen Lieke, Huub en Kim?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
Sound back bij Huub, Lieke en Kim.
Het gaat over ontwikkelingshulp, wat een verademing.
Nee, prutsers aan de knoppen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: Te politiek corrcet en dus niet interessant gesprek tussen Lieke, Huub en Kim?
op 1 en 2 hoor ik niks hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een puinhoop die audio. Stagiares?
Lekker zeg het geluid van iemand op het toiletquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een puinhoop die audio. Stagiares?
Zeg datquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, prutsers aan de knoppen.
Dit is eng maar ik heb hem nog veel enger.quote:
Ik hoor alleen die vreselijke kweelstem van Dennix.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hallo gaat het nog knallen worden.We gaan toch niet weer de hele avond stelletjes geklef zien.
dat hoop ik niet zeg ik ga er van uit dat jaap de toneelhaak krijgt vanavondquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hallo gaat het nog knallen worden.We gaan toch niet weer de hele avond stelletjes geklef zien.
Waarom denk je dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat hoop ik niet zeg ik ga er van uit de jaap de toneelhaak krijgt vanavond![]()
Nog enger dan deze?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is eng maar ik heb hem nog veel enger.![]()
Voor mijn gevoel heeft ze dat witte ding al weken achter elkaar aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Waarom heeft Nadia haar jas de hele tijd aan?
Oh mijn god, Brian poept!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Lekker zeg het geluid van iemand op het toilet![]()
Juist ja, en hij is nog te klein ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heeft ze dat witte ding al weken achter elkaar aan.
Wit kleed niet zo dik..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nog enger dan deze?
[afbeelding]
Nee toch, dat doet Lieke alleen, de rest houdt het op.quote:
Misschien denkt ze dat het vet afdrijft?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Hij is fantastisch maar toch mis ik die rode ogenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT naar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
Juist ja, en hij is nog te klein ook.![]()
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordtquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hij gaat nu een wijntje voor Kim regelen dus wie weet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt weer een geintje om dat trio gebeuren.In plaats van dat hij alles goed gaat uithoren .Soms snap ik Huub niet.
Nou ja het kan tot morgen volgens mij en vanavond zagen wij hem niet meer. Vandaag had hij erg milde plannen voor de toekomst en neem het gemanipuleer naar de redactie ook nog even mee .........tsjah wat voegt de goede jongen nog toe?quote:
Ruud , we zijn het helemaal met elkaar eens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.
Ze hebben van de febo al het advies gekregen vanavond vroeg te gaan slapen ivm het weekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordt
imv aankomende feestjes enzo
snuif... "goeie coke"quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
nieuwe taktiekquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt weer een geintje om dat trio gebeuren.In plaats van dat hij alles goed gaat uithoren .Soms snap ik Huub niet.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hardstikke OT maar ik gooi de cap er nog een keer in. Dit is geen fotosjop.
[afbeelding]
Wat een kop. Doet me aan ben denken..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar is dit ook al weer van? Eén of andere griezelfilm ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:34 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nog enger dan deze?
[afbeelding]
Wat is dat toch dat elke vrouw daar ook sex met vrouwen heeft of heeft gehad....quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
Huub wil toasten op trio's![]()
Een gesprek over ervaringen van sex met vrouwen tussen Lieke en Kim.
Huub vindt het hééél interessant
Dat vermoed ik ook. Brian maakt een taart, Amanda rookt haar sigaretje en kijkt vol adoratie naar Brian hoe hij deze klus klaart.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan het helemaal mis hebben maar ik vermoed dat het vanavond erg saai wordt
imv aankomende feestjes enzo
Deze is dan nog heilig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wat een kop. Doet me aan ben denken..
[afbeelding]
Triootje Kim Lieke Huub zie ik nog eerder gebeuren als die andere optie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Kim wil dat Lieke voor haar gaat strippen. Lieke wil dat Kim gaat strippen.
Oeps, dat kan nog pittig worden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
nog voor het jaarfeest ff een triotje ??quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Schijnt echt 2007 te zijn, ik loop achter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat elke vrouw daar ook sex met vrouwen heeft of heeft gehad....
partytent in de tuin ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ik begreep dat ze binnen moeten blijven vanavond, weet iemand waarom?
Ik denk dat ze in de tuin aan het werk zijn.Voorbereiding voor het feest van 1 jaar DGK.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:44 schreef farscapevr6 het volgende:
ik begreep dat ze binnen moeten blijven vanavond, weet iemand waarom?
De FEBO weet van niksquote:
Nog 3 maanden wat rommelen met vrouwen en dan is seks met Bulgaren hip.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt echt 2007 te zijn, ik loop achter.
ja rare vragen stelt die meid bah wat een eng mens brrrrrquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:46 schreef Marieke_B het volgende:
Wat is Kim toch aan het vissen naar wat er onderling gebeurd is tussen de vrouwen!
Holy Mozes, je moet als vrouw toch ook van alle markten thuis zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog 3 maanden wat rommelen met vrouwen en dan is seks met Bulgaren hip.![]()
Denk dat ze aan het vissen is naar een uitnodiging om mee te doen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja rare vragen stelt die meid bah wat een eng mens brrrrr
Als ik het met een vrouw wilde doen dan eerder met Kim als met Amanda.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja rare vragen stelt die meid bah wat een eng mens brrrrr
Straks waarschijnlijk opnieuw een BEF-gate met Amanda.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:46 schreef Marieke_B het volgende:
Wat is Kim toch aan het vissen naar wat er onderling gebeurd is tussen de vrouwen!
Hij gaat haar weer door het stof laten kruipen en Amanda gaat dat doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:48 schreef Varen het volgende:
Wat is Amanda super aardig tegen Brian, ze wil het graag weer goed heben
Ik ook eerder met Kimquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Als ik het met een vrouw wilde doen dan eerder met Kim als met Amanda.![]()
tsssssss noemt ze brrr nu ook al pannenkoek?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Varen het volgende:
Amanda is helemaal gelukkig met haar pannekoek
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tsssssss noemt ze brrr nu ook al pannenkoek?
Vind je eigenlijk ook niet dat Amanda maar een zielig schepseltje is. Te onnozel voor woorden, ze kan een bek open trekken als een marktkoopman, wordt door haar 'vrienden' tot op de grond toe afgebrand, heeft een hoop ellende in haar familie, heeft een boyfriend die nog erger is dan al die lulhannessen die ze in het verleden heeft gehad, wordt uitgekotst door een meerderheid op de fora en weet eigenlijk niet hoe ouders zouden kunnen zijn. Heel triest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
gezien de saggokop van amanda hoop ik op een stemming die vervolgens door huub geblokt wordt zodat wij een avond op de streams hebben met wat dynamiek
dat ze om half 11 moeten opstaan morgenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Marieke_B het volgende:
Wat stond er in de brief?
Beetje late reactie maarquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
En dat er kleding voor de deur zal staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
dat ze om half 11 moeten opstaan morgen![]()
Morgen om 10.30 lichten aan. 11.00 uur kleding bij de deur. 13.30 uur fris en fruitig klaar zijn voor de feestdag. niet te laat naar bedquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Marieke_B het volgende:
Wat stond er in de brief?
Da's alvast 2 van de 3quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef Marieke_B het volgende:
En Kim grijpt Amanda...effe "knuffelen"
Ja is ook berevroeg om half elf opstaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef b.a.s. het volgende:
Ow jee Amanda wil een uur eerder op bed gaan liggen!
Dat begrijp ik maar ik denk, dag Jaapquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:02 schreef noekje het volgende:
Jaap wil dat er nog een game komt. Een ton uit de jackpot en dan eruit, vervolgens komt er iemand anders voor terug.
Blij dat een echte vent het een keer zegt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En altijd een riem of zoiets veel te kort onder haar tieten. Dan staat een handdoek nog beter.
Hoe weet je dat? Gevoel of bron?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:03 schreef riri het volgende:
Ja Jaap...en of er iets gebeuren gat...weet het wel zeker....er gaan zeker één of anders twee bewoners uit
Eikel , doet hij iedere keer, ik snap niet wat zijn belang daar bij is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef noekje het volgende:
Stomme Jaap, die verpest het Brian/Kim verhaal.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blij dat een echte vent het een keer zegt!![]()
Je hebt er echt verstand van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch zo? Alleen bij een positiejurkje mag het zo hoog zitten.
zullen ze achter toch niet echt blij mee zijn dat ie telkens alles de kop indruktquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Eikel , doet hij iedere keer, ik snap niet wat zijn belang daar bij is.![]()
Jaap is bang dat Huub er op gaat inspelen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
Kim zegt dat ze de filmpjes op Yuo Tube heeft gechekt, maar er komt weinig reactie. Brian safe, Amanda dnkt het zal wel en Jaap bagataliseerd het. Jammer![]()
Lieke zei laatst 100.000 euro.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:09 schreef cobain94 het volgende:
OT. Wat zou het programma per dag kosten?All in..
En dat deed Jaap met opzet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Jaap hou je bek,je verpest weer een tv moment .
Radeloos is ie aan het worden..quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef b.a.s. het volgende:
En toch is Brian niet blij met het YouTube verhaal
[afbeelding]
Jaap ziet Huub als zijn grote tegenstander dus dat is niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Jaap doet het dus om Huub te ondermijnen.
Huh?
Nee joh, hij zegt net dat hij zich straks bloot geeft.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Jaap maakt wel heel veel kapot aan het programma.
Na zondag krijgen we een nieuwe Jaap.Met veel openbaringen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Die andere zitten daar ook niet voor een pot pindakaas.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap ziet Huub als zijn grote tegenstander dus dat is niet zo vreemd.
zal wel weer brullen wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat hij binnenkort van alles gaat opbiechten.. 'er komen een aantal openbaringen aan'
Laat hem dat maar lekker thuis doen want ik vind het wel een hele vervelende gast.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee joh, hij zegt net dat hij zich straks bloot geeft.![]()
2 weken geleden streamlock op streamlock. Onbegrijpelijk dat ze Jaap niet dumpen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Jaap is een klootzak. Zo lang hij er in zit probeert hij de indruk te wekken dat hij het spel aan het maken is, maar in werkelijk heid (denk ik dan) is hij zich in allerlei bochten aan het kronkelen om er voor hem, financieel, zo gunstig mogelijk uit te springen. En als hij dat in zijn voordeel acht, zelfs het 'spel' te saboteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
Dan blijf ik het alsnog vreemd vinden want het is een verhaallijn waar Huub niet in voorkomt. Het is een verhaal tussen Brian/Amanda en Kim. Hij wil toch geen lijnen voor Huub meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap ziet Huub als zijn grote tegenstander dus dat is niet zo vreemd.
Ik pis echt in m'n broek, zo ontzettend grappig, die Jaap.........quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:15 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal wel weer brullen worden
die jongen loopt echt over van komisch talent
Hij lijkt de redactie de baas te zijn. Nu heb ik hem ook weleens horen zeggen dat hij heel veel ruzie met achter heeft maar voor de schermen verandert er niks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
2 weken geleden streamlock op streamlock. Onbegrijpelijk dat ze Jaap niet dumpen.
laat me raden nix zit in de kast ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef mootie het volgende:
De kindjes gaan weer verstoppertje doen.
Tijd voor 'het spel', aldus Nadia.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
wat gebeurt er?
Ms & Mrs Sneak in actie
Zijn reputatie heeft hij al verneukt, dus dat kan er dan ook nog wel even bij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef 2live het volgende:
Dennis zit een mooi nummer te verneuken.![]()
Daar gaat het dus om. Jaap weet dat als het op een soort BB finale zal uitlopen, hij nergens is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan blijf ik het alsnog vreemd vinden want het is een verhaallijn waar Huub niet in voorkomt. Het is een verhaal tussen Brian/Amanda en Kim. Hij wil toch geen lijnen voor Huub meer.
Als hij bang is dat Huub het groter gaan maken dan is het angst. Jaap is bang voor Huub.
Denk jij dat ze er alleen voor de contactpunten zitten? Volgens mij proberen ze er allemaal financieel zo gunstig mogelijk uit te springen, of zie ik het verkeerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap is een klootzak. Zo lang hij er in zit probeert hij de indruk te wekken dat hij het spel aan het maken is, maar in werkelijk heid (denk ik dan) is hij zich in allerlei bochten aan het kronkelen om er voor hem, financieel, zo gunstig mogelijk uit te springen. En als hij dat in zijn voordeel acht, zelfs het 'spel' te saboteren.![]()
De koffieman heeft verstand van muziek?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef avonne het volgende:
De koffieman heeft commentaar op Huub. Dat ie het niet goed speelt op de piano.
Huub "nee, kijk dan, D C mineur B" (of zoiets)
Zou me niks verbazen dat ze jaap er uitkopen met een mooie aanbieding..(calltv?)quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef riri het volgende:
Hoop dat Jaap eruit vliegt dit weekend....hij maakt dat het programma helemaal dood valt...
I agreequote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef riri het volgende:
Hoop dat Jaap eruit vliegt dit weekend....hij maakt dat het programma helemaal dood valt...
Nee nadia verstopt zich er zo in zodat ze hem erin kan trekken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat me raden nix zit in de kast ?
Whehehehe hier ook,quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef rooie3 het volgende:
Begin me af te vragen of ik nu zo gek ben geworden.Zit ik naar verstoppertje te kijken.Moet niet gekker worden daar.
Nee daar heb je wel gelijk in, maar iedereen daar doet nog een beetje zijn best om het "vooropgezette" spel te spelen, maar Jaap is bezig, met contracten, afspraken en weet ik veel wat nog meer om zijn eigen regels in te voeren. En dat zal hem nog gaan opbreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Denk jij dat ze er alleen voor de contactpunten zitten? Volgens mij proberen ze er allemaal financieel zo gunstig mogelijk uit te springen, of zie ik het verkeerd
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:26 schreef 2live het volgende:
Hebben dennis en Nadia niet gewoon het script van Sesamstraat gekregen?![]()
Is het echt gras? Moeilijk te zien zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tussen de jacuzzi en het zwembad is gras gelegd.
Waar zit ze, ik heb het ff gemist.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis moet Nadia binnen 5 minuten vinden "anders is hij de lul". Daar heeft hij de komende 5 minuten niet voor nodig.![]()
Ik geef het op voor vanavond, verstoppertje spelen en pannenkoeken bakken, BQ trekt het niet meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och och, spelen de kindjes nog steeds verstoppertje?
Mooie cap het lijkt wel uit een James Bond filmquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt gras? Moeilijk te zien zo.
[afbeelding]
Ben geswitcht van streams, weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:38 schreef 2live het volgende:
[..]
Waar zit ze, ik heb het ff gemist.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel gelijk in, maar iedereen daar doet nog een beetje zijn best om het "vooropgezette" spel te spelen, maar Jaap is bezig, met contracten, afspraken en weet ik veel wat nog meer om zijn eigen regels in te voeren. En dat zal hem nog gaan opbreken.
Volgens mij wel want de tuinmannen reden vanmiddag een paar keer met een kruiwagen grasplaggen en rollen grasmat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt gras? Moeilijk te zien zo.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dennis mag met mij als we getrouwd zijn ook gewoon verstoppertje spelen hoor !!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuk dat ook jij daarom kunt lachen.![]()
Een hint naar dennis? Dat hij geen verstoppertje moet spelen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Dreamboy het volgende:
Er is vast iets besproken tussen de Febo en Nix en Nad daarom zagen we hun even niet
Goeiemiddag en welterusten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef het op voor vanavond, verstoppertje spelen en pannenkoeken bakken, BQ trekt het niet meer.
Tot morgen , slaap lekker voor straks en tot morgen.
Ik zit dan klaar voor de eenjaardag.![]()
Idd, ze kunnen haar beter naar mijn huis sturenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:43 schreef farceman het volgende:
Kunne nze Kim niet gewoon naar de jacuzzi sturen?
Ze is echt wel lekker nl.
Misschien hadden ze wat plaggen over danquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij wel want de tuinmannen reden vanmiddag een paar keer met een kruiwagen grasplaggen en rollen grasmat.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:43 schreef farceman het volgende:
Kunne nze Kim niet gewoon naar de jacuzzi sturen?
Ze is echt wel lekker nl.
Ik ga mijn mand nog niet in maar zet de streams uit en ga lekker TV kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goeiemiddag en welterusten.Is het al donker buiten?
Gewoon niet praten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook.Maar of het allemaal zo lekker is wat er tussen die oortjes zit moet nog blijken.
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga mijn mand nog niet in maar zet de streams uit en ga lekker TV kijken.![]()
Jaap riep vanavond de streamers op om morgen te kijken,want er gaat een hoop gebeuren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef cobain94 het volgende:
Zou me niks verbazen dat ze jaap er uitkopen met een mooie aanbieding..(calltv?)
Ik maak wel degelijk verschil tussen innerlijk en uiterlijk, en eigenlijk de combinatie daarvan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
vergeten dat die kankerlieke gewoon op moest kankeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |